Part 8

19 3 0
                                    

Ειδα μπροστα μου μια καθαριστρια και μου ειχε πει οτι εφειγαν πριν απο 10 λεπτα.
Εγω: Τιιιι? Δεν το πιστευω πως δεν τους προλαβαμε. Τωρα δεν θα τον ξαναδω ποτε.
Καθησα διπλα απο την πορτα και αρχισα να κλαιω.
Μαρ: Μαλλον τωρα θα πηγαινουν σε αλλη πολη για να κανουν συναβλια.
Εγω: Ναι ,λογικα
Στεφ: Αφου δεν εχουμε τιποτα να κανουμε εδωπερα,παμε εξω?
Εγω:Ναι,καλα λες
Συκοθηκα απο το πατομα σιγα σιγα και σκουπισα τα δακρια μου που ετρεχαν.

Riker: Ελα Ross, πρεπη να μπουμε στο λεωφοριο,αρκετα περιμεναμε
Ross: Οχι,εγω θα μεινω εδω μεχρει να ερθει, δεν θελω να ρτην ξαναχασω.
Riker: Ισος να το ξεχασε
Ross: Δεν το νομιζω. Μπητε εσεις στο λεωφοριο κι εγω θα μεινω ακομα λιγο.

Μετα απο 5 λεπτα
Riker: Ross ελα, δεν θα ερθει.
Ο Ross γυρισε απογοητευμενος για να ριξει μια τελευτεα ματια και ξαναγυρναει στον Riker.
Ross: Εχεις δικιο ,δεν θα ερθει.
Καθως πηγαινε να μπει στο λεωφοριο,ακουσε μια φωνη
.....Ross,περιμενε.
Ο Ross μολεις ακουσε την φωνη βγηκε απο το λεωφοριο και ειδε μια φιγουρα να τον πλησιαζει.
Ross: Εμιλη,εσυ εισαι?
Τρεχει προσ το μερος της και την αγγαλιαζει
Ross: Δεν το πιστευω οτι σε βλεπω,νομιζα πως δεν θα σε ξαναβλεπα
Εγω: Κι εγω αυτο πιστευα. Σε περιμενα εξω απο το καμαρινη σου αλλα ειπαν πως ειχες φιγει.
Ross: Nαι,μολεις τελιωσε η συναβλιαμαζεψαμε τα πραγματα μας και ετιμαζομασταν να φιγουμε. Σε περιμενα εδω ελπιζοντας πως θα ερθεις.
Εγω: Παλη καλα να λες που ηρθα.
Ross: Ομως δεν μου μενει χρονος εδω. Εχω να κανω ακομα 3 συναβλιες σε αλλη πολη. Την επομενη βδομαδα θα επιστρεψω.
Εγω:Θα σε περιμενω....Θα μου λιψεις.
Ross: Και σε μενα
Riker: Ελα Ross ,θα αργησουμε
Ross: Πρεπη να φυγω
Εγω: Ok θα τα πουμε σε μια βδομαδα

True Love|R5Where stories live. Discover now