Το παθος ειναι κατι κατι υποκειμενικο ... αλλοι το ζουν εντονα και αλλοι δεν ειχαν την τυχη να το ζησουν ποτε! Πως ειναι , ομως , δυνατον να ερωτευεσαι , να θες καποιον , να τον αποζητας και να το δειχνεις με ανιαρο τροπο ?? Οταν ποθεις καποιον χανεις τον ελεγχο , το ειναι σου , τα λογια σου , την πνοη σου , ξεφευγεις απο τα ορια.. δινεσαι , αφηνεσαι σε ενα αλλον κοσμο .......... Υπαρχει ομως τετοιο παθος ή απλα συμβιβαζομαστε με αυτο που εχουμε και προσποιουμαστε οτι ζουμε κατι παρομοιο??? Παντως ενα σιγουρο ειναι, οτι εαν το αισθανθεις σημαινει οτι θα ζησεις κατι μοναδικο , κατι δυνατο , κατι ομορφο ,στιγμες μοναδικες , ιδανικες ... το θεμα ειναι μεχρι που εισαι διατεθειμενος να φτασεις??? Και φυσικα εισαι ετοιμος να ακολουθησεις τον αλλον ξεπερνωντας ακομα και τον ιδιο σου τον εαυτο???
Φοβομουν για αυτο που θα ακουγα , απο την πρωτη στιγμη που αντικρυσα τα ματια του ενιωσα κατι σκοτεινο , κατι επικινδυνο αλλα και μια παρανοικη ελξη γι'αυτον σαν κατι να με τραβαει πανω του .... εχω φτιαξει διαφορα σεναρια αλλα δεν μπορω να καταληξω ..τον βλεπω να με κοιταει και να βαθαινει το βλεμμα του καθως με κοιταζει ... τον αισθανομαι να μου μιλαει με τα ματια απλα δεν μπορω ακομα να καταλαβω τι θελουν να μου πουν . Τα ματια του εχουν παρει εαν σκουρο μπλε χρωμα προκαλωντας μου ταραχη και φοβο σαν να με προετοιμαζει για το τι θελει να μου πει. Ξαφνικα τον βλεπω να παιρνει το βλεμμα απο πανω μου και να χαμηλωνει το κεφαλι σαν να παιρνει δυναμη . Σηκωνει το κεφαλι του με ξανακοιταζει με ενα διαπεραστικο βλεμμα ......
Ορεστης : Ελλη μου εγω ... εγω πρωτη φορα νιωθω ετσι και δεν ειμαι συνηθισμενος σε κατι τετοιο , οταν με κοιτας χανομαι , λιωνω , αποσυντονιζομαι . Θελω να ξερεις οτι , ο,τι και να γινει θα μαι η ματια της ψυχης σου , της σκεψης σου . Παντα θα σε βλεπω , παντα θα σε νιωθω , παντα θα σε σκεφτομαι , παντα θα μαι διπλα σουυ. Εχεις κατι που με παιρνει το μυαλο και καθε σκεψη μου θολωνει !!
Ελλη : Ορεστη και γω το ιδιο νιωθω αλλα και παλι δεν καταλαβαινω
Ερχεται πιο κοντα μου και μου πιανει απαλα το χεριι σαν να ειναι πουπουλο ....ειμαι τοσο μπερδεμενη..τον βλεπω να παιρνει μια βαθια ανασα κλεινοντας τα ματια του για δευτερολεπτα και να ανοιγει αποτομα τα ματια του , στρεφοντας ξανα το βλεμμα του προς εμενα....
Ορεστης : Ελλη μου ειναι η ωρα να σου το εξομολογηθω .Ειμαι,ειμαιι εθισμενος σε σαδομαχιστικα πραγματα και μαρεσει αυτοο πολυυυ!!!! Με τις γυναικες στο κρεβατι γινομαι βιαιος, κανω αγριο σεξ ποτε ερωτα!!Απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα ηθελα τοσα πολλα να κανω πανω σου, μου ειχες παρει το μυαλο,σε ειχα φανταστει να εισαι υπο το ελεος μου ... αυτη την στιγμη με το ζορι συγκρατουμαι αλλα δεν θελω να σε πληγωσω ... μπορεις να με ρωτησες οτιδηποτε... θελω απλα οτι πουμε θα μεινει μεταξυ μας.Μιλα μωρο μου , μην φοβασαι δεν θα κανω τιποτα που να σε πονεσει εαν δεν το θες εαν δεν το αντεχεις, θελω να το ξερω , μιλα μου. Θελω απο την αρχη να ειμαι ειλικρινης μαζι σου!!!
VOUS LISEZ
Ελξη , Παθος ή Τιποτα
Roman d'amourΕρωτας , ελξη , παθος , μοναξια ,παθιασμενοι ερωτες απο το πουθενα , ιντριγκα , ανωριμοτητα , διαφορετικοτητα , αντιπαλοτητα ,εχθρα , φοβος, μυστηριο...... Ολα ειναι μες στην ζωη .... Το θεμα ειναι αυτα τα συναισθηματα μπορεις να τα αντιμετωπισεις...