Capitolul 6

78 11 3
                                    

Ne asezam la masa unde sta de obicei Row, masa goala pana sa venim noi. Louis, Trixy sau Harry nu si-au facut aparitia la cantina...inca.
- Deci, Liam, ce ore ai avut?
- Muzica, sport si matematica.
- Dragut, eu am avut desen, engleza si muzica. Ma bucur ca ai vrut sa stai cu mine azi, dar zper ca ceilalti nu s-au suparat ca te-am luat asa.
- Asta nu stiu.
- Am sa le explic eu totul.
- Nu, nu ai ce sa le explici! Suntem doar prieteni si am venit aici pentru ca nu e politicos sa refuzi. Sa nu crezi ca ma simt comod aici...printre toti...popularii asta care, apropo, uite cum ma privesc, ca pe un extraterestru. Nu sunt in largul meu aici.
- Stiu...te inteleg, dar te voi ajuta eu sa scapi de jena asta. Daca te simti diferit, pot sa fac sa nu te mai simti asa.
- Cum?
- Vino azi cu mine in mall, o ora, nu cer mai mult.
- De ce?
- Sa te fac sa nu te mai simti diferit.
- Dar trebuia sa invat si sa ma pregatesc pentru cina aia si...
- O ora, nu-ti cer mai mult. Imi voi suna soferul si ne va duce el. Te rog, Liam, fac asta pentru tine, esti prietenul meu...adevaratul meu prieten.
- Bine , vin!
- Yeeey! sare ea entuziasmata si ma las usor in scaun cand observ toate privirile atintite pe masa noastra.
- Row, toti se uita la noi.
Comfuzia imi invadeaza fata cand Row se ridica cu un zambet vesel pe fata.
- Prieteni, el e Liam! Noul meu prieten. Si nu imi pasa daca aveti ceva de comentat impotriva lui. Daca aveti de gand sa va luati de el, e ca si cum va luati de mine, asa ca aveti grija cum va comportati cu el sau cu prietenii lui! spune tare aratand cu mana spre grupul meu de prieteni.
Ce naiba face?
- A inteles toata lumea? spune privind imprejur. Bine atunci! spune asezandu-se inapoi pe scaun.
- De ce ai facut asta? ii soptesc nervos.
- Pentru tine. Nu vreau ca cineva sa se ia de tine pentru ca stai cu mine.
- Esti complet nebuna!
- Esti prea timid. De ce vrei sa te ascunzi?
- Pentru ca nu am arata.
- Nu vobesti serios, nu? Vrei sa iti arat ca ai ce arata tuturor, ca ai cu ce sa te mandresti, ca esti mai bun decat multi de aici, din multe puncte de vedere?
- Nu ai ce sa imi arati.
- Bine, voi incepe. Unu, arati foarte bine, stiu ca nu asta conteaza la un om, dar asta e primul lucru pe care il poti observa la o persoana. Doi, ai o voce minunata, chiar daca nu te-am auzit cantand, dar imi pot da seama ca ai o voce superba. Trei, stii sa iti pastrezi calmul, ai dovedit-o atunci cand Harry te-a lovit. Patru, esti inteligent, cinci...
- Bine, bine, am inteles.
- Mai aveam de spus.
- Lasa, am inteles ideea. Uite, in doua minute trebuie sa fiu in sala de clasa, deci voi pleca.
- Ce ora ai?
- Istorie.
- In cazul asta, mergem in acelasi loc.
- Da?
- Haide! spune ridicandu-se de la masa.

Row's POV
De cand am asistat la incidentul , primul incident dintre Harry si Liam, a inceput sa ma atraga si mai mult. Are ceva baiatul asta care ma fascineaza. E chipes, foarte chipes si are un corp superb, dar nu asta ma intereseaza pe mine. Imi place foarte mult felul lui de a fi, modul in care a reactionat atunci, modul in care vorbeste...totul, ador totul la el. Da, recunosc ca m-am indragostit de el si da, recunosc ca as face orice numai ca sa petrec timpul cu el. Nu imi e frica sa ma indragostesc de Liam, chiar daca poate nu are aceeasi clasa sociala ca si mine, dar nu imi pasa deloc. Nu imi pasa daca e bogat sau sarac , daca are masina sau nu, daca are sau nu haine de firma, vad doar omul din el, persoana calda care e cu adevarat. Recunosc ca il plac mult si vreau sa il ajut sa ma cunoasca, sa o cunoasca pe adevarata Rowena, cea fara fite , cea care se ascunde sub masca de populara de care vreau sa scap cumva. Vreau prietenia lui, daca iubirea nu o pot avea vreodata.
Dupa ore il caut pe Liam, apoi imi sun soferul.

Liam's POV
- Soferul meu va ajunge imediat, a spus sa il asteptam aici.
- Bine, atunci. De ce vrei sa mergem in mall.
- Nu mai pune atatea intrebari! Vreau sa fac ceva pentru tine si nu vreau sa refuzi sau sa comentezi! Nu e politicos...
- Bine.
- Bine, haide , urca! spune atunci cand masina neagra parcheaza chiar in fata noastra. Dupa ce urca si ea pe bancheta din spate, langa mine, masina porneste. Ajungem foarte repede in mall si urcam la etajul al treilea la un magazin cu haine pentru barbati.
- Buna, Mona!
- Buna, scumpo! Ce faci aici?
- Pai am nevoie de niste haine pentru prietenul meu.
Ce? M-a adus aici ca sa imi ia ...haine? Nu , asta nu pot sa accept. Totul pana la materiale.
- Row, nu fa asta! Te rog!
- Deci, Mona, dupa cum sti, bugetul meu nu e chiar...limitat si vreau sa ii iau absolut ce vrea de aici, deci, Liam, ce iti place de aici?
- Row...
- Atunci voi alege eu pentru tine.
O urmez prin magazin si ea alege cateva perechi de blugi , camasi si bluze, apoi le duce la casa. Nu imi place ca face asta, nu am nevoie de mila nimanui, mai ales a ei.
Dupa ce plateste o gramada de bani pentru hainele mele, iesim din magazin si urcam la urmatorul etaj.
- Row, serios, chiar nu erau necesare!
- Nu, nu erau necesare, erau cadoul meu pentru ziua ta.
- Nu e ziua mea.
- Stiu, dar va urma! Asa ca asta e cadoul meu. Si mai urmeaza ceva!
- Nu, te rog, ai facut destule.
- Inca ceva, ceva mic, promit, ultimul lucru!
-Bine.
O urmez intr-un salon pentru barbati, iar ea saluta politicos barbatul de varsta mijlocie de acolo.
- Buna, Mark!
- Row, scumpo! Ce te aduce aici?
- Liam vrea o schimbare si m-am gandit sa il aduc aici.

They || F.F. Liam Payne ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum