ИилиП

574 32 0
                                    

Застанахме в кръг до колкото беше възможно. За през цялото време сваляше Лора(малката).

-За ти си пръв.

-Бил.Истина или предизвикателство ?

-И... предизвикателство.

-Сутиена на Еми.

- Моля?! Никой не каза,че ще вършим простотии.- Еми цялата се изчерви.

"Ще видиш,че твоето далеч не е най-гадното"-и прошепнах.

-Обещаваш ли?

-Да.

-Добре.-скоро сутиена на Еми беше в ръцете на Бил.

-Бил,давай.

-Лора(малката).ИилиП?

-Истина.-след Лори последваха няколко истини.

-Чакай,чакай...стоп. Играта ще затъпее. От сега ВСЕКИ,който отклони предизвикателството или каже истина ще сваля по една своя дреха.

-Става. -казахме всички заедно.Скоро всички бяхме по бельо,Лора и За бяха пияни,погледа на Сам шареше по тялото ми.Беше ред на Дан.

-Ия, я потанцувай на Юрая .-речено сторено. Бутнах го на дивана дивана и започнах с мръсните танци. Не виждах колко изнервен беше Сам,но тов

-ВСИЧКИ ДА СИ ОТИВАТ.СЕГА!НЯМА ДА СПИТЕ ТУК.-каза той бесен.

До две минути всички си отидоха,леко разочаровани.

-Ти нормален ли си?

-Да.

-Да,ама не. За какво ти беше всичко това?

-Не искам отсега нататък да танцуваш или целуваш никого друг освен мен.

-Това не е ли мое решение?

-Целуни ме!

-Няма да стане.Ти си ми брат

-Забрави доведен.

-Нещастник.

-Ела да видиш кой е нещастник.-и заби устните си в моите. Гладката му кожа се потърка в моята и я запали. Животът ми ми мина на лента. Всички добри неща,които бях направила,безбройните пъти,в които бях отблъсвала Ник. Страста и бързината,с която ставахме грешници,ни караше да забравим всичко около нас.

SaverWhere stories live. Discover now