BÖLÜM KISA OLDU AMA AKLIMA YAZICAK BİR ŞEY GELMEDİ. BU ARADA HEPİNİZİN YENİ YILI KUTLU OLSUUUUUUN! HEPİNİZ YENİ YILDA DYLAN'LA THOMAS'I GÖRÜN!! DYLMAS'LI YILLAR!!!!!
- Hala uyanmadın Tommy. Beni özlemediğini düşünüyorum bazen. Ava'yı da mı özlemedin? (Thomas'ın kardeşi bilmeyenler vardır diye yazma gereği duydum.) O seni çok özledi Tommy. Herkes seni çok özledi. 1 hafta oldu, tam 1 hafta.Annen,baban, Ava, ben.. çok kötü durumdayız. Uyan artık sevgilim. Hiçbirimiz dile getiremiyoruz ama hepimizin umudu her geçen gün azalıyor. Hiç uyanmayacağını düşünüyoruz artık. Doktorlarda her şeye hazırlıklı olmamız gerektiğini söylüyor zaten. Ne oldu sana Tommy? Niye uyanmıyorsun sevgilim? Sen çok güçlüsün Tommy. Her engeli aşabilecek kadar güçlüsün. Bu engeli niye aşamıyorsun? Hayranların her gün önümü kesip seni soruyorlar. Beni gördükleri için sevinemiyorlar bile. Ağlıyorlar.. Çektiğim vicdan azabı daha çok artıyor. Benim yüzümden ağlıyorlar. Bana en çok dokunan ise onları nasıl teselli edeceğimi bilememem. Ne demem gerektiğini bilmiyorum ve bu beni delirtiyor! Çektiğim acı her geçen gün beni yiyip bitiriyor sevgilim. Kokunu, gülüşünü, aksanını.. her şeyini özledim.
Ava'nın Ağzından:
- Kardeşim ben geldim. Seni çok özledim kardeşim neden kalkmıyorsun artık? Uyan artık annemi oyalamak çok zor. Şimdi seni anlayabiliyorum.
Tebessüm edip göz yaşlarımı sildim.
- Hatırlıyorsun değil mi? Küçükken anneme sürpriz yapmak isterdik ve sen hep annemi oyalama görevini alırdın. Şimdi ben senin uyanmanı beklerken annemi oyalamaya çalışıyorum. Çok kötü durumdayız kardeşim. Hepimiz seni o kadar çok özledik ki. Annem yanına gelmiyor, daha doğrusu gelemiyor. Senin ölü gibi yattığını görmek istemiyor. Ama o da seni çok özlediğini söylememi istedi. Lütfen uyan Tom.Özledim seni çok ama çok özledim.