~ Bab 4 ~

97 8 4
                                    

"Kadang-kadang kita rasa tak berguna untuk orang lain. Tapi percayalah, lama-lama nanti kau kan sedar manusia-manusia dicipta antara beberapa sebabnya untuk melengkapi antara satu sama lain."

******

MUKA Adriana yang terpantul di cermin biliknya tiba-tiba berubah menjadi Sakinah yang menjelirkan lidahnya. Adriana tersentak.

"Bodoh. Terkejut aku sial."

Sakinah ketawa setan. Dia terus melayang keluar dari cermin dan terbang berpusing-pusing di siling bilik Adriana sambil ketawa-ketawa.

Adriana cuma buat tak endah. Dah biasa dengan perangai tak tau malu Sakinah. Entah macam mana Sakinah boleh tahu rumah Adriana pun tak tau sampai sekarang dibuatnya rumah Adriana macam rumah sendiri.

Adriana menghempaskan dirinya ke katil. Tiba-tiba dia teringat akan perbuatan Megat tadi. Dia tersenyum tapi tak lama sebelum dia menggeleng-gelengkan kepala. Ah, tak guna! Kenapa aku boleh jadi begini? Cibai Megat. Kaulah puncanya.

Bam!! Bunyi pintu dihempas, Adriana tersentak. Habis berterabur lamunannya. Sakinah pula melatah cam lancau. Bodoh Sakinah ni. Jadi hantu pun boleh melatah lagi.

Mak Saudaranya atau dipanggil Ellen oleh Adriana menghampiri Adriana yang terlentang atas katil. Dia melemparkan beberapa keping duit seratus, tepat-tepat ke muka Adriana.

"Budak, esok aku takde selama tiga hari. Aku bagi duit ni untuk kau pepandai jaga diri kau," kata Ellen yang berpakaian seksi nak mampus malam itu. Rambut Ellen yang berwarna merah Red Velvet dikibasnya.

Adriana menepis duit yang berada di mukanya dengan bengang. "Kau takde esok kau nak tidur rumah jantan mana pulak malam ni, Ellen?"

Ellen tersentak. Bibirnya bergetar. Kurang ajar! Suhu amarahnya sudah melonjak ke angkasa. Berurat dahinya memandang Adriana yang nampak kecik je depan matanya.

Adriana melompat keluar dari katil. Dia berdiri berpeluk tubuh sambil memandang Ellen atas dan bawah. Pandangannya terhenti di perut kempis Ellen sebelum diangkat dan dipaku ke anak mata Ellen.

"Aku peliklah, kau dah banyak menonggeng untuk jantan, tapi kenapa tak buncit-buncit lagi perut kau? Berapa kali kau gugurkan ni? Ataupun kau mandul, Ellen? Hahaha," kata Adriana lalu ketawa jahat.

Pang!!!

Adriana terjelepok ke katil. Darah di hidungnya kembali mengalir. Belum saja sembuh pendarahannya, dah aktif balik. Kimaks kau, Ellen.

"Woii, budak! Asal kau mulut kau tahik sangat! Ikutkan hati, nak aje aku suruh boyfriends aku rogol kau ramai-ramai sampai mampus! Pukimak, mulut tak reti jaga." Ellen meludah ke tepi sebelum menapak keluar dari bilik. Dia melangkah masuk ke biliknya dan menghidupkan sebatang rokok. Nombor seseorang didail dan sesaat kemudian diangkat.

"Khai, ambik I sekarang. I nak keluar malam ni jugak. Anak saudara I setan sangat malam ni! Hilang mood I, you. Hmm... okay sayang. Love you. Bye."

Tit! Talian dipadam.

Sementara di bilik Adriana, Sakinah segera menerpa ke jasad Adriana yang masih tak bergerak dari tadi. Sakinah mempamerkan muka simpati.

Bad Witch's Love StoryWhere stories live. Discover now