Niemands pov.
Thomas zit in een interview en kan zijn ogen maar niet van je afhouden.
Thomas pov.
Ze ziet er zo goed uit. Snel beantwoord ik de vraag van de interviewer die ik maar half heb gehoord. Hoe kan zoiets kleins nou zoveel invloed op me hebben. Wow. Haar glimlach. Ik staar haar aan en glimlach als ik haar aanstekelijke lach hoor. Godverdomme, ze heeft me gezien. Ik kijk snel naar de interviewer en probeer me op hem te focussen. Ik wil haar hebben. Niet morgen niet over een jaar nu.
Na de interview.
Ik loop op haar af en tik haar aan. 'Hee, ik ben Thomas. Wie ben jij?' Vraag ik met een glimlach. 'Hee, ik ben y/n. Kan ik je ergens mee helpen?' Vraagt ze lief glimlachend. 'Ja eigenlijk wel. Ik wil vanavond graag uit eten maar ik heb niemand om mee te gaan. Zou jij misschien mee willen gaan?' Vraag ik haar. Ze lijkt na te denken en knikt dan. 'Ik kom je om zeven uur ophalen.' Zeg ik. 'Waar woon je precies?' 'Ik woon op *******************' verteld ze me. Ik schrijf het op een papiertje en doe hem in mijn zak. 'Ik zie je om zeven uur.' Zeg ik nog en geef haar een kus op haar voorhoofd. Ze glimlacht en gaat dan verder met haar werk.
Zeven uur 's avonds.
Ik klop aan wacht tot ze open doet. Ik kijk nog naar de rozen die ik in mijn handen heb. Ik hoop dat ze ze leuk vind. Ze doet de deur open en ze ziet er geweldig uit. Mijn mond valt open als ik haar schattige en uitdagende jurkje zie met hoge zwarte hakken. Haar haar is mooi gekruld en ze heeft natural make-up op. Ik geef haar stamelend de rozen en zeg: 'J-je ziet e-er fantastisch ui-uit.' Ik voel mezelf rood worden en kijk naar de grond. Ze lacht en duwt mijn kin zachtjes omhoog. 'Bedankt, je ziet er zelf ook nog niet eens zo slecht uit.' Zegt ze me een knipoog gevend.
Na het diner
Nikita pov.
Thomas brengt me naar huis. Hij helpt me uitstappen. Hij is de hele avond zo'n gentleman geweest. Hij loopt met me mee naar de voordeur. Ik draai me naar hem om en zeg: 'Ik heb een geweldige avond gehad. Bedankt voor alles. Dit zouden we vaker moeten doen.' Hij knikt en kijkt me in mijn ogen aan. Ik leun naar voren en zoen hem. Hij beantwoord mijn zoen en houd me stevig vast. Ik doe mijn voordeur open en stap samen met hem naar binnen. Hij duwt me tegen de muur en ik spring op zijn heupen mijn benen om zijn heupen slaand. Hij tilt me naar boven. Ondertussen zijn onze kleren al uit. Hij legt me ol het bed en we onderzoeken elkaars lichaam. Uiteindelijk stoot hij langzaam in me. Ik grijp zijn rug vast. 'Moet ik stoppen?' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd. Hij begint weer met stoeten en ik krab zijn rug. Hij kreunt en stoot harder.
De volgende dag
Ik word wakker door de zon die in mijn ogen schijnt. Ik kijk opzij en zie Thomas nog slapen. 'Goedmorgen prinses.' Zegt hij met een glimlach. Ik geef hem een kus en val weer in slaap.
JE LEEST
Fanfics van Dylan O'Brien en Thomas Sangster
DiversosDe titel zegt het al, dit zijn fanfics over hun. het zijn korte fanfics.