Μια ματια , μια λεξη , ενα βλεμμα , μια αμυδρη στιγμη ...... ειναι ικανα να στα ανατρεψουν ολα!!!.. Πολλες φορες νομιζεις ο,τι ολα κινουνται σε φυσιολογικο ρυθμο , οτι τα απροοπτα διαδραματιζονται μονο σε ταινιες . Ξαφνικα ,ομως, συνειδητοποιεις οτι τα περισσοτερα που συμβαινουν δεν ειναι τυχαια και οτι τα παντα μπορουν να αλλαξουν σε μια στιγμη ετσι απλα!!!Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να αρπαζεις την στιγμη , να ακολουθεις την καρδια σου και να μην φοβασαι τιποτα ...... Στην ζωη το νοημα ειναι να μην προχωρας προς τον ευκολο δρομο αλλα να ρισκαρεις προς το αγνωστο και ας ηττηθεις ......Ο ΑισταΪν ελεγε οτι το συμπαν ειναι σαν ταχυδακτυλουργικο κολπο και ολοι αναρωτιουνται πως το κανει αυτο που κανει... Αρπαξε τις στιγμες γιατι αυτο ειναι ζωη, μικρες απολαυσεις που γευομαστε, αλλοι λιγο και αλλοι πολυ αναλογα ποσο θα ρισκαρεις..........
Δεν πιστευα αυτο που εβλεπα , τα χα χαμεναα ... ηταν αυτος που χα συναντησει στο μπαρ , που με στιγματησε με ενα κοιταγμα του , ενας αντρας πανεμορφος , γεματος γοητεια και αυτοπεποιθηση γυρω στα 27 και με ενα βλεμμα θανατηφορο που δημιουργουσε μια απιστευτη ελξη αναμεσα μας .....δεν ειχα ξανανιωσει κατι τετοιο , μονο η αισθηση που ηταν στον ιδιο χωρο με μενα μου δημιουργουσε ταραχη ... ηταν απροσμενο που τον ξανασυναντησα , το συμπαν τελικα συνομωτει δεν εξηγειται αλλιως ............................προχωρησε προς μενα με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω, με επεξεργαστηκε με σοβαρο και επιτακτικο υφος ... κλειδωσε το βλεμμα μου με το δικο του και σε μια στιγμη πιστεψα οτι μιλουσαμε με τα ματιαα....τραβηξε απαλα το χερι μου , το εφερε στα σαρκωδη χειλη του και το φιλησε απαλα και τοτε ενιωσα περιεργα μια δυνατη και ανυποφορη με την καλη εννοια ελξη.... Κοιταξε την φιλη μου και ανεβοκατεβασε το κεφαλι ,χαιρετωντας την απλα.... γυρισε ξανα προς το μερος μου και αποφασισα να ξεκινησω την συζητηση γιατι θα εμενα στον τοπο .............
Εγω : Ελλη... χαρηκα εσενα πως σε λενε???
Αγνωστος : Ορεστη με λενε .... ξερω οτι σας λενε Ελλη και οσα πρεπει να ξερω για σας κυρια μου .... εγω να δειτε ποσο χαιρομαι που σας γνωριζωωω , δεν θα αντεχα και πολυ μακρια σας ακομα !!Γι'αυτα τα ματια θα κανα τα παντα για να τα ξαναδω !!
Ειχα μεινει αφωνη με αυτα που ελεγε. δεν το πιστευα οτι ηθελε να δει τοσο πολυ τα ματια μου, να δει εμενα...και τι εννοει ξερει οσα πρεπει??? τι εννοειιιι γαμωτοο...... θα χει πολυ ενδιαφερον η βραδιαα μου φαινεται.........αφου χαιρετησε και την Κατερινα , με βαλε να κατσω διπλα του , καθησε και εκεινος με ενα στυλ αλλο πραγμα και γυρισε στην κυριολεξια για να μαστε προσωπο με προσωπο .......με κοιταξε με ενα σαγηνευτικο βλεμμα και ξεκινησε την συζητηση.
YOU ARE READING
Ελξη , Παθος ή Τιποτα
RomanceΕρωτας , ελξη , παθος , μοναξια ,παθιασμενοι ερωτες απο το πουθενα , ιντριγκα , ανωριμοτητα , διαφορετικοτητα , αντιπαλοτητα ,εχθρα , φοβος, μυστηριο...... Ολα ειναι μες στην ζωη .... Το θεμα ειναι αυτα τα συναισθηματα μπορεις να τα αντιμετωπισεις...