BÜYÜK KARŞILAŞMA

61 9 0
                                    

Sabah uyanır uyanmaz sigara paketini aradı aras. Sabah sigarası ayrı bir haz veriyordu genç adama. Sigarası bittikten sonra banyoya girdi ve günlük işlerini halledip hazırlanmaya koyuldu. Geniş omuzları ve biçimli kaslı vücuduna tam oturan beyaz bir gömlek giyip siyah takımını geçirdi üzerine. Siyah saatini takıp o erkeksi parfümünü de sıktı. Artık hazırdı. Sabah sabah kahvaltı yapmayı pek sevmezdi genç adam ama zinde olmak için mecbur hissederdi kendini. Evden çıkacağı sırada gözü mineyi aradı ama ortalıkta görünmüyordu. Hala uyuduğunu düşünüp evden çıktı.
Şirkete geldiğini gören bütün çalışanlar,konuşmayı bırakıp işlerine devam etmeye başladı. Aras Tunalı farketmemiş gibi davranarak odasına doğru yürüdü. Tabiki arkasında tüm kadınları mest eden kokusunu bırakarak.
Sekreter kızın yüzüne bile bakmadan kahvesini hazırlanmasını isteyip kapıyı kapattı. Bugün gelecek olan stajer pek de umurunda değildi. Sadece Mine'yi kırmamak için kabul etmişti. Kahvesini yudumladıgı sırada yine gözünün önünde o güzel yüz belirtmişti. Bazen delirdiğini bile düşünüyordu. Başının ağrıdığını farkettiği sırada kafasını ellerinin arasına aldı. O sırada çalan kapıya gir demişti. Kız kardeşinin neşeli sesini duyunca pozisyonunu bozmadan
"Mine şirkettesin ciyaklamayı kes abicim. " konuşması yorgun geliyordu. Mine pek umursamış gibi durmuyordu abisini. Çünkü mutluydu.
" Abicim tanıştırayım Arya. " daha ismi duyar duymaz kafasını kaldırdı.Gördüğüyle duyduğunun gerçek mi hayal mi olduğunu kestiremiyordu. Nutku tutulmuştu herhalde.
" Se-...nn se-n" diyebilmişti sadece kekelediğinin bile farkında değildi genç adam. Hala inanmakta güçlük çekiyordu.
"Siz tanışıyor musunuz!!!???? " Mine'nin şaşkınlıkla karışık mutlulukla sorduğu bu soruya telaşla Arya atladı. Şaşkınlıktan aklına yalan bile gelmiyordu. Hayır hayır tabiki beklemiyordu. Hayatını kurtaran adamın en yakın arkadaşının abisi olması tesadüf olabilir miydi??

" Şeeeyy... "Bir yalan bulmalıydı.. Bir yalan bulmalıydı. Tam lazım oldugu zaman bu iç ses devreye girmezdi zaten..

" Hayır ilk defa görüyoruz birbirimizi sanırım.... birine benzetmiş olmalı. " sesini sakin ve umursamaz tutmak için kendi içinde adeta savaş veriyordu. Heyecanlanmıştı, o ilk görüşte aklına kazınan mavi gözler şaşkınlıkla kızgınlık arasında gidip geliyordu.

Aras, Arya'nın bu tepkisi karşısında şok olmuştu. Sakinliğini korumaya çalışarak ki bu aras tunalı için neredeyse imkansızdı..." Evet sanırım birine benzettim." dedi. Bozuntuya vermeyerek.
Bozulmuştu , aynı zamanda da sinirlenmişti elinde olmadan böyle birşey beklemiyordu. En azından başka bir yalan uydurarak söyleyebilirdi tanıştıklarını.

Hem ne bekliyordu ki üç aydır takip eden oydu. Arya'nın onu unutmuş olabilme ihtimali gözünün önüne gelince daha da kızmıştı kendine. Fazla mı abartmıştı acaba?

Mine olaylardan habersiz abisiyle en yakın arkadaşını tanıştırmaya çalışıyordu. Aras ayağa kalkıp masanın önüne dogru geldi. Kalçasını masaya yaslayıp elini uzattı genç kıza doğru...

"Merhaba küçük hanım ben Aras Tunalı... " eli eline deyince adeta kendinden geçmişti vücudu alev alev yanmak üzereydi. Aras Tunalı Basit bir el sıkışmayla bu kadar heyecanlanamaz değil mi?

Arya'nın da genç adamdan geri kalır bir yanı yoktu. Eli eline deydiğinde içinden bir şeylerin eridiğini hissetmişti sanki. Ürkek bakışlarını keskin korkutucu aynı zamanda da derince üzerinde gezdiren adamdan çekmeyi zorda olsa başardı. Elini de Aynı hızla çekip "Memnun oldum Aras bey bende arya."

"Bende sizi tanıştırdığıma göre gidebilirim artık değil mi? İşlerim var. "diyerek abisinin dikkatini çekmeye çalışıyordu. Abisine sarılıp sulu sulu bir kaç defa öptükten sonra çıkmıştı. Kapının kapanma sesiyle birlikte arya ne yapacağını şaşırmıştı. Sakin olmalıydı. İlk defa bir erkekle yalnız kalmıyordu sonuçta değil mi?

Ortamdaki gergin hava o kadar yoğundu ki. İkisi de tek kelime etmiyordu. Aras az önceki gibi masaya yaslanıp ellerini bağlayarak Arya'ya bakıyordu. Yüzü o kadar ifadesidi ki arya ne düşüneceğini ne diyeceğini bilememişti. En sonunda dayanamayarak. "Ben nerde çalışacağım tam olarak kaçıncı kat ve hangi oda?"
Aras istifini bozmadan hafıfçe gülümsedi.

"Tam arkandaki masa küçük hanım.. "

Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler devamı en kısa zamanda :))

Beni Sevsen Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin