Хаваии и надзирател,друг път

652 31 4
                                    

Пред мен стоеше Джеръми-гаджето на мама. Той е супер готин и има страшно чувство за хумор. По принцип го харесвам много и одобрявам връзката им с мама,но това с доведения брат е малко прецакващо. 

-Дребен! 

-Голям!-това са глупави прякори,които си измислихме. 

-Не знам защо дой...-каза глас зад него и след това пред мен излезе Сам.-Ти?-каза на мен втрещен.-Тя?Тя ли ще ми е сестра?-обърна се към баща си и учудването беше заменено с лек,палав пламък в очите. 

-Да. Защо? 

-Ами-тръгна да казва на баща,че се позна 

ваме. В този момент имаше само една възможна реакция. 

-Приятно ми е Ия.-здрависах се с него,а той ме погледна,повдигна вежда и помръдна устни,казвайки "сериозно",без звук. 

-Приятно ми е Сам. 

-Джер!-мама беше като децата.-Защо сте помъкнали тези куфари? 

-Защото имам изненада за вси- 

-Задръж си мисълта,не мога да не кажа "здравей" на този красавец тук. Здравей Сам.  

-Здравей Ан.-мама го прегърна. Е,това вече е прекалено. 

-САМО АЗ ЛИ НЕ ЗНАМ ЗА ТАЗИ СВЕТОВНА КОНСПИРАЦИЯ?-те се спогледаха и казаха "Да." 

-Сега,аз да продължа. Тези два куфара са на Сам

н,той ще замени теб скъпа,а аз и ти отиваме на Хаваите. 

-Наистина?-каза мама супер развалнувана. 

-Да.Джъстин ще се грижи за Ия. 

-Аааа не,тая ня-спрях,защото се сетих,че мама винаги е искала да отиде на Хаваите-Добре. Само малко надзирателя не ми се нрави. 

-Спокойно.Ако стане нещо,имате телефоните и на двама ни. 

-Кога тръгваме?

-След два часа.

SaverWhere stories live. Discover now