/Jaxon's P.O.V./
Umorno se bacam na krevet. Prvi dan prisilnog rada je iza mene. Oči mi se sklapaju same od sebe.
Nisam mislio da će biti ovoliko zamorno.
Nekako se pridignem s kreveta i skinem sve sa sebe osim bokserica. Odjeća mi zaudara na kilometar. Lijeno odšetam do kupaone, strpam odjeću u perilicu, uključim je i sjednem na nju.
Odrađivao sam mnogo ovakvih kazni, no nijedna nije bila ovakva. Sve ostale sam odrađivao s bandom ili sam, no ovo mi se još nije dogodilo. Nikad još nisam odrađivao dobrotvorni rad sa nekim nepoznatim.
Pa sad, Hadley baš i ne bih mogao nazvati sasvim nepoznatom. Istina je da je nikad nisam viđao prije, no njenu braću poznajem, tako da imam razloga vjerovati da je ona svojevrsna mješavina svih njihovih osobnosti. Onih dobrih, nadam se.
"Jaxon, želio bih da upoznaš nekoga." obrati mi se Calvin odjednom.
Podignem pogled prema njemu. Gledao me upitno, kao da ga je strah moje reakcije.
"Koga upoznajem?" upitam oprezno.
"Nove članove bande." kaže Calvin s naznakom ponosa u glasu.
Calvin ode iz prostorije i vrati se sa tri mladića. Prvi je bio visok, smeđokos i smeđook, oštrih crta lica i jako izražene Adamove jabučice. Drugi je bio nešto niži, smeđe kose, sjajnih plavih očiju i ozbiljna pogleda. Treći je bio dosta sitan, tamne kose i vragolastih očiju, te je cijela njegova pojava prštala optimizmom.
"Jaxon, ovo su Wade, Braylon i Rebel Weeks." kaže Calvin redom pokazujući na njih. "Dečki, ovo je Jaxon, moj brat."
- - - - - -
"Jaxon, moramo popričati." kaže mi Wade.
Zbunjeno ga pogledam. Iz njegova je pogleda isčezlo veselje od maloprije.
"Pucaj, W."
"Ako ikad upoznaš moju sestru, obećaj mi da je nećeš iskoristiti." kaže ozbiljno.
Zatečeno trepnem.
"Otkud sad to?" zbunjeno upitam.
"Znam da si izjebao pola Londona, te da će moja sestra vjerojatno naletjeti na tebe kad tad. Nemoj joj to napraviti, ona mi znači sve na svijetu."
- - - - - -
"Nisi mi ni do koljena." zasmijuljim se Braylonu koji je pokušavao pogoditi metu.
Braylon se mrzovoljno okrene prema meni. Uperi pištolj u moju nogu i pritisne okidač.
Odjednom me presiječe bol te padnem na koljena. Noga mi je obilno krvarila.
"Jebote, Braylon, ja nisam meta!" zaderem se na njega.
Braylon mi priđe, cereći se od uha do uha. Pomogne mi da se pridignem na noge, a zatim mu opalim šamar koji je odjeknuo cijelom dvoranom.
"Čemu to?" upita Braylon zbunjeno, držeći se za obraz koji se sve više crvenio.
"Zato jer si jebeni idiot i zato jer ću morat vaditi metak iz noge zbog tebe."
ESTÁS LEYENDO
Okovi prošlosti [pauzirana]
RomanceHadley je naizgled obična djevojka koja živi život po vlastitim pravilima. Ostavila je sve iza sebe i otpočela novo poglavlje. No zadržati se na novom poglavlju bez vraćanja na prethodno postaje teško kad upozna Jaxona, kriminalca koji se bori sa sv...