Beril !!!

13 5 0
                                    

Kapıyı acmamla fotoğrafları yerine koymam bir oldu! Kapıyı açtığımda birde kimi göreyim? Yine Beril. Beril'i incelerken elinde kek görmüştüm. Ah canım. Benim süpriz yapacağımı sanıyor. Beril'e sordum N'oldu Berilcim?

Beril: Süpriz yaparken yorulmuş olabilirsin . Sana kek yaptım.

Şebnem: Nasıl yaptın? Teşekkür ederim . :)

BERIL: Üç yumurtayı kırdım önce portakal dilimledim ince ince göz kararı da biraz süt kattım . Kalktım sana kek yaptım.

Kapıda sesli gulmustuk . Yukarıdaki teyze bize " yavrum biraz sessiz olur musunuz? " demişti. N'apalım tutamadık kendimizi. Beril'i içeri almıştım. İkimize çay ve kek koydum . Çok güzel yapmıştı. Marifetli kız:D . Artık komşu olduğumuzda beraber yaparız. ;) .

Beril: Eee nasıl Olmuş kekim beğendin mi ? Yorulmuşsundur dedim.

Şebnem: Ellerine sağlık tatlım ;) . Çok güzel olmuş bir gün beraber yaparız inşallah.

Beril: Senin doğum günün ne zaman ?

$ebnem : Iki gün sonra . 15 Kasım . YA senin ki

Beril: Aaa çok az kalmış benim sana pasta yapmam gerekiyor neyli seversin. Benimkini boşver çooook var . Seninkini düşünmek lazım. Ne istersin.

Şebnem: Teşekkür ederim canım. Hem sen neyli seversen o olsun.

Beril: Framboğazlı yapacağım. Ya ben öyle söylüyorum da senin arkadaşlarınla ya da berk abi veya ailenle bir planın var mı?

Şebnem: Berk abin bilmiyor. Ailem yurtdışında. Iki arkadaşım var Aylin & Burak . Bunlar nişanlı. Onlar hatırlamaz belki .

Beril: Yaa üzülme bende üzülürüm. İnşallah senle Berk abiyle nişanlanırsınız. Hatta evlenirsiniz. Çifte düğün ;) Kır düğünü olabilir ya. Gelinliğin sade bişey falan. Çok güzel yaa!

Şebnem: Baksana sen beni evlendirdin . Artık nisanlanmama bile gerek yok! (Gülerek) . Gelinliğimde hazır. Ohh.

Beril: Ya ne bileyim birden öyle deyince. Heyecanlandım.

Gerçek doğum günüm :))

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin