2. Sestrička

311 28 1
                                    

Steve

"Doriti!" Zahrešil Tony.

"Pozor na jazyk," napomenul som ho,on ma len švacol a ukázal na to neznáme dievča.

Všetci v miestnosti ostali len s ústami otvorenými dokorán. Stála tam a prehadzovala si Thorove kladivo medzi rukami,akoby nič nevadilo. Občas sa pohľadom zastavila na nejakom vyryytom symbole,myslím,že sa tomu vraví runy.

"Čo si zač!" Vykríkol Thor tak nahlas,že jej Mjollnir vykĺzol z rúk a s obrovským rachotom dopadol na zem.

"Nebudem sa pýtať znova,povedz mi kto si," táto situácia je zvláštna a zaiste nebezpečná,ale na dámu by kričať nemal.

"Volám sa Meyeris Odinová," povedala trasľavo. Muž,či lepšie boh,čo stál vedľa mna sa zosypal na kolená a ikeď je nesmrteľný,práve vizeral,že z neho vyprchal všetok život.

Rýchlo som sa k nemu naklonil so strachom,aby sa mu nič nestalo. Nevedel som ako sa ošetrujú bozi a už vôbec nie,či môžu utrpieť psychické trauma.

"Meno tvojej matky," postavil sa a povedal autoritatívne,dokonca mi tým pripomenul Furyho. A po mužovi kľačiacemu na zemi už nebolo ani stopy. Vďakabohu.

"Frey," zamračil sa a my sme len nechápavo skákali očami medzi ním a Meyeris.

"Frey bola bohina plodnosti vyhnaná z Asgardu pred 300 rokmi. Bola to prvá žena môjho otca,prisahala mu vernosť,ktorú ale porušila,a tak ju Heimdall vyhnal do Midgradu,teda sem. Bola veľmi mocná,jedna z prvých,takže jej nemohol sňať božskosť,no naspäť domov,do Asgardu, sa nesmela vrátiť bez povolania od kráľa. A kedže je teraz preč,znamená to,že si ju otec vyžiadal," vysvetlil nám Thor.

"Takže tuto Mey,je vlastne tvoja nevlastná sestrička. No to ma podrž," zasmial sa Stark,za čo si odomňa vyslúžil ranu. Ublížene sa na mňa pozrel a ja som ho udrel znova.

"A táto bola za čo?"

"Ešte sa pýtaj," založil som si ruky na hrudi  a pozrel sa na Meyeris,tá na nás len vyvaľovala obrovské modré oči,rovnaké ako má jej brat. Mal som si tú podobnosť všimnúť skôr.

"To,že je jeho sestra ale nevysvetľuje,že zodvihla kladivo. Ani Loki to nedokázal," uviedol na pravú mieri doktor Banner.

"Loki nie je môj brat. Nemáme rovnakú krv. A..." Chcel dopovedať,no Mey ho prerušila.

"Kladivo može vlastniť len človek zrodení k vládnutiu. Zaslúžiť len človek s dobrými úmyslami. Ovládnuť len boh," povedala s pohľadom upreným do prázdna,akoby recitovala básničku.

"Musíme to oznámiť S.H.I.E.L.D.u. Ja,Románová a Bruce pôjdeme za Furym. Thor s Tonym sa pokúsia spojiť s Asgardom," povedal Barton,ktorý si ako jediný dokázal zachovať chladnú hlavu. Thor so Starkom si ho premerali ako blázna,pretože s Asgartom sa snažíme nadviazať kontakt už cez rok.

"A čo ja?" Spýtal som sa,keď som si uvedomil,že moje meno v pláne nebolo.

"Ty ju máš na starosť,kým sa nevrátime,"

Mey

Všetci odišli a ostala som tu len ja a chalan v tesnom oblečení,jehož meno som nevedela.

"Prepáčte, ako sa voláte?" Cítila som sa trocha trápne.Po prvý krát som sa ocitla  v izbe sama s mužom,ktorý bol navyše velmi príťažlivý. Domáca výuka ma na to akosi nepripravila.

"Som Steve Rogers," podal mi ruku,ktorú som s radosťou prijala. Ako jediný vizerá,že má slušné spôsoby.

"Koľko máš vlastne rokov?" Pohľadom ma prezrel od hora až dole,nepríjemne som sa ošila. Zastavil sa na mojej tvári a čakal na odpoveď.

"19, koľko vy?" Môj hlas bol neprirodzene tichý.

"95 a nevykaj mi prosím,"

"Si nesmrteľný?" Spýtala som sa ho,no nepamätám si,žeby nejaký boh niesol meno Steve.

"Nie," zasmial sa. "Zamrazili na konci druhej svetovej vojny," prikývla som,že rozumiem,ikeď opak bol pravdou.

"Zvládaš to dobre," prerušil Rogers aj to chvíľkové ticho.

"Čo?"

"No, v okamihu si zistila,že si bohyňa,rovnako ako aj tvoja mama,tvoj otec je Odin a navyše máš aj nevlastného brata a ty tu sedíš úplne v poriadku, ja by som asi vyvádzal," prívetivo sa na mňa usmial. Dokáže tento človek pôsobiť aj inak ako milo?

"Myslím,že mi to stále ešte nedošlo," oplatila som mu úsmev.

"Celkom ti to závidím,keď som sa prebral do tejto doby,tak všetci,ktorých som poznal už boli po smrti,alebo zomierali. Ty si zistila pravdu,čož je podľa mňa vždy dobre a ešte si aj našla rodinu,"

"Myslím,že sa myslíš. Vy všetci ste ako rodina. Chováte sa tak,hašteríte spolu,dokonca som si všimla ako si sa s pánom Statkom bratsky pošťuchoval," povedala som mu,čo som videla aj za tú chvíľu,ktorú som strávila v ich prítomnosti. "A nemyslím si,že by Thor stál o sestru," spomenula som si na ten pohŕdavý pohľad,ktorým sa na mňa môj 'brat' pozeral.

"Teraz zasa nemáš pravdu ty. Možno bol k tebe hrubý,ale to len preto,že si ho zaskočila a asi aj vystrašila. Nás všetkých. Nestáva sa bežne,žeby niekto zdvihol Mjollnir a ver mi,skúšali sme to všetci," jeho slová ma trocha povzbudili,no stále o všetkom dosť pochybujem.  "Si fajn,obľúbia si ťa,rovnako ako ja,"

"Ďakujem,"

S.THOR.MTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang