Beril'in Ağzından
Şebnem ablanın doğum günü bunu berk abiye söyleyip güzel bir süpriz yapalım. Ama a Şebnem ablanın arkadaşları kim ki ? Acaba Burak abi biliyor mu ? Ona sormalıyım. Umarım Şebnem ablacığım sevinir . Ama nerde kutluyalım ki doğum gününü ? Neyse ya konumuz bu değil, konumuza dönelim. İlk önce Şebnem ablayı burdan göndermem gerekiyor. İşini bitirdikten sonra ona yardım edeyim. Gerçi süpriz hazırlamayacağı her halinden belli oluyordu. Çok endişeli görünümü her şeyi açığa veriyordu. İyi bir oyuncu ama hataları var . Neyse ya ben ne diyorum! Sebnem abla ne arıyorsa yardım etmeliyim .
Beril : Şebnem abla artık bana söyle gerçekleri!
$ebnem: Neyden bahsediyorsun? Anlamadım!
Beril : Bak. Ben anladım sen birsey arıyorsun. Ne olduğunu söylede beraber arıyalım . Hemen buluruz .
Şebnem: Tamam. Eski fotoğrafları arıyoruz . Bir adamla birlikte bir fotoğraf.
Beril : İyide ne yapacaksın bu fotoğrafları ??
$ebnem: Bunu sana sonra anlatırım bana bulur musun?
Beril : Tabii
Şebnem'in ağzından
O fotoğraflar gozumun onunden geçip gitti. Daha demin gozumun önündeyken, şimdi nereye kayboldular !!
Berill bağırarak
Buldummmm iştelerrr Berk abide küçükken ne tatlıııymıısss !
Şebnem'in ağzından
Ona sadece ben tatlı diyebilirim. Ama gerçekten de en çoooooookk tatlığğğ . Benim tatlım .
Beril 'e tesekkur ettim. Sonuçta çok büyük bir iyilik yaptı . Bana rica ederim cevabını verdi. Benim hemen çıkmam gerekiyor deyince yine sorular sordu ama ben hemen çıkınca soruşarını yanıysız bıraktım. İlk işim fotoğrafçıya gidip aynılarını cektirip yaslı amcaya ve kendime fotoğraf ayırmak..
FOTO TILSIM
Oraya gittiğimde siyah saçlı siyah gözlü ,uzun biri vardı içerde. Berk"ten daha tatlı degil.
Neyse içeri geçip "Merhaba" dedim gülümseyerek.
Fotoğrafçı : Merhaba. Fotoğraf, mezuniyet, vesikalık, formaya isim yazdırma, kazağa resim bastırma vb. :) hangisini yapacaksınız.
Ben: Hiçbiri .
Fotografçı: Siz bu kızları anlayamıyorum . Peki ne yapacaksın "hanımefendi " derken içeri giren Berk'ti . Berk bana ne işin var burda ? Diye sordu ben şimdi ne yapacağım?
Ben: Aaaa Berk ! Asıl senin ne işin var burada?
Berk: Hiç arkadaşım Selim'e geldim . Ya sen?
Şebnem: Hiç ya ! Sen buradayken gel bi fotoğraf çekilelim ! ( Berki benim tarafa doğru cektim.
Berk: Tamamm Şebomm . Çekiliriz. Hadi Selimm! Gel de çek !
Şebo mu ? Bana şebom mu dedi? Yine yüzüm kızardı. Ama bana Şebom dedi . Tatlı şey . Napıyorum ben ya kendime gelmem lazım. Biz arkadaşız !
Selim: Geliyorum . Geçin siz.
Şebnem : Ayyy ne güzel fotoğraf ya sen biraz gülseydin ya! Tekrar çekilecez.
Berk: Şebnem ! Tekrar çekilemem valla flaş çarpınca gözlerim ağrıyor.
Ben her zaman ki üzülme şeklimi yapınca bana dayanamadı ve mızmızlanma dedim . Tekrar çekildik . Çok güzel oldu. Berk'te dışarı çıkınca selim'e fotoğraflardan kimseye bahsetmesini istemedim. Söz verdi.
Berk: Ya sonra görüşürüz benim acil işim var . Hadi öptüm bayy!!
$ebnem: tamam. Bay bende öptüm. Haberleşelim.
Berk'in ağzından
Beril ile arkadaş olmuşlar. Burak & Aylin"i arayıp söylemeliyim.
Hem fotoğrafta çekildik ama ilk önce çekildigimiz fotoğrafı pastaya bastırmalıyım. Sonra güzel bi akşam yemeği sürprizler. İlk önce Aylinler ile kutlarız. Beril olmasaydı ben ne yapardım! Berilden de yardım almalıyım, güzel süpriz hazırlar .Telefon konuşması
Berk: Alo kanka nerdesin Aylin yanında mı ?
Burak: Evdeyim kanka. Aylin yanımda . Neden?
Berk: Yarın şebnemin doğum günü ona süpriz hazırlayacağım . Ama sizin yardımınıza ihtiyacım var. Sizle birlikte kutlayıp ben sonra başka süprizler hazırlayacağım. Çıkma teklifi edeceğim.
Burak: İyi düşünmüşşün . Ben Aylin'e söylerim çok güzel pasta yapar. Hadi hayırlısı. Nerede yapalım?
Berk: Çok özel bir yerde. Görüşürüz.
Burak: Görüşürüz.
Konuşma bitti.
Eve gitmek için taksi durdurdum. Gerçek işim değildi , taksicilik . Bazen sıkıldığımda yapıyorum. Çalışmıyorum ben öğrenciyim. Yaz tatilinde bazen çalışıyorum.
Neyse evime gittikten sonra komşumuz Zeynep teyze yani Beril'in annesi zillerini çaldım Beril çıktı.
Beril Lütfen parti yerini süsle
BERİL TAMAM DİYEREK EVDEN ÇIKTI.
Herkes her şeyi yapıyor ve bende yapıyorum . Bu akşam cok güzel olacak . Şarkımda hazır
Sizi geceye bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER YARIM
Novela Juvenil*TANISMA* MERHABA Arkadaşlar. Benim Adım Simge, Simge inal.14 yaşındayım. Hatay'da yaşıyorum.Hatay'da doğdum Hatay'da büyüyorum.Hatay' ın insanları çok cana yakın... Saçlarım uzun rengi bal sarısı gozlerimde bal sarısı. Boyum 1.65 Hobilerim araba...