Het laatste uur. Ik zucht en kijkt naar de klok. 'Y/n, is mijn les zo saai dat je de hele tijd moet gaan zuchten en naar de klok kijken?' Vraagt mijn docent. 'Ik kan niet wachten tot het uur over is.' Zeg ik tegen hem. Hij rolt met zijn ogen en zegt: 'Thomas staat buiten is het niet?' Ik knik en hij gaat verder met de les. Minuten lijken wel uren te duren en wanneer de bel eindelijk gaat heb ik het gevoel dat ik er al een jaar op wacht. Ik pak mijn spullen zo snel mogelijk in en ren naar buiten. Als ik op de parkeerplaats kom zie ik Thomas op de grond zitten met een boek en starbucks. Ik glimlach en ga voor hem zitten. 'Hee, Y/n/n (your nickname). Laat me even de bladzijde uitlezen.' Mompelt hij. 'Hee, Tommy. Ik wacht wel.' Antwoord ik vrolijk. 'Alleen als ik je starbucks mag.' Voeg ik toe. Hij grinnikt maar knikt. Ik pak de beker op en begin te drinken. Na een paar seconden kijkt Thomas op en klapt zijn boek dicht. Hij staat op en helpt mij ook met op staan. Ik geef hem een kus op zijn wang en geeft hem zijn starbucks terug die nog niet op is. 'Drink maar op.' Zegt hij. Ik spring rond als een konijntje en pak de beker weer aan. We lopen naar zijn auto en hij doet de deur open. Ik stap in en bedank hem. We rijden naar huis en weer doet Thomas de deur open en helpt me uitstappen. Ik geef hem een knuffel en blijf hem vast houden. 'Ik ben zo blij dat ik jou in mijn leven heb.' Zeg ik. 'Ik ben nog blijer om jou in mijn leven te hebben.' Zegt hij. We lopen naar ons huis toe en lopen naar binnen. Hij duwt me tegen de muur aan en zoent me zacht. Ik verdiep de zoen en sla mijn benen om zijn middel. Hij loopt naar boven en legt me op het bed. Al snel zijn we naakt en doen we, nou je weet wel.
Wat er daarna gebeurde is een heel lang verhaal. Dat ga ik dus verkorten. Nadat we seks hadden gehad raakte ik zwanger. Ik had gelukkig nog wel tijd om mijn school af te maken. Toen werd onze zoon Alexander geboren. Nadat hij naar de basisschool ging ben ik begonnen met mijn studie als psycholoog en ben een eigen bekende bedrijf opgestart als een psycholoog. Nu zijn thomas, Alexander en ik een gelukkig gezin.
JE LEEST
Fanfics van Dylan O'Brien en Thomas Sangster
AléatoireDe titel zegt het al, dit zijn fanfics over hun. het zijn korte fanfics.