15. Cute together

1.7K 102 15
                                    

P.o.v Layla
Ik zat aan de tafel met een kopje thee in mijn handen. Ik liet het me langzaam bezinken dat Luke mijn broer was. Karen en Michael zaten me bezorgd aan te kijken 'Gaat het een beetje?' Vroeg Karen, terwijl ze met haar ene hand over die van mij wreef 'Ja, het een beetje laten bezinken, dat is alles.' Michael had Karen alles verteld, maar wel met mijn toestemming. Ze was erg geschrokken en had dit nooit van Liz verwacht. Natuurlijk moest ik weer huilen en Karen & Michael hadden me getroost. Ik had van alles verteld, over hoe ik mijn zoektocht ooit was begonnen totdat de laatste informatie van vandaag. Nu wist ik dus ook waar ik die foto van herkende, het was Luke en die foto had ik eerder gezien op twitter. 'Kom we gaan slapen.' Zei Michael die me uit mijn gedachtes haalden. Ik knikte en hij trok me een beetje omhoog 'Probeer een beetje te slapen, hier heb je wat spullen.' Zei Karen die me een stapeltje met spullen in mijn handen drukte. 'Bedankt, slaap lekker.' Ze gaf me een kus op mn wang en wenste ons een goede nacht rust.

Ik liep Michael achterna naar zijn kamer toe en legde de spullen even op zijn bureau 'Wil je op de grond of in mijn bed slapen?' 'Het maakt mij niet uit, kiest jij maar uit.' Zei ik 'Dan ga ik op de grond en dan slaap jij in mijn bed.' 'Nee slaap jij maar in je bed, ik ga wel op de grond.' 'Maar je zegt net dat ik mag kiezen?' 'Ja nou dan kies ik nu toch.' Zei ik bijdehand 'Ugh, nee ik kies jij in mijn bed ik op de grond.' 'Oké dan.' Zei ik zuchtend. Ik keek in de stapel van spullen die ik had gehad maar er zat geen pyjama bij 'Uhm, Mike mag ik misschien een pyjama van je lenen?' 'Oh ja tuurlijk. Wil je een shirt hebben en een broekje.' 'Zou fijn zijn ja.' Hij knikte en trok gelijk zijn shirt uit, die hij naar mij gooide. Ik ving hem op en trok mijn eigen shirt uit en daarna die gelijk die van Michael aan. Je denk nu misschien is ze wel helemaal lekker? Shirt uit trekken bij Michael? Ik dacht hij heeft vast wel een meisje in bh gezien en anders moet hij maar denken dat ik een bikini aan heb. Hij stond naar mij te staren waar ik het een beetje warm van kreeg 'Mike, heb je ook nog een broekje?' Vroeg ik lachend. 'Oh ja, ja natuurlijk.' Zei hij toen hij uit zijn trance ontwaakte. Ik kreeg een sportbroekje midden in mijn gezicht gegooid en Michael begon gelijk te lachen. 'Sukkel.' Mompelde ik zachtjes. Ik keek naar Michael die alleen nog een boxer aan had 'Vind je het erg als ik alleen in mijn onderbroek slaap?' 'Nee,tuurlijk niet. Je hoeft je niet aan te passen omdat ik er ben.' Ik had inmiddels een complete pyjama aan en ging op het bed zitten. Michael ging op het luchtbed op de grond liggen en ik in het bed. 'Dit ligt zo niet lekker en het is super zacht.' Mopperde hij 'Heb je het dopje er wel goed opgedraaid?' 'Ja kijk maar.' Zei hij en hij liet hem me zien. 'Dan had je hem harder moeten opblazen.' Hij stond vermoeid op en blies het luchtbed harder op, draaide het dopje er goed op en ging er op liggen 'Het ligt nog steeds niet lekker.' Mompelde hij 'Dit wel, dan kom je toch hier liggen?' 'Vind je dat niet erg dan?' 'Anders had ik het toch niet aangeboden?' Hij stapte van het luchtbed af, ik klapte het dekbed open en hij kwam naast me liggen 'Zo genoeg ruimte?' Vroeg hij 'Meer als genoeg, jij?' 'Niet echt.' Zei hij 'Kom dichterbij dan, ik bijt niet ik knuffel alleen maar.' 'Hey! Dat zijn mijn woorden.' 'Ja klopt! En nu gebruik ik ze tegen je. Kom dichterbij liggen dan.' 'Oké dan, maar nu wil ik wel een knuffel want dat zei je net zelf.' 'Oké kom maar op.' Hij opende zijn armen en ik kroop er in. Hij schoof een stukje dichterbij naar de muur zodat we er niet uit zouden vallen 'Je shirt ruikt lekker.' Mompelde ik tegen zijn borst aan 'Waar ruikt het dan naar?' 'Naar jou.' 'Dus je vind dat ik lekker ruikt?' 'Ja, eigenlijk wel' 'Dat beschouw ik als een commitment.' 'Is het ook.' Ik keek hem diep in zijn ogen aan en hij keek ook mij in mijn ogen aan. Mijn gezicht ging langzaam naar dat van hem toe en zijn gezicht kwam langzaam naar dat van mijn toe. Ik draaide mijn hoofd een beetje en sloot mijn ogen. Niet veel later voelde ik Michael zijn lippen op die van mij. Het was fantastisch, hier had ik best lang over gefantaseerd. Hoe het precies zou zijn en hoe het zou voelen, maar het was zo vele male beter dan dat ik me ooit had kunnen voorstellen. Ik opende mijn ogen weer en trok langzaam terug.

He's my what? (Dutch 5SOS fanfiction )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu