- Hei, Liam! Cum a fost ora ta?
- Oh, buna , Jack! Am avut engleza si a fost super, am vorbit despre romanul " Mandrie si prejudecata". Doamna Smith se gandeste la o viitoare piesa de teatru , dar nu ma prea vad jucand in ea. Nu ma regasesc in niciun personaj.
- Pacat, eu am avut matematica si a fost destul de plictisitor, avand in vedere ca exercitiile pe care le-am rezolvat,le lucrasem pentru tema suplimentara de acum doua luni. Am terminat deja tot manualul pentru clasa a doisprezecea si mai avem cateva luni bune de scoala.
- Asa-i. Hei, mergem in seara asta la meciul de handbal?
- Sigur, cine mai vine?
- Nu am vorbit cu ceilalti, dar banuies ca Niall isi va lua primul bilet, doar se da popcorn pe gratis.
- Ai dreptate, Liam, Niall va fi acolo!
- Baieti, baieti! aud o voce cunoscuta in spatele meu si ma intorc.
Jessica alearga spre noi tinandu-si cartile la piept. Cand ajunge langa noi , se opreste si incepe sa gafaie.
- Jess, ce s-a intamplat? o intreaba Jack.
- Nu ati auzit ,asa-i? Se zvoneste ca Rowena o va detrona pe Amanda.
- Wow, wow, wow, stai asa, ce tot spui acolo?
- Rowena, fata cea noua, din grupul popularilor...toti spun ca este mult mai frumoasa decat Amanda si ca sigur va castiga concursul de miss de anul acesta.
- De cand a venit ea in scoala? intreb nedumerit.
- Nu sunt sigura, dar nu are mai mult de o saptamana aici. Din cate am auzit, toti baietii isi intorc privirile spre ea.
- Ai vazut-o?
- Nu, dar am auzit despre ea. Parintii sai detin un mall de aici si sunt foarte bogati. S-au mutat in Londra de curand pentru ca au investit intr-o afacere aici. Cam atat stiu deapre ea. Sigur o veti vedea azi la cantina. Banuiesc ca e pe platforma cu toti ingamfatii aia. Aaa , am uitat ce era mai important, Harry a fost intors pe dos de ea si pare ca il are la mana deja.
- Harry? Harry Styles? intreaba Jack. Nu se poate! Baiatului aluia nu ii rezista nicio fata.
-Eu ce sunt aici? sare Jessica.
- Nu vorbeam de cele din grupul nostru, ci de populare.
- Nu, se pare ca a devenit catelul Rowenei. E peste tot unde e ea si ii cara tot timpul cartile, mancarea...intelegeti voi ce vreau sa zic.
- Da, Rowena e oficial cea mai mare fitoasa a liceului. spun eu degajat.
- Cam asa ceva! Haideti la cantina, poate apare si ea.
Dupa ce ne luam tavile cu mancare, ne asezam toti trei la masa unde stam de obicei, putin mai departe de "platforma popularilor".
- Buna , baieti...si Jess! spune Niall asezandu-se la masa cu o tava plina , insotit de ceilalti, Sara, Marcus si Smith.
- Hei!
- Ati vazut-o pe Rowena? intreaba Marcus indreptandu-si ochelarii.
- Frate, ce are fata asta de toti vorbesc despre ea? Parca ar fi facuta din aur! Pana si pe voi v-a prostit. Doar nu e regina Angliei sau mai stiu eu cine...
Ma opresc brusc atunci cand vad usa cantinei deschizandu-se si o bruneta intrand. Parul ei drept sta usor pe umeri, iar jeansii skynny si camasa verde in carouri ii scot in evidenta talia subtire precum si picioarele perfecte,tocurile destul de inalte, facand-o doar putin mai scunda decat Harry, cretul din dreapta ei care tinea in mana o geanta din piele, de culoarea pantofilor fetei.
- Wow, cine-i fata aia? intreb eu pe un ton ciudat holbandu-ma in continuare la ea.
- Rowena. spune Sara.
Ies rapid din transa si imi intorc atentia spre restul prietenilor mei.
- Ea e Rowena?intreb confuz.
- Da. Liam, sper ca nu te-a prostit si pe tine!
- Nu, nu, eu doar...e ...ciudata si...
- Nu te mai balbai atat, Liam, am prins ideea. E frumoasa, stim! spune Niall mancand orezul din farfuria sa.
- Liam , stim ca e frumoasa , dar e clar ca nu o poti avea, e o fitoasa.
- Nu am zis ca o vreau. Sunt constient de ceea ce e ea si nu ma poate face pe mine.
- Asa te vrem, Liam!
O privesc discret pe fata in timp ce se indreapta țanțoșe spre tavile pentru mancare. Harry pune tava in fața ei pe banda metalica si o impinge. Dupa cateva momente, tava e plina cu paste si dusa de Harry la o masa de pe platforma. Rowena ocupa gratios unul din locurile de la masa, iar pe celelalte stau Harry, Louis si Trixy , iubita lui. Harry ii urmareste toate miscarile brunetei si incep sa rad atunci cand il observ cum ii sterge cu un servetel excesul de sos din coltul buzelor. Tac atunci cand vad privirile pline de comfuzie ale prietenilor mei, atintite pe mine.
- Ce? intreb speriat.
- Nu mai rade! Louis s-a uitat ciudat. spune Smith ascunzandu-se in spatele lui Jack.
-Nu imi pasa! Nu imi spun ei mie ce sa fac! spun mai tare decat intentionam.
Deodata nu mai simt scaunul sub mine, iar picioarele nu imi mai ating pamantul. O durere puternica ma loveste in obrazul stang si imi duc din instinct mana.
- Ce dracu? spun in soapta.
- Asta e pentru ca ai ras! spune o voce ragusita apoi simt din nou o durere in obraz.
Imi intorc capul, idee proasta si il gasesc pe Harry .
- Asta e pentru ca te holbai prea mult la Rowena! spune , pumnul sau facand contact cu nasul meu. Si asta e pentru ca esti un tocilar! spune oferindu-mi inca o lovitura puternica in fata si aruncandu-ma pe podea.
Imi duc mana la nas, apoi observ ca e plina de sange. Ma ridic si simt toate privirile infricosate ale celor de la cantina. Pe platforma popularilor, toti rad, mai putin Rowena care are un zambet ciudat care pare destul de fortat.
Alerg spre baie cu gandul de a opri hemoragia de pe fata mea si trec rapid printre mesele cantinei. Deschid usa din metal a baii si pornesc robinetul, incepand sa imi curat fata. Din fericire, nasul meu nu pare rupt si ma mira asta, avand in vedere puterea pumnului oferit de Harry. Ce l-o fi apucat?
Ies din baie aruncand o ultima privire in oglinda si asigurandu-ma ca sangele de pe fata mea a disparut. Cand pornesc spre cantina, o voce necunoscuta ma face sa ma opresc si sa ma intorc.
CITEȘTI
They || F.F. Liam Payne ||
Random" Te-ai schimbat, ai ajuns ca ei." "Am facut-o pentru tine." "Dar eu te iubeam pentru ceea ce erai, nu trebuia sa te schimbi." Atentie: Aceasta carte contine limbaj vulgar, continut sexual si sunt folosite substante interzise.