Δυσκολο να καταλαβεις καποιον .... καποιους τους ξερεις χρονια και ανακαλυπτεις οτι δεν τους εμαθες ποτε .....καποιους αλλους με μια ματια μπορει να τους καταλαβεις , να αισθανθεις τι θελουν να σου πουν , να ανατριχιασεις με ενα βλεμμα τους ..... η ζωη παιζει πολλα παιχνιδια ..... καποιοι λενε οτι η ζωη ειναι ενα παιχνιδι που μπορει να παιξεις αλλα μπορει να αντιστραφουν οι ρολοι και να σε παιξει αυτη ...... Ποιος ξερει????.....Πληγωνεσαι , χανεσαι , φοβασαι , απελπιζεσαι , φτανεις στα ορια σου...... αλλα παντα κατι αλλαζει και ο τροχος γυριζει αργα ή γρηγορα και τοτε ολα μπορει να αλλαξουν ........ το θεμα ειναι να μην αλλαξεις , το θεμα ειναι να ζεις, αντιμετωπιζοντας τις δυσκολιες, να αγαπας διχως ορια , το θεμα ειναι να μην εκμεταλλευσαι ανθρωπους και καταστασεις....................
Ετρεξα να τον προλαβωω αλλα τιποτα, ειχε εξαφανιστει τοσο γρηγορα , τοσο βιαστικα ......ηθελα να μαθω εστω και το ονομα του εστω και αυτο μου ' ταν αρκετο . Η αληθεια ειναι οτι στεναχωρηθηκα , γιατι εφυγε χωρις να μου πει λεξη και δυσανασχετησα... με τον δειλο τροπο του να με τσιμπισει στο μπρατσο , να μου κλεισει το ματι και να φυγει χωρις να πει κουβεντα . Ηταν ομως σκετος θεος !!!!! Αχχχ!! αυτα τα γκριζογαλανα ματια, ηθελα τοσο πολυ να μπω μεσα τους και να μαθω τι σκεφτοντουσαν ......δεν εχω ξαναδει πιο ομορφο πλασμα .....Ελλη συνελθε!!!!! Μα καλα και γω τι σκεφτομαι πρεπει να επανελθω στην πραγματικοτητα ετσι και αλλιως δεν θα τον ξαναδω ποτε!!! .......Η Κατερινα μετα απο λιγο ηρθε απο πισω μου και λιγο πριν φτασουμε σπιτι , μιας που το κλαμπ ηταν σχετικα κοντα , με σκουντηξε και επανηλθα για τα καλααα .........
Κατερινα:Ελλη σου μιλαω δεν μ'ακους???
Εγω:Συγγνωμη αφερηθηκα απλα σκεφτομουν....
Κατερινα: Λογικο και γω θα σκεφτομουν εναν αντρα που θα με κοιτουσε ολο το βραδυ σχεδον αχχαχ .. και εκτος απο αυτο ηταν μια μπουκιτσα ετοιμη να την φας ..... τιιι μπουκιτσα δηλαδη χχαχα σκετη κολαση ... ωππωπωπω αντε τυχερηηηη ... αχ μακαρι να ξεραμε τιποτα γι'αυτον φανηκε οτι σε ηθελε πολυυυ .... τι φανηκε δηλαδη μπαμ εκανε !!!!
Εγω: Δεν ξερω αλλα δεν θελω να μαθω πια.... ας ερχοταν να μου μιλησε, οχι να με τσιμπησει και να μου κλεισει το ματι .....εξαλλου δεν ειμαι σε φαση που θελω να κανω κατι με καποιον και ιδιως .... ετσι και αλλιως θελω χρονοο μετα αποο οτι συνεβη με τον Μαρκο ξερεις πολυ καλα οτι ειμαι χαμενη λιγο .... εαν και αρχιζω και ισσοροπω μεσα μου αλλα ακομα νιωθω χαλιααα ... εχω χασει την εμπιστοσυνη μου στους αντρες.........
KAMU SEDANG MEMBACA
Ελξη , Παθος ή Τιποτα
RomansaΕρωτας , ελξη , παθος , μοναξια ,παθιασμενοι ερωτες απο το πουθενα , ιντριγκα , ανωριμοτητα , διαφορετικοτητα , αντιπαλοτητα ,εχθρα , φοβος, μυστηριο...... Ολα ειναι μες στην ζωη .... Το θεμα ειναι αυτα τα συναισθηματα μπορεις να τα αντιμετωπισεις...