Κεφ4 -Διλλημα - Ελξη

2.4K 244 175
                                    

Οταν φοβασαι , οταν προβληματιζεσαι , οταν πληγωνεσαι ,οταν εισαι χαμενος στον κοσμο σου , οταν εισαι μονο σου , οταν βρισκεσαι σε αδιεξοδο , οταν..... σε ολα αυτα τα οταν πολλες φορες η μουσικη συμβαλει, η πιο δυνατη μορφη μαγειας  . Με αυτην μπορεις να σκεφτεις , να δεις τα πραγματα διαφορετικα , να αφεθεις ,  να νιωσεις , να ζησεις στιγμες , να ονειρευτεις  , να δεις τα πραγματα αλλιως  . Οταν αισθανομαστε χαλια ή ομορφαα η μουσικη μας συντροφευει και αυτα τα συναισθηματα  τα δυναμωνει ,  τα εκτοξευει ...... οπως λεει και ο Νιτσε η ζωη χωρις μουσικη , θα ταν απλα ενα λαθος. 

Ποτε δεν μπορεις να καταλαβεις καποιον εαν δεν τον γνωρισεις καλυτερα , νομος. Καθως προχωρουσαμε για να παμε στην καφετερια δεν μιλουσαμε , ουτε καν με κοιτουσε , σαν να πηγαινα καπου με καποιον αγνωστο . Αναρωτηθηκα μηπως ειδε το φιλι με τον Ορεστη και τρομοκρατηθηκα προς την στιγμη..... τι φιλι και αυτο ???? με τρεις 3 λεξεις θα το χαρακτηριζα εντονο ,  παθιασμενο και εκρηκτικο . Τι σκεφτομαι και γω  !! Πρεπει να δω τι ζητανε και οι δυο για να αποφασισω , γιατι εαν περιμενω πολυ θα μπερδευτουν  τα πραγματα και θα ειναι αδικο για ολους μας ... ουφφφ φτασαμε μακαριι να δω τον Αλεξ που ξερα τοτε, γιατι πολυ σοβαρο το βλεπωω και προβληματιζομαι...Προχωρησαμε στο διαδρομο και κατσαμε σε ενα υπεροχο τραπεζι γεματο πανεμορφα λουλουδια και θεα ειχαμε τον λυκαβητο ... ηταν πολυ ρομαντικο , η αληθεια ειναι οτι δεν το περιμενα !

Εγω : Ειναι εξαισια Αλεξ !!! Σευχαριστωω πολυ που με εφερες εδω!

Αλεξ : Ομορφια μου ειναι το λιγοτερο που μπορουσα να κανω για σενα ....

Καθησαμε στο τραπεζι και αναρωτιουμουν ποσα προσωπα εχει αυτος ο ανθρωπος απο την μια αποτομος και απο την αλλη ακρα ρομαντικος!!... 

Αλεξ :Κοιτα θα ειμαι ξεκαθαρος Ελλη ! Σε θελω αλλα......

Αχχ αυτη η παυσηη , με κοιταζε λες και συνεχιζε την φραση του μεσα απο τα ματια του.Ολοι προβληματικοι ειναι , ενας φυσιολογικος δεν ειναι εφιχτο να υπαρχει αραγε;

Εγω : Αλεξ  αλλα τι  ???? συνεχισεε 

Αλεξ : Κοιτα δεν θελω ακομα σχεση , προτιμω να το παμε χαλαρα δεν γουσταρωω να πληγωθω ξανα θελω να μου δωσεις λιγο χρονο να συνηθισω , οπως το λενε θελω να κανουμε  ελευθερη σχεση αλλα χωρις αλλους παρτενερ μονο εσυ και γω και με το καιρο να προχωρησουμε σε σχεση και σε δεσμευσεις   .... και αμα δεχτεις θα με κανεις πολυ χαρουμενοο , εισαι μια γυναικα που παντα ηθελα και ποθουσα θα με κανες πολυ ευτυχισμενο εαν δεχοσουν!!!!

Ελξη , Παθος ή ΤιποταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora