Hikaye Başlıyor (Diğer Yarım)

104 8 1
                                    

İlk oncelikle hikayemi inşallah okuyup vote edip yorum atarsınız ve de beğenirsiniz.

Iyi okumalar

İnsan küçücük bir darbe yedi mi, hemen yıkılıyor. İki kelime sadece iki kelime... Bunu sadece yaşayanlar bilir. Bazı insanlar vardır dayanıklı , güçlü her şeye karşı dim dik duran. Ama hepimiz öyle değiliz değil mi ? Hepimiz isteriz böyle olmayı. Ama hangimiz de var ki... Yıkılabilmeyi beceriyoruz. Peki ya yıkmayı? Başaramıyorsunuz değil mi? İnsanlar bizi kırsın, incitsin ve hatta hakaret etsin ne diyebiliyoruz ki? Siz insanları kirmayın bırakın onlar sizi kırsın değil mi? Evet ben de sizin gibiyim. Sessiz,sakin bi o kadar da kırılan. Bazen düşünüyorum kendi kendime neden ben ,neden biz neden, hep bu taraf. Gerçekten bu insanları anlayamıyorum. Kendilerini herkesten üstün görürler,. Neden? İlk önce iyi davranırlar, sonra hemen de değişirler.

Benim bir arkadaşım var . Adı "Birsen" . Evet çok küfürcü , lakin bir o kadar da tatlı, güzel, hoş biri. Beni uzenlere bi laf sokuyor bir daha da seslerini çıkaramıyorlar. Bu kız sakin değil ama çok seviyorum bu kızı ya . asdffffghjkkbv

İşte en şanslı kız o ... Kimse ona dokunamıyor. Var ki tekvandoya gitmiş kız böyle olmayacak mı?

*! Bu hikayenin yarısından fazlası gerçektir!* 15 vote olmadan yenisini yazmam! :)

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin