ΕΥΧΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ

1.8K 62 47
                                    


ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΟΣΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ !!! ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ! ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΔΙΠΛΑ!ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΗΝ ΔΕΙΛΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ!!! ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ !!! ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ!!!! ΕΜ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ  ΤΣΟΥΠΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΠΟΛΛΑ joinyourlife1  stellademetriou54  DimitraDermetzidou  Xristina_78  hikari_chan21 angeliki22  fotinibasiliadou Υπεροχε λαγε μου ευχομαι να μας ταξιδευεις παντα με τα βιβλια σου και σου αξιζουν χιλια μπραβο για οτι κανεις και σευχαριστωω που σε γνωριζω εισαι καταπληκτικος ανθρωπος! Στελλα μου γλυκια ευχομαι οτι χαρα θες να σου ρθει !!! <3 Δημητρα μου , αγριμι μου το καλυτερο σου ευχομαι και τον μπαμπη διπλα σου  ;) Αλανι γλυκο καθε ευτυχια δικη σου Κασπερακιιι εισαι υπεροχη ο,τι θες δικο σου να γινει ,Φωτεινη μου σου ευχομαι να διατηρεις αυτην την τρελα και να σαι παντα χαρουμενη , Αγγελικουλα μου να σαι παντα με ενα χαμογελο στα χειλη και ολα θα σου ρθουνε!!!! Και σε ολους ο,τι καλυτεροοο ,χαιρομαι που σας γνωρισα εστω και μεσω αυτου του συνδεσμου   .Ειναι τοσα πολλα ονοματα που φοβαμαι μην ξεχασω καποιους GiotaAdamopoulou SiliaST silversiren28 fotmak elkoulaki ioankam Iokaleesi  margaritapoly jessykatt....@@@@ ειστε τοσοι πολλοι σας ευχαριστωω  ολουςς !!!!! Να αγαπατε και μην φοβαστε και να θυμαστε την αγαπη την ακους στις πραξεις !!! Καλη χρονιαααα με υγεια και ευτυχια !!!!!!Μπορει να τα ξαναπουμε συντομαααα !!! :)










Ελξη , Παθος ή ΤιποταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora