Tıpkı gece gibiydim
Karanlık, sessiz ve kimsesiz
Etrafıma saçacak ışığa sahip değildim
Kendi rengime bürünüp
Etrafimdaki renk ahengine
Uyum sağlardımDışarı çıkıp etrafımı süzdüm O esnada gözüm Esther'ın evine takıldı hemen o tarafa doğru hızla yürüdüm Kırmızı Mercedes aynı yerindeydi merdivenlere doğru ilerledim o anı gözümde canlandırmaya çalıştım Katil kapıdan gelmiş olabilirmiydi?
Belkide katil zaten evdeydi Esther içeri girince direk onu öldürmüş olabilirdiBirçok ihtimlleri değerlendirmem gerekiyordu fakat bu sorular gereksizdi asıl en önemli soru
'Katil Esther'ı öldürmek için nasıl bir plan yapmıştı?'Merdivenlerden indim Evin arka tarafına gidip etrafı derince süzdüm pencereler çok yüksek değildi evin güvenlik görevlisi veya herhangi bir kamerası yoktu Bay Jackson Esther için hiçbir önlem almamıştı.
Halbuki ruh sağlığı iyi olmayan biri için bunu yapmaması çok garipti.Bahçeden çıkıp seri adımlarla arabama ilerldim...
Esther'ın akıl salığığı yerinde değildi nasıl olurda ayrı evde kalıyordu?
Üniversite hayatı neden Esther'ı değiştirmişti?
Belkide Bay Jackson Esther'ın sırlı ölümüne şaşırmamıştır
Arabayı çalıştırıp gaza bastım
Bugün mutlaka çoğu soruların cevaplarını bulacaktım...Arabayı park ederken Bobby'yi Evimin önünde gördüm Bobby bana doğru yaklaşarak arabanın kapısını açtı
"James iki saattir seni bekliyorum?"
"Ne oldu Bobby?"
"Konuşmamız gereken şeyler var!""Konu ne?"
"Konu Esther'ın cinayet davası
Hemen arabadan inip eve yöneldim
İçeri girince Bobby de arkamdan geldi gözüm elindeki dosyaya takıldı
Bobby dosyayı bana uzatarak
"James yeni gelişmeler var" deyince
Hemen dosyayı alıp inceledim dosyada Esther'ın kafasının Balta ile kopartıldığı yazıyordu
Çok ilginçti katil neden baltayı seçmişti ki? Daha seri ve öldürücü olsun diye böyle bir şey yapabilirdiDiğer sayfalarda ise Esther'ın vücudunda herhangi bir darbe izine rastlanmadığı yazıyordu .Bu olay gittikçe karmakarışık bir hal alıyordu. Nasıl oluyordu da hiçbir darbe izi yoktu?Buradan da şu olay ortaya çıkıyordu:Demekki Esther ile katil arasında bir boğuşma olmamıştı. Eğer öyle birşey olsaydı zaten ortaya çıkardı. Peki ya katil gizlice biyerde saklanıp aniden mi saldırmıştı? Kafam iyice allak bullak olmuştu.Dosyadan kafamı kaldırdığımda Bobby'nin bana kurnazca baktığını farkettim.
"Yine neler düşünüyorsun James?"
"Bilemiyorum Bobby aklımada ki sorulara yanıtlar bulamıyorum.Sorular çok ama cevapları yok."
"Peki ne yapıcaz?
"Bence yapacağımız ilk iş daha fazla delil toplamak""Daha nerden bulabiliriz ki?"
Bobby'nin sürekli bana sorular sormasından ciddi anlamda sıkılmıştım"Nerden bulabilirsek Bobby gerekirse okuldaki tüm öğrencilerden,okul idarecilerinden,mahalle komşularından kim olursa olsun küçük bir ipucu bile bizim lehimize olabilir!"
"Tamam o zaman James sen araştırmalarına devam et bende elimden geldiğince ipucu bulmaya çalışacam"
" Tamam Bobby bende şu dosyaları iyice bir gözden geçirdikten sonra sana getiririm""Sana iyi çalışmalar Bay süper dedektif bir gelişme olursa haberleşiriz"
Elimdeki dosyalara bakıp derin bir iç çektim daha ne kadar sürecekti ki bu cinayetler neden en ufak bir hatanın bedeli ölüm olacaktı?Basım dönüyordu nefes almakta zorlanıyordum gözlerimi birbirine bastırıp tekrar açtım ayakta durmak o kadar zordu ki merdiven korkuluklarına tutunup banyoya doğru ilerledim
Ilık duşun ardından kendimi az da olsa daha iyi hissediyordumMutfağa yönelip dünden kalma somonları buzdolabından çıkardım hızla hepsini büyük bir tabağa yerleştirerek mikrodalgada ısıttım..
Evin içine yayılan o muhteşem kokunun buharı sürekli yüzüme çarpıyordu
Somondan bir çatal aldıktan sonra oldukça fazla çiğniyordumYemeğimi yerken bir yandan da Esther'ın evini ve etrafını gözümde canlandırıyordum.Bu olayda bir ize bile rastlanılmaması çok garipti. Yapılan bir çok inceleme ve Adli tıp bile çoğu soruların cevaplarını bulamıyordu. Biz mi işimizi iyi yapamıyorduk? yada bu işi daha iyi yapabilen birisi belkide bu sorunların hepsini çözecekti
Daha iyi bir dedektif olabilmem için ne yapmam gerekiyordu?
Yada ne yapmamam gerekiyordu etrafimdaki insanların zara görmemesi için
Düşüncelerimden uzaklaşmak için hemen çatalıma büyük bir dilim alıp yedim ağzımı doldurduktan sonra masayı toplayıp bulaşıkları makineye dizdim şimdilik işim bitmişti fakat unuttuğum şey çalışma masamın üstünde bir yığın dosyanın olmasıydı..Kahve makinasını çalıştırdıktan iki dk sonra kahvem hazırdı.Kahvemi de alıp salondaki dosyayı daha derin ve tek tek incelemeye koyuldum.Her cümleyi birkaç defa okuyordum.Gerçektende bu olay benim ilgimi fazlasıyla çekmişti.Ama fazlasıyla da ürkütücü bir olayın içindeydim ve de bunun fazlasıyla farkındayım. Dosyayı incelerken gözüme küçük bir ayrıntı çarptı. Acaba Bobby bunu farketmemiş miydi?Zaten farketseydi de şaşırırdım, evet Bobby isinde gayet iyi ama fazla titiz ve özentili çalışmazdı....
Asla geri gelmeyecek
Birdaha asla o an yasanmayacak
Belkide yeni kurbanlar vaadedecekti zamanZaman asla her şeyin ilacı değildir çünkü zaman olan ve olacak olayların bizde bıraktığı etkiydi
Bilinen bir şey varki geçen zaman asla geri gelmezdi
çünkü zaman geçip giden insanı hayal kırıklığına uğratan bir sinsilikten ibaretti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlıklar
TerrorYeryüzünün karanlık sabahıyla tanışan dedektifler, diğer yandan onları karanlığa gömen caniler,kuralsız bir ölüm oyunu ve onları karanlığın dibine götüren bir geçmiş Ağlarla örülmüş sağlam bir duvar , oynanan ölüm oyunu, yalnız bir hamle ve karmak...