:) Sürpriz Aşkımm :)

13 3 0
                                    

Telefon Konuşması

Aylin: Canımm Şebnem sana çok ihtiyacım var!

Şebnem: N'oldu canım ?

Aylin :  Yine Burakk . Bir yerde  buluşalım mı ? Çok Üzgünüm .

Şebnem: Yine ne yaptı ! Benim arkadaşımı niye üzüyor ? Tamam . Nerede Buluşalım?

Aylin : Teşekkür ederim . Beni yalnız bırakmadığın  için . Beykoz 'da bi cafe var hep gittiğimiz oraya :)

Şebnem : O ne demek ! Biz arkadaştan da  öteyiz.  Tamam görüşürüz .

Konuşma bitti.

Berk'in ağzından

Aylin ,Burak ve Ben beraberdik .  Tabii Beril de vardı.  Beril olmasaydı bu kadar yapamazdık. Beril'e teşekkür ettim. Pasta, süslemeler , şarkı, gitar , mekan ... Ben deniz de olmasını isterdim. Ateş falan ve daha fazlası.  Neyse canım arkadaşlarım çok güzel yaptılar onlara da bi teşekkür :)
Biz saklandık çünkü sürpriz yapacağız ,

Aylin: Hoşgelmiş benim canımm .

Şebnem : Hoşbulmuşumm :) Burası dolar taşardı, şimdi neden bomboş ? Bir de romantik olmuş. Çok ilginç! Benim için mi kapatırmış yoksa :D :) :D

Aylin : Bu aralar işler Kesatta! Uzun zaman oldu gelmeyeli , aşk kokutmuşlar her yeri :)

Şebnem : Öyle demek ki . Bak ne kadar güzel gülüyorsun ama Burak için de ağlıyorsun .

İçerdeki fısıldaşmalar

Burak: Abi ben ne yaptım ya ! Bak suç bende . Bunun karşılığı nasıl ödenecek ? :))

Berk: Ya kanka sen bu işin en önemli kısmısın. Ben sana tek tek ödeyeceğim .

Burak: Kanka şaka yaptım ya ! Sende bana yardım etmez miydin ?

Berk: Ederdim  tabii. Neyse ne zaman sahneye çıkıp söyleyim ?

Burak: Heyecanlı ! Bekle biraz .

Berk : tamamm.

Beril: Şşşş  sessiz olun duyacak bizi !

Berk & Burak : Tamamm sustuk .

Aylin ve Şebnem

Aylin: Seni de üzüyorum kusuruma bakma .

Şebnem: Aylin! Ben sana ne dedim ? Bu gibi konuşmalar olmasın aramızda .

Aylin: Ben geliyorum .

Şebnem: Tamam canım.

Aylin ve  içerdekiler

Aylin :  Hadi parmağımı şıplatınca Berk gitarını çalıp şarkısını söylüyor . Bu mutlu anları Beril çekiyor.  Ve sonra biz pastayı getirip geleceğiz . Sonra da Berk ile Şebnem dans ediyor :).

Anlaştıkkk.

Aylin içeri girer ve parmağını şıplatınca Berk şarkısını söylüyor.

Şarkı : Buray = Sen Sevda mısın ?

Şebnem duygulanır ve göz yaşını tutamadı . Berk Şebnemin önüne çöker ve cebinden kutuyu çıkarıp " Benimle Çıkar mısın ? " diye çıkma teklifi etti .

Şebnem : Neee ! Evett Evet ! :)

Berk Şebnem' i taşıyıp döndürür . Sonra da aylin ile burak  pastayı getirirler.  Beril'den , Aylin'den ve Burak'tan dilek tutt seslerii gelir.

Şebnem'in Dileği :

Berkle beraber yaşamak sonsuza dek onunla yaşlanmak . Oldu

Şebnem mumları üfledikten sonra pastayı kesti . Berk Şebnem'e Şebnem ise Berk 'e pastayı yedirdiler. Bu mutlu gün fotoğraflarla bitti . Şebnem Berk'in evinde kaldı.  Ve Parmakta Yüzük !

Gün bitti ..  Yarın Berk Şebnem'i dedesiyle tanıştıracak. Evet tanışmışlar! Ama her şeyi açığa getirmek ...

DİĞER YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin