Μολεις φτασαμε στον πρωορισμο μας κατεβηκαμε απο το ταξι και πηγαμε στην αιθουσα που μειραζαν οι R5 τα αυτογραφα,ομως ειχε ολοκλιρη σειρα ,ετσι δεν ειχαμε αλλη επιλογη απο το να περιμενουμε.
Μαρ: Ναιιιιιιι,επιτελους θα δουμε απο κοντα τους R5....
Στεφ: Ναιι,επιτελους...
Εγω: Αχ ,τι να κανω κι εγω με εσας τις 2,με ζαλισατε με αυτους τους R5 μεχρι και στο ταξι. Μα πιοι ειναι τελος παντον και κανετε ετσι? Ειναι τιποτα συγγενης του Brat Pit?
Mαρ: Κατι καλητερο, κοιτα Στεφανη ,οι R5..κοντευουμε. Πρωτος ειναι ο ο Rocky, δευτερη η Rydel, τρειτος ο Ratliff,τεταρτος ο γλυκος μου ο Riker και τελευτεως ο Ross
Eμενα δεν με ενδιεφεραν οι R5 ή οπως κι αν τους λενε ετσι ουτε που τους κοιταξα. Οταν φτασαμε πηγα και μου εδωσε αυτογραφο πρωτα ο Rocky. Mετα η Rydel.. wow η Rydel ειναι πανεμορφη με αψεγαδιαστο δερμα και με μακρια ξανθα μαλλια.Μετα ηταν η σειρα του Ratliff (ετσι νομιζω πως τον ειπε η Μαρινα) οοοο θα ηταν τεριαστο ζευγαρι αν ηταν ο Ratliff με την Rydel μαζι. Εξαλου δεν ειναι αδερφια. Τι με κοιτατε ετσι? Επιδη δεν μου αρεσουν οι R5 δεν σημαινει πως δεν ακουω αυτα που μου λεει η Μαρινα. Μετα ηταν ο Riker..wow o Riker ειχε υπεροχα ξανθα μαλλια και φενεται πραγματικα λιγο γλυκουλης. Τωρα καταλαβα τι του βρηκε η Μαρινα. Οοοh δεν φανταζεσται ποση κουραση εχω αυτη την στιγμη και με πονανε τα ποδια μου διοτι περιμενουμε τοση ωρα στη σειρα για ενα αυτογραφο. Τεσπα, μετα ηταν σειρα του Ross μα ειχα τοση κουρασα που δεν καταφερα να τον κοιταξω και εβλεπα το χερι του που κατι εγραφε στο αυτογραφο αλλα δεν εδωσα πολυ συμμασια. Οταν με ειδε ο Ross χαμωγελασε ( ετσι μου ειπε η Μαρνα που στεκοταν ακριβως απο πισω μου,αλλα δεν ξερω αν μου ειπε την αληθεια) εμενα δεν με ενιαζε αλλα συνεχιζε και κατι εγραφε στο αυτογραφο...μα τι εγραφε τοση ωρα? Μολεις το πηρα δεν το κοιταξα καν διοτι οταν θα τελιωνε η συναβλια θα πεταγα το αυτογραφο στα σκουπιδια. Αφου ειχα τελιωσει πρωτη ,περιμενα τα κοριτσια και μετα πηγαμε στην αιθουσα για την συναβλια. Πειραμε τις πρωτες θεσεις και περιμεναμε περιπου μιση ωρα μεχρει να αρχισει η συναβλια,γιαυτο αρχισαν τα κοριτσια να με ρωτουν τι μου εγραψε ο Ross αλλα επιδη εμενα δεν με ενιαζε διοτι πηθανων να μου εγραψε οτι γραφει και στις θαυμαστριες μονο και μονο για τις διξει πως τις αγαπα αλλα εγω δεν πηστευω ολα αυτα. Οταν τα φωτα εκλεισαν οι R5 πειραν τις θεσεις τους και ο πρωβολεας τους φωτησε. Το πρωτο τραγουδι που ειπαν ηταν το Stay with me. Ειχαν ωραια φωνη. Ξαφνηκα ο Ross καρφωσε τα ματια του πανω του και μου κλεινει το ματι,δεν ξερω γιατι.
Μαρ: Αh Εμιλη αρεσεις στον Ross!!!
Eγω: Ε και,δεν με νιαζει... Για περιμενε,αυτος δεν ειναι που επεζε στο Austin And Ally? O Austin Moon. Wow οσο παει γυνεται και πιο ομορφος.
Μαρ: Φυσικα και ομορφενει,αφου εσυ ειδες μονο την πρωτη season και μετα σταματησες να το βλεπεις. Και εχασες ολα τα ωραια επισωδια της 2ης season.
Εγω: Για μισο λεπτο, αυτος ειναι.....ναιιι αυτο ειναι το αγωρι που βρηκα στο εμπορικο.
Μερ: Τιιιιιι? Γνωρισες τον Ross? Για περιμετε,ειπες πως ειδες και τον αδερφο του που τον φωναζε. Ποιον ειδες???Ευχαριστω ολους οσους διαβαζουν το imagine μου. Για να με βοηθεισετε καντα μου vote&comment για να δω αν θα το συνεχισω
YOU ARE READING
True Love|R5
Fanfiction3 κολλητες ετημαζονται για ενα ταξιδη στην Αμερικη για τις σπουδες τους. Θα ειναι ευχαριστα τα ατομα που θα συναντισουν η μοιπος οχι;Αραγε θα βρουν την αληθεινη τους αγαπη ή θα πληγωθουν;