Thomas : Bende senden hoşlanıyorum Dyl. Sana her bakışımda aşık oluyorum.
Thomas'ın gözleri dudaklarıma kaydı. Ve beni öptü. Bu anın hiç bitmesini istemiyorum. Tabi benim şansıma annem kapıyı çalıyor.
Lisa(annesi): Dyl hala uyumuyorsun değil mi. Uyuyorsan kaldır o kıçını ve aşağı in.
Thomas ne yapıcaz dercesine baktı. Üzerimi düzeltip kapıyı açtım.
Lisa : Sonunda uyan--- dınız mı demeliyim?
Thomas : Merhaba bayan O'Brien. Dün akşam Dylan'la çekimlerimiz vardı da. Oradan sonra da geç olduğu için eve gidemedim. Üzgünüm size de rahatsızlık verdim. Ben artık gideyim.
Lisa : Ahh Tom ne rahatsızlığı. Ayrıca kahvaltı yapmadan göndermem. Bugün misafirimiz ol.
Dylan : Tamam anne. Hadi çık artık odadan.
Lisa odadan çıktıktan sonra Thomas'a baktım.
Dylan : I-ıı peki bu düşündüğümden de güzeldi.
Thomas : Ney?
Dylan : Neyden bahsettiğimi biliyorsun.
Thomas : Senin ağzından duymak beni mutlu edicek.
Dylan : Öpüşmemiz düşündüğümden de güzeldi.
Thomas : Demek öpüşmemizi düşünüyordun.
Thomas küstahça gülerek baktı.
Dylan : Tommy biraz önce annemin karşısına üstü çıplak halde çıktın.
Thomas : A-aman tanrım. Ben bu halde olduğumu unutmuştum.
Thomas kıyafetlerini alıp lavaboya gitti ve üstünü giydi. Bende o sırada odamda giyindim. Hazırlanıp aşağı indik.Kahvaltı yapamadan evden çıktık. Çünkü ikimizinde yetişmesi gereken yerler var. Arabamla Thomas'ı gideceği yere bıraktım. Thomas arabadan inerken kolunu tuttum ve onu kendime çektim. Dudaklarına minik bir öpücük kondurduktan sonra Thomas arabadan indi.