-Va fi bine, promit. Doar hai sa fim prieteni! Te rog, Liam!
- Nu stiu.
- Te rog...
- Bine, putem incerca.
- Multumesc, Liam! sare de gatul meu imbratisandu-ma. La ce ora ne intalnim maine?
- Poti sa vi la mine dupa scoala. Mergem impreuna.
- Perfect. E nevoie sa mai sun soferul pentru dupa scoala.
- Daca e ok sa mergem cu autobuzul, nu il suna.
- Bine, mergem cu autobuzul. Abia astept! spune ea entuziasmata.Astept autobuzul pentru a pleca la scoala, iar statia e plina de studenti. Nu dupa mult timp imi zaresc si prietenii...fostii prieteni. Jessica ma zareste si astept sa intoarca capul in alta parte, dar ea imi face semn cu mana sa ma duc langa ei. Pasesc nesigur spre ei si ii salut slab.
- Buna!
- Liam,incepe Sara. Uite, nu stiu la ce ne-am gandit ieri, dar nu trebuia sa ne purtam asa. Suntem prieteni de mai bine de patru ani si ne-am purtat foarte urat cu tine, nu trebuia sa te abandonam asa. Ne ierti?
- Normal ca va iert, prieteni. Va iubesc!
- Bine, bine, gata cu dulcegariile, avem probleme mai mari! spune Marcus indreptandu-si ochelarii.
Ne uitam toti in directia in care se uita el si ma panichez cand o vad pe Rowena imbracata intr-o rochie de un roz pal si o pereche de balerini fara toc. Parul ei este prins la spate intr-un coc, iar machiajul ei lipseste, doar putin gloss si rimel putandu-se observa.
- Buna, Liam! spune ea cand ajunge langa noi. Buna, voi trebuie sa fiti prietenii lui Liam.
Aveam dreptate, fara tocuri este doar putin mai inalta decat umarul meu, dar este mult mai frumoasa asa, naturala.
- Da. spune Jessica jenata.
- Eu sunt Rowena. Imi puteti spune Row! Incantata! spune ea entuziasmata.
- Si noi! spune Smith inghitand in sec.
- Ce cauti aici? Nu trebuia sa mergi cu masina ? ii soptesc discret.
- Ba da, dar e ceva gresit in a merge cu autobuzul?
- Nu, nu cred.
- Vezi, e totul ok. imi sopteste ea inapoi.
Autobuzul stationeaza, iar eu ii prind mana Rowenei vrand sa o ajut sa urce, insa ea se fereste amuzata.
- Oh, te rog, nu sunt o personalitate! rade atunci cand ma asez pe scaunul din dreapta ei.
Cand ajungem la liceu, astept sa se fereasca de mine, insa ea merge aproape lipita de mine. Ce e cu ea? Asta nu o sa se termine bine. Eu voi ajunge batut de Harry, iar ea se va face de ras.
- Pentru binele tau, cred ca e cazul sa nu te lipesti de mine! ii soptesc.
- De ce? Ai paduchi? sopteste si rade discret.
- Nu, dar vei avea probleme cu ...
- Rowena! ma intrerupe o voce. Ne intoarcem amandoi spre sursa vocii si vad o fata blonda imbracata in haine ce par a fi printre cele mai scumpe de pe planeta. Hei, draga mea, ce faci?
- Buna, Kira!
- El cine e ? intreaba studiindu-ma din cap pana-n picioare
- Liam, prietenul meu. Liam, ea e Kira.
- Incantat! spun intinzand politicos mana, insa o retrag vazand privirea dezgustata a blondei.
- De unde ai haina aia? Nu pare a fi de la vreo firma de renume. Si pantalonii aia...oh, scuteste-ma! El e prietenul tau, Rowena? Unde l-ai gasit, in groapa de gunoi? rade blonda.
- Nu vorbesti asa despre el, bine? Nu ti-a facut nimic!
- Nu trebuie sa imi faca ceva ca sa stiu ca e un sarantoc. Rowena, nu am nicio problema daca e doar "cainele tau", dar prieten? Lasa-ma cu astea!
- Liam e prietenul meu, fie ca-ti convine, fie ca nu! spune Rowena artagoasa.
- Bine, bine! Nu fi asa! Dar ce-or sa zica ceilalti? Va manca cu noi?
- Nu ma intereseaza ce zic ceilalti si , da, va manca acolo, cu noi.
- Ai inebunit? Nu il aduci acolo!
- Ba da, fac ce vreau.
- Ce vor zice ceilalti?
- Ai uitat? Am mai multi bani decat aveti voi toti impreuna! Pot face orice.
Mda, chiar incepea sa imi placa acea fata a Rowenei, dar se pare ca era fata falsa atunci.
- Hai, Liam, sa mergem! spune ea intorcandu-i spatele fetei si plecand spre intrarea in liceu, cu mina in spatele ei.
- Scuze pentru chestia de mai devreme, dar cand vorbesc cu ei trebuie sa aduc vorba de bani, altfel...adio respect din partea lor.
- Cum spui tu...
-Nu ma crezi, asa-i ? ma intreaba ea dezamagita.
- Nu stiu ce sa mai cred si ce nu. Eu merg sa imi iau cartile din dulap, ne vedem dupa ore.
- Si la cantina.
- Scuze, dar nu risc.
- Harry nu iti va face nimic. Am vorbit cu tata.
- Ai facut ce? intreb speriat.
- Tata i-a dat niste bani sa te lase in pace, e-n regula.
- Doamne! Va fi si mai rau....
- Tu doar ai incredere in mine!
- Esti complet nebuna! Nu poti cumpara totul cu niste bani, mai ales pe mine.
- Pot cumpara orice, dar pe tine nu te-as cumpara. Pe tine vreau sa te castig, sa te merit. spune plecand spre clasa ei.
" Pe tine nu te-as cumpara. Pe tine vreau sa te castig, sa te merit." imi rasuna in minte pana cand vine pauza de masa si ma intalnesc cu prietenii mei pentru a merge impreuna la cantina. Ne asezam ca de obicei la masa noastra si incepem sa mancam si sa vorbim despre cum au fost orele noastre.
- Liam! o aud pe Rowena strigandu-ma!
Imi intorc capul spre sursa vocii ei si o vad cu un picior pe treapta platformei unde mananca popularii, tinand in mana o tava cu mancare si pe cealalta fluturand-o in aer.
- Ce vrea? intreaba Niall morocanos.
- Nu stiu.
O observ venind spre masa noastra, iar pe fata prirtenilor mei se instaleaza o uimire pura.
- Liam, hai cu mine, macar azi! spune Row cand ajunge la masa noastra.
Le arunc o privire prietenilor mei, cerandu-le ajutorul, insa acestia incearca din greu sa isi ascunda zambetele de pe fata.
- Deci?
- Bine, vin!
Ma ridic si imi iau tava, apoi o urmez pe Rowena spre locul unde am sa mananc azi, cu ea.
CITEȘTI
They || F.F. Liam Payne ||
Random" Te-ai schimbat, ai ajuns ca ei." "Am facut-o pentru tine." "Dar eu te iubeam pentru ceea ce erai, nu trebuia sa te schimbi." Atentie: Aceasta carte contine limbaj vulgar, continut sexual si sunt folosite substante interzise.