¡ Simge 'den Not !

19 4 3
                                    

Hayatım büsbütün değişti . İlk önce  hayattan bıkıp , kırılmıştım . Şimdi ise bambaşka ,  farklı bir hayat .. İlk önce sormuştum size "Neden kırılan hep biziz " diye, ama baksanıza hayat farklı tanımlamalara yer açıyor .Kırılıyordum . Ama şimdi çok mutluyum.  Bazen kırılmalar , küslükler , darılmalar yaşamıyor değilim. Ama "Hayat devam ediyor " Hayatın olağan akışı. Büsbütün başka bir sayfa.. Hani olurda insan hayatını çözülmez Labirent yapar sonra yeni bi sayfa açar kendine benim hayatımda öyle . Hayat bir Sarmaşıktır. Siyah değil beyaz oldum. Yani mutlu oldum. İnsan mutluluğu bulabilir ama çözemez . Matematik denklemi gibi düşünün, formül var çözüm yok. Yani Her Şer'in Altında Bir Hayır Vardır. Belki her şey değişir anı yaşamalısın. Çünkü her şey renk veya çizgiyle anlatılmaz yaşandıkça anlam kazanır. Eğer siz de benim gibi sessiz , sakin ve insanları takmıyorsanız bir an önce takın sessizliğinizi koruyup giderseniz nereye varacaksınız ! Ben bi yere varamadım sessizliğimi bozdumm ve iyi yapmışım.

Aslında size vereceğim tavsiye kimselerle küs kalmayın darılmayın birbirinize . Eğer sevgilinizden ayrılıyor iseniz birbirinizden  ayrılırken kötü sözle veya beddualarla ayrılmayın . Neden biliyor musunuz ? Çünkü üç günlük , ölümlü Dünya .

Sakinliğinizi koruyun. Tamam benim kadar sessiz kalmayın . Ama ne fazla ne az...  Ben akrep burcundayım. Akrepler sabıreder sabır eder sabır eder ama en sonda patlar aklınız varsa Akreplerin siniriyle oynamaya çalışmayın

Buda not

Simge İnal...

:)

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin