Μετα απο 3 ωρες ξεκουραση εστιλα μηνυμα στην Μαρινα και στην Στεφανη να παμε για ψωνια. Οταν πηγα να βγω εξω απο το δωματιο μου ,κοιταξα πρωτα δεξια - αριστερα για να δω αν ειναι εξω ο Μηχαλης διοτι βαριεμαι να ξαναρχισουμε την συζητιση. Οταν βγηκαμε και η 3 απο τα δωματια μας πηγαμε γρηγορα στο ασανσερ ,ομως ηταν μεσα καποιος και κρυφτηκαμε πισω απο τον τοιχο. Ηταν ο Μηχαλης και εφτυχος δεν μας ειδε και πηγε στον αλλο διαδρομο,ετσι μπηκαμε ολες στο ασανσερ πριν ξαναερθει. Οταν εκλεισε η πορτα του ασανσερ επιτελους ηρεμισα.
Μαρ: Ηταν αναγκη να κανουμε ολη αυτη την διαδικασια?
Εγω: Ναι,επιδη θα με πιασει ναυτια αν τον ξανα συναντισω,ετσι δεν θελετε να το δειτε.
Μαρ: Ενταξη,αφου το λες.
Μετα απο λιγο οταν βγηκαμε απο το ασανσερ φυγαμε απο το πανεπιστημιο και πηγαμε στο εμπορικο. Μολεις μπηκαμε μεσα,η Στεφανη πηγε αμεσως σε ενα καταστημα ,ετσι εγω και η Μαρινα δεν ειχαμε αλλη επιλογη απο το να την ακολουθησουμε. Αφου μπηκαμε σχεδον σε ολα τα καταστηματα του εμπορικου,η Στεφανη και η Μαρινα ειχαν ψωνισει ρουχα ( συγκεκριμενα ,ειχαν βρει φωρεμα για την συναβλια) κι εγω ως συνιθως δεν ειχα βρει τιποτα ετσι πηγαμε σε ενα cafe γιατι ειχαμε γινει πτομα απο τα πολλα ψωνια κσι καθησαμε να ξεκουραστουμε. Εγω πηρα ενα χυμο,η Στεφανη ενα cake και η Μαρινα τον καφε της.
Στεφ: Λοιπον τι πηρες?
Μαρ: Πηρα ενα κοντο φωρεμα απαλο ροζ ,ειναι φοβερο! Εσυ?
Στεφ: Εγω πηρα ενα μαυρο με δαντελα στην ακρη. Ειναι υπεροχο . Εμιλη πρεπη να βρεις κι εσυ φωρεμα για την συναβλια,ειμαστε εδω 4 ωρες και δεν βρηκες τιποτα.
Εγω: Το ξερω αλλα δεν βρηκα κατι να μου αρεσει.
Μαρ: Εμιλη,νομιζω εχω φερει μαζι μου ενα φωρεμα που θα σου αρεσει.
Εγω: Αληθεια? Τελια
Μαρ: Ωραια,βρηκαμε και για την Εμιλη φωρεμα.
Εγω: Μου τελιωσε ο χυμος,παω να το πεταξω στον καλαθο.
Μαρ: Οκ
Καθως προχωρουσα προς τον κσλαθο,ακουσα καποιον να φωναζει το ονονα μου...γυρισα για να δω ποιος ηταν αλλα τελικα ηταν ενα αγωρι που ειχε φωναξει σε καποια αλλη. Τελος παντον,καθως πηγαινα να γυρισω το κεφαλι μου και να προχωρισω προς τον καλαθο ..χτυπισα με ενα αγωρι και μου επεσατο ποτιρι στο πατωμα.
YOU ARE READING
True Love|R5
Fanfiction3 κολλητες ετημαζονται για ενα ταξιδη στην Αμερικη για τις σπουδες τους. Θα ειναι ευχαριστα τα ατομα που θα συναντισουν η μοιπος οχι;Αραγε θα βρουν την αληθεινη τους αγαπη ή θα πληγωθουν;