Capitolul 11

81 11 1
                                    

Am plecat de la Row dupa ce am primit acel mesaj .. Harry chiar e nebun. Nu ma pot pune eu cu el, adica da am primit multa bataie neasteptata dar una organizata sunt sigur ca e de 100 de ori mai periculoasa. Dar , de ce e asa fata de Row, oare o place? Nu nu are cum.
In scurt timp ajung acasa dar nu ma mai obosesc sa imi astept parintii la cina. Urc direct in camera mea si ma apuc de cateva exercitii suplimentare la matematica. Ma pregatesc destul de intens pentru olimpiada internationala de matematica de anul acesta. Anul trecut am luat locul 2 din cauza unor greseli minore pe care mi-am promis sa nu le mai repet.
La ora 23 m-am bagat in pat , obosit dupa ziua de azi. Trebuie sa fiu pregatit atat trupeste cat si sufleteste pentru ziua de maine . Daca ajung doar cu ceva in gips o sa ma consider cel mai norocos.
A doua zi
M-am trezit din cauza tipetelor ce veneau de la parter. Am recunoscut vocea mamei si a tatei. Probabil se cearta pe o alta idee legata de afaceri. M-am pregatit pentru scoala si am plecat grabit fara sa mai vorbesc cu parintii mei. Harry mi-a spus ca ne vedem in spatele cantinei dupa ore asa ca imi tot repet in minte ca asta e o gluma proasta.
Astazi orele au trecut mai repede ca niciodata. Eram in fata cantinei si asteptam sa se faca ora indicata de Harry. Asta e.. fie ce o fi.. inca 10 minute... pentru Row. Ea merita toate astea.

Row' s pov
Ma ridic din pat cu gandul sa merg la baie insa ma impiedic de ceva fiind cat pe-aci sa cad. Cand ma uit la sursa loviturii mele am vazut un Samsung S3 . Asta nu cumva e telefonul lui Liam? L-am luat de pe jos si in acel moment telefonul a bazait. Eram in contradictoriu daca sa il deschid sau nu .. dar sunt prea curioasa asa ca l-am deschis blestemandu-ma pentru curiozitatea mea excesiva.
Mesaj de la Harry
Pregateste-te fraiere. Ti-am promis ca azi iti iei bataie. Sa vedem cat de rezistent esti. Nu uita : spatele cantinei , in 5 minute.
Poftim?? Harry o sa il bata pe Liam? Nu.. asta nu se va intampla . Mi-am pus o pereche de blugi albi si un tricou verde , o pereche de cizme si am plecat grabita spre scoala. 5 minute. 5. Alergam cat ma tineau plamanii. Hai Row, poti. Am ajuns la scoala iar din spatele cantinei se auzeau tipete si fluieraturi. M-am incruntat si am luat directia ei. Acolo era Harry stand aproape de Liam si oameni in jurul lor. M-am bagat printre elevii care nu pareau sa ma observe si atunci cand am ajuns in cercul lor Harry se pregatea sa ii dea un pumn lui Liam dar strigatul meu l-a facut sa isi opreasca pumnul in aer.
- Haryyyy. Am urlat nervoasa. Toata lumea si-a indreptat privirea spre mine.
- Row...
- Ce dracu crezi ca faci tu aici?
- Nenorocitul asta merita o lectie.
- Nenorocitul asta e prietenul meu si daca te mai atingi de el si cu privirea fi sigur ca vei ramane tu sifonat.
- Row .. nu e nevoie.. spune Liam suparat.
- Taci , Liam. Haide. Gasca s-a spart. Plecati. am marait eu nervoasa. Toti au inceput sa plece ramanand doar noi 3 .
- Row .. nu e ceea ce pare.
- Scuteste-ma,Harold.
- Idiotul asta.. nu l-am mai lasat sa continue pentru ca palma mea a facut contact cu obrazul lui.
- Inceteaza sa mai fi o curva masculina si accepta ca nu sunt atrasa de tine.
A lasat capul in jos probabil rusinat. Oh , ma lasi.. farmece a la Styles .
-Haide Liam , plecam.
- Row imi pare rau. tipa Harry.
- Trebuia sa te gandesti inainte sa provoci asta. Tip eu.
- Dar..
- Scuteste-ma, Styles . L-am luat pe Liam si am iesit la o cafenea . M-am incruntat cand am vazut ca nu vorbeste.
- Liam, de ce nu ai spus nimic?
- Nu trebuia sa te bagi , Row.
- Preferai sa te bata mar iar acum sa fi la urgente?
- Row nu voiam sa sune asa.
- Inceteaza Liam. Credeam ca o sa imi multumesti sau ceva dar tu esti prea perfect sa recunosti, nu?
- Rowena inceteaza. Imi pare rau.
- Nu , Liam. Mie imi pare rau ca m-am bagat. Poate erai luat mai barabat daca erai in coma acum .
- De ce trebuie sa interpretezi?
- Nu interpretez. Asta dai tu de Inteles. Tip eu.
- Rowena , mai incet.
- Nu imi pasa. Pot sa inchiriez toata cafeneaua si sa ii dau pe toti afara. Intelegi?
- Mda...
- Oricum. Poftim telefonul . Am sters numarul meu. Vad ca nu vrei sa ai de aface cu mine.
- Ce? De unde ai scos asta?
- Gata , Liam. Inceteaza , inceteaza cu minciunile.
- Dar nu sunt minciuni.
- Minti. Spun cu ochii in lacrimi. Nu nu o sa plang acum... Mi-am jurat ca nu o sa mai plang din momentul acela.. momentul acela nenorocit care mi-a marcat viata.
- Eu...
*Flashback*
- Nu o sa ma uiti prea usor papusa.
- Inceteaza nenorocitule, ma doare. Urlu eu.
- Credeai ca poti sa te joci cu mine.
- Eu ... eu nu m-am jucat. Doar ca nu te iubesc .
- Tu esti doar o catea. Tu nu poti sa iubesti.
- Nu e adevarat. Eu...
- Tu nu o sa iubesti niciodata cu adevarat. Spune dandu-mi o palma peste fata apoi un genunchi in burta. Am inceput sa plang in hohote. Il urasc . Il urasc .E doar un nemernic.
- Acum.. sa incepem...
* End of Flashback*
- Row , Row , esti ok? Pari cam palida.
Mi-am scuturat capul in semn ca sunt ok .. poate ca asa e.. eu nu pot sa iubesc. Liam e un baiat mult peste standardele mele. Eu sunt doar o groapa plina cu necazuri pe cand el e un baiat mirific din toate punctele de vedere. Nu il merit. Absolut deloc.
Mi-am adunat toata forta necesara ca sa nu plang apoi am spus:
-.....

Hei dragilor. Un nou capitol. Miki is here. Love you all.
Speram sa va placa. Miki &Didy.

They || F.F. Liam Payne ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum