"Ty po celú dobu vieš o ceste domov a nič si nepovedala?" Začal na mňa kričať. "Radšej si tu ostala a pokukovala po Steveovi, čo? Ale tu nejde iba o teba!"
"Pozri. Tak to vôbec nebolo,neklamala som a o inej ceste neviem,len tuším,kde sa to dá zistiť. A tu nejde o mňa,ale o MOJU MAMU! Na tomto mi záleží viac ako Vám,ťaže si vyprosujem aby si mi nadával a obviňoval ma. Navyše ja po kapitánovi nepokukujem," Toto miesto ma dosť rozhovorilo,no možno je to tým,že matka už nado mnou nemá moc. Neviem,či sa mi to páči. Neviem ani či ju chcem nájsť.
"Nesúhlasím ohľadom Rogersa. Inak dobre...kde je to miesto?" Ozval sa Tony,ktorý len s úškrnom odignoroval našu menšiu hádku.
"U nás doma,"
"U vás doma? Tam sme predsa boli a nič sme nenašli,nič čo by malo spojitosť s Asgardom,teda okrem tvojich 'učebníc',no to kúpiš v kade ktorej knižnici," nepoznáš moju matku,bratček.
"Každý večer,keď si myslela,že spím chodila do pivnice,raz som išla za ňou a zdalo sa mi,že zmizla,doslova sa vyparila. Stála na koberci a bola fuč. Vtedy som si myslela,že sa mi to zdalo,pretože takéto veci nie su možné. No teraz tomu tak trocha verím,samozrejme nie som si istá,ale až príliž sa to ponášalo na to zmiznutie v Bifroste," naozaj rozprávam až príliš veľa,viac ako keď ma matka nútila čitať v Himelshtine. [1]
"Tak teda ideme tam," usmial sa Thor. A ja tiež. "Vieš,podobáš sa na nášho otca,keď bol mladý a veselý,teraz už taký nie je,ale keď ťa spozná,možno sa zmení," môžem počuť ako velmi v to dúfa,nemôžem ho sklamať. 'Ssúrodenci Mey a tí si pomáhajú'
"Nemal by ísť niekto s nami? Napríklad.."
"Napríklad Steve?" Zasmial sa,ako keby mi stačilo podpychovanie od Starka a Natashi.
"To som nemyslela!" Zhíkla som,no usmiala sa,nedalo sa totiž inak.
"Len menšie rodinné škšádlenie,zvykneš si," žmurkol, "ale i tak máš pravdu,nemali by sme tam ísť smai. Tony,choď to povedať Rogersovi," chcela som namietnuť,že tam kapitána nechcem ale,nebudem mu klamať,navyše už aj tak odchádzal.
"Nemáš za čo," ešte raz si do mňa rýpol,kým sa za Tonym zatvárali výťahové dvere.
ESTÁS LEYENDO
S.THOR.M
AcciónMeyeris so sebou prináša nové problémy,záhady,lásku. A všetko musí byť vyriešené rýchlo,pretože im ide o život. *ďalší popis obsahuje menší spoiler (predstavte si River všetci moji fellow whowians) * Čo ak Thor nie je jediný,kto dokáže ovládnuť sil...