Τι να πει κανεις για τα συναισθηματα των ανθρωπων ... πολλοι προσπερνανε συναισθηματα τους , αλλοι βυθιζονται σ'αυτα και χανουν τον ιδιο τους τον εαυτο γιατι φοβουνται να τα παραδεχτουν , αλλοι θεωρουν πως πρεπει να τα εγκλωβιστουν στην ιδια τους την σιωπη , αλλοι συμβιβαζονται με αυτα που τους δινουν οι αλλοι γιατι θεωρουν οτι δεν θα τους δοθει η πραγματικη αγαπη και ευτυχια.... Ο καθενας ζει και αναπνεει διαφορετικα... ειναι λογικο να εκφραζει τα συναισθηματα του αλλιως ............. αλλα ποσο μας βοηθαει να τα εσωτερικευουμε και να μην τα ζουμε τα ιδια μας τα αισθηματα ??? Να μην μπορουμε να τα γευτουμε ??.... Το ερωτημα ειναι θα μας προκαλεσει να τα ζησουμε ολα αυτα το αλλο μας μισο ????
Αφου ξεσπασα στην αγκαλια του Αχιλλεα , μετα απο λιγο αποκοιμηθηκα , σηκωθηκε προσεκτικα και με σκεπασε με ενα μικρο κουβερτακι. Μετα απο μια ωρα ξυπνησα , και οταν ανοιξα τα ματια μου ειδα την Κατερινα να μιλαει με τον Αχιλλεα εντονα και νομιζω πως ακουσα το ονομα Ορεστης , πηγα να κλεισω ξανα τα ματια μου μηπως και ακουσω τιποτα απο την συζητηση τους αλλα η Κατερινα με καταλαβε και σταματησαν αποτομα να μιλανε ...ηρθε κοντα μου και με σφιξε στην αγκαλια της , εκλεισα τα ματια μου και περασαν ολες οι χθεσινες στιγμες απο το μυαλο μου σαν αστραπη ..ο φοβος και ο πανικος της προηγουμενης μερας φωλιασε στην ψυχη μου για πολυ ωρα επικρατησε σιωπη ... η Ελιζα , η φυγη του , το δεν τελειωσαμε που ηχουσε συνεχως στο μυαλο μου μου ηταν ολα τοσο δυσκολα ...ξαφνικα ο Αχιλλεας γυρισε προς το μερος μου .
Αχιλλεας : Ελλη μου πρεπει να φυγω ..εχω ενα πολυ σημαντικο ραντεβου στην εταιρια αλλιως θα καθομουν ...εαν εχω νεα θα επικοινωνησω μαζι σου .. και να προσεχεις τον εαυτο σου ειμαι απολυτως σιγουρος οτι αυτο θα ηθελε απο σενα .
Η Κατερινα τον κοιτουσε εντονα για καποιο λογο , εγω το μονο που εκανα ηταν να του γνεψω θετικα με το κεφαλι .
Αχιλλεας : Μωρο μου φευγω
Κατερινα : Και τι θες να κανω??
Αχιλλεας : Καλααα...
Κατερινα : Τωρα θα σου λεγα ..εχε χαρη που δεν θελω να στεναχωρω την φιλη μου
Ωππ κατι εχει συμβει και σιγουρα καποιος μου κρυβει κατι απο την ωρα που ξυπνησα και οι δυο μου φανηκαν ανησυχοι ... και η συμπεριφορα της Κατερινας περιεργη ... σηκωθηκε πηγε προς τον Αχιλλεα τον φιλησε με παθος , στο τελος του δαγκωσε το χειλος και του ανοιξε την πορτα για να φυγει.Την κοιταξε με νευρα και πριν φυγει..
YOU ARE READING
Ελξη , Παθος ή Τιποτα
RomanceΕρωτας , ελξη , παθος , μοναξια ,παθιασμενοι ερωτες απο το πουθενα , ιντριγκα , ανωριμοτητα , διαφορετικοτητα , αντιπαλοτητα ,εχθρα , φοβος, μυστηριο...... Ολα ειναι μες στην ζωη .... Το θεμα ειναι αυτα τα συναισθηματα μπορεις να τα αντιμετωπισεις...