♡★ Kıskanmadım Bi kere ☆♥

16 5 0
                                    

Genç: Soyliycem ama şimdi değil

Ben: Şimdi değilse ne zaman?

Genç; Lütfen

Ben: Hayır adını ögrenmek istiyorum.  Yoksa yaşlı amcaya yani dedene sorarım söyler ;) Seçim seninn.

Genc ' in ağzından

Şimdi bir seçim yapmak zorundayım yapmassam dedem herşeyi öğrenir.  Beş dakikadır söyleyeyim mi diye düşünüyorum.  En iyisi söylemek. Artık ismimi bilecek. Soylemessem Burak'a da sorar. Söyleyeceğim.

Genç: Madem o kadar öğrenmek istiyorsun. Söyleyeyim. Adım Berk.

Ben: Adını sonunda öğrenebildim.

Genç: Oldu mu?

Ben: Ehh yani. Artık öğrendiğim iyi oldu

    ( Sesli gülerek)

Şebnem'in ağzından

Artık adını öğrendiğim iyi olmuştu. Adı ise çok tatlı. Saat 12.30 olmuştu.  Aylinler bu saate kadar uyumuyorlar ya! Arasam mı? Burdan evime mi gitsem bilemiyorum. Yaşlı amcada  fotoğrafları mı istesem. Offf aklımda o kadar şey var ki.. hangisini yapsam bilemiyorum. Ilk once yaşlı amcadan fotoğrafları isteyim. Yaşlı amcayla bir yerde buluşalım.  Berk'e ise bir şey soylemiyim.

Şebnem : Berk benim şu an acil işim var . Ama ilk once kahvaltıyı toplayayım. Evi düzenliyim çıkcam.

Berk: İşin varsa sen çık. Ben duzeltirim.

Şebnem: Olur mu öyle şey? 

Berk: Hadi sen çık.

Şebnem'in ağzından

Berk ne kadar da yardımsever biri.  Ve titiz. Bir şey de sormadı . Bu demek oluyor ki benden şüphelenmiyor ve bu çok güzel.

Berkkk ben çıktım.  Görüşürüz.

Berk: Tamam görüşürüz. Telefon numaran olmadan nasıl konusacaz?

Şebnem : Zaten hep karşılaşıyoruz burasını da biliyorum.  Sonra veririm şimdi acil bir işim var .

Berk: Ok.

Evden çıkıp yaşlı amcayı aradım. Florya cafesinde bulunacağız. Oradan bir taksi çevirdim ve gideceğim yerin adresini verdim. Orası çok güzel bir yer . Istanbul'un en guzel yeriydi . Sanki cennet bahçesindeyim. Çok geçmeden yetiştim. Yaşlı amca yani Berk'in dedesi manzaranın en güzel olduğu yerde oturuyordu. Bende hemen yanına gittim. 

Yaşlı amca: Ooo hoşgeldin kızım özlettin kendini! (Gülerek)

Şebnem: Hosbulduk amcacım . Sende kendini ozlettin.

Yaşlı amca: Oyle oldu biraz. Arkadaşın iyi miymis? En son ağlıyordu.

Şebnem'in ağzından

Aylin'in ağladığını nerden biliyordu ? Tabii ya ben konuşunca yanımdaydı.

Şebnem: Evet amcacim iyi . Teşekkürler siz nasılsınız?

Yaşlı amca: Bende iyiyimm. Sağol.  En son benden birşey istiyecektin. O zaman arkadaşın aradı.  İsteyeceğin şey ne söyler misin?

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin