Καμια φορα εθελοτυφλουμε και βλεπουμε αυτο που θελουμε να δουμε . Μηπως βγαζουμε συμπερασματα μονοι μας?? Μηπως βαζουμε ασπιδα για να δουμε αυτο που θελουμε και τελικα πληγωνομαστε εμεις οι ιδιοι?? Μηπως οδηγουμαστε σε μια πλανη που δημιουργουμε εμεις και κανουμε τον ιδιο τον εαυτο μας εχθρο??...........Δυστυχως ή ευτυχως οι ανθρωπινες ψυχες ετσι λειτουργουν, πολεμουν τα παθη τους θολωνοντας το μυαλο τους πολλες φορες , ξεφευγοντας απο τα ιδια τα ορια τους!!!!!!! Αλλα εαν δεν παρεις την τιμωριαα σου ποτε δεν θα καταλαβεις το πραγματικο σου λαθος!! .... Υπαρχουν τρεις ισχυρες λεξεις : Αγαπω , νιωθω, αισθανομαι ..
Δυναμη ειναι να μπορεις να υπερνικησεις τον εγωισμο σου και να ακολουθεις το ενστικτο σου .
Την ωρα που κοιταζομασταν στα ματια λες και ειχε σταματησει ο χρονος και νομιζες πως μονο οι καρδιες μας λειτουργουσαν , ξαφνικα πλημμυρισε στο χωρο μια φωνη , μια γυναικεια φωνη που φωναζε τον Ορεστη και μας εκανε να γυρισουμε το κεφαλι μας και οι δυο προς το μερος της . Πρεπει να ταν γυρω στα 25 , ψηλη , με ωραιο , καλλιγραμμο σωμα και πολυ ομορφη με κοκκινα ισια μαλλια που εφταναν στον ωμο της και τονιζαν το λευκο της δερμα , αλλα αυτο που καταλαβα αμεσως ειναι οτι η παρουσια μου την ενοχλουσε αφου με κοιταζε με ενα δολοφονικο ματι λες και της πηρα τον αντρα ή μηπως τελικα αυτο εκανα ??? .. αχ τι λεωω .. εχω ομως ενα ασχημο προαισθημα μακαρι να κανω λαθος .. παντως ο Ορεστης περισσοτερο αδιαφορος μου φανηκε ως προς την παρουσια της απο τι ενθουσιασμενος...της εγνεψε με το κεφαλι χαιρεται και αρχισε να της μιλαει..
Ορεστης : Τι κανεις Ελιζα??
Ελιζα : Καλα ειμαι Ορεστη μου! χαθηκες και δεν το χεις ξανακανει ποτε αυτο!!Σε σκεφτομουνα και ημουν ετοιμη να σε παρω αυτες τις μερες ευτυχως που σε ειδα γλυκε μου !!
Τον πλησιασε , αγνοωντας με οτι υπαρχω στο χωρο και οταν πηγε να του ψιθυρησει κατι στο αυτι ο Ορεστης της αρπαξε το χερι νευριασμενα και εφερε το προσωπο της μπροστα του.. ηθελα να την σκοτωσω που δεν με σεβαστηκε και τοσο ευκολα την του επεσε μπροστα μου , αξιολυπητη αλλα ποια αραγε ηταν η σχεση του με αυτην και τι ηθελε ?? τοσα ερωτηματα που το μυαλο μου ειναι ετοιμο να εκραγει ..τις σκεψεις μου διεκοψε η βαρια φωνη του Ορεστη που με κανε να βαριανασαινω σε σημειο που να τρομαζω απο την σοβαροτητα και το σκοτεινο χαρακτηρα που ειχε παρει η οψη του!
Ορεστης : Οτι ειχαμε ΤΕ-ΛΕΙ-Ω-ΣΕ! Η κοπελα που στεκεται διπλα μου την λενε Ελλη και ειναι αυτη που μου δινει οσα ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ και οσα ΘΕΛΩΩ!! Ολες οι αλλες που ειχα μου δινετε απλα το κορμι σας και συ μαζι ... αλλα τωρα βρηκα αυτο που θελω και δεν ειναι σιγουρα αυτο που μου δινατε εσεις ειναι κατι πολυ παραπανω !! Και τωρα φυγε ...
BẠN ĐANG ĐỌC
Ελξη , Παθος ή Τιποτα
Lãng mạnΕρωτας , ελξη , παθος , μοναξια ,παθιασμενοι ερωτες απο το πουθενα , ιντριγκα , ανωριμοτητα , διαφορετικοτητα , αντιπαλοτητα ,εχθρα , φοβος, μυστηριο...... Ολα ειναι μες στην ζωη .... Το θεμα ειναι αυτα τα συναισθηματα μπορεις να τα αντιμετωπισεις...