# İlk Fotoğraf #

30 5 0
                                    

Amcaya ne diyeceğimi amcada çok merak etti. Tam söyleyecek iken telefonum çaldı. Arayan Aylin'di. Kapatıyorum arıyor, kapatıyorum arıyor. Amcadan Özür diliyerek telefonu açtım.

Aylin çok iyi ve çok samimi bir arkadaşımdır. Sarı uzun saçlı mavi gözlü benim boyumda güzel biri.

Aylin'in sesi boğuk ve uzgun çıkıyordu.

Ben : Aylin iyi misin? Ne ol... lafımı kesip
Aylin: Lütfen işin yoksa gelir misin?
Ben: Tamam . Nerede buluşalım?
Aylin: Ben bu halimle dışarı çıkamam. Yanıma gelir misin?

Aylin'i kırmayıp tamam cevabını verdim.

Amcadan telefonunu ve adresini istedim.

Bir mağazaya girip şemsiye ve deri bir ceket aldım. Oradan bir taksi durdurup taksiye bindim.  Taksiciyi görünce şok oldum.:o İnanamıyorum nasıl olur da o tatlı yakışıklı genç taksici olur? Siyah saçlı mavi gözlü uzun boyu kasları baklavaları... ♡♥♡

Taksiye bindigimde sordum : Sen kimsin ? Hep karşıma çıkıyorsun ve sen taksicilik mi yapıyorsun?

Genç: Benim kim olduğum onemli değil! Asıl sen kimsin ve de taksicilik yapmak kötü birşey mi ?

İlk konusmamız böyleyse... ilerisini düşünemiyorum!

Ben: Adım Şebnem. Taksicilik yapmak kötü birşey değil ve evde oturmaktan daha kötü olamaz! Ama sen kimsin?

Genç: Dedim ya benim ki olduğum onemli değil! Ve simdi bak evde oturup sıkılmıyorsun.

Ben: Ama senin kim olduğun benim için onemli! Hem bi kere ben evde oturmuyorum ki sokaklarda deliler gibi eğleniyorum. Diğer yarımı arıyorum, yağmur yutuyorum.

Genç gülümseyerek: Diğer yarını mı arıyorsun? Sen çok tatlı ve komik bi kızsın ya! Seninle tanıştığıma çok memnun oldum.

Ben: Sinir şey! Ben hiç memnun olmadım.

Genç:Neden? O kadar kötü biri miyim?

Ben: Hayır aksine çok iyi ve tatlısın ama adını soylemiyorsun!

Genç: Yarım sattir nereye gidecegini öğrenmek istiyorum. Söyler misin artık.

Yine konuyu değiştirdi!

Ben: Niye soyliycekmişım? Bu seni ilgilendirmez .

Genç: Acaba ben bi taksici olduğumdan dolayı olabilir mi?

Ve yine yüzüm kırmızılaşmışti.

Ben: Adres kağıtta yazıyor . Al bak!

Genç: Sen bu adresi nerden biliyorsun?

Ben: Arkadaşımın evi . Bilemiyim mi?

Genç: Bu Burak'ın evi değil mi?

Ben: Evet Aylin & Burak'ın evi de, sen nerden biliyorsun?

Genç: Onu bunu boşver de sen o kadar tatlı değilmişsin ya!

Ben: Ne demek bu ya biraz nazik olur musun? Kind polite .

Genç: Yani baksana tatlı ama atarlı.

Ben: Sen konuşacağına artık yola baksana!

Genç: Ben yolumada bakıyorum, sana da. Soylesene beni cok sevdin değil mi? Çok cana yakın biriyim değil mi? {Gülerek}

Ben: Yaa ne demessin 2 saat dır dır . Sen acaba ne zaman yetistireceksin?

Genç: Amma da sabırsız çıktın ha! Geldik işte!

Ben: aY sonunda!

Parayı uzattım almıyor

Genç : Hayır canım kabul etmiyorum lütfen geri yolla onu.

Canım mı ?

Ben: olmaz kii

Genç: Lütfen :)

Ben de gulumsedim ve : e fotoğraf çekilmeden mi gideceğiz?

Genç : Galiba fotoğraf çekilmeyi çok seviyorsun.

Ben: E yani bi kıza göre az kalırım.

Güldük ve sonra fotoğrafımızı çekip Aylin'in zilini çaldık ama bir türlü kapıyı açmıyordu. Acaba ona bişey mi Olmuştu .

Kapıyı kırınca birde ne görelim!

Evet 2 sorun çıktı bakalım bunlar ne olacak!

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin