16. She's my what?

1.9K 93 25
                                    

HEEY HEEY HEEY, GUESS WHO'S BACK?
It's not me !
Nee oké even serieus. Sinds ik een bril heb heb ik een stuk minder lat van hoofdpijn, waardoor het schrijven wee een stuk beter gaat! Ik ben ook aan twee nieuwe boeken begonnen die nog NIET online staan! Obama heeft me hierbij heel goed geholpen en je zou kunnen zeggen dat ze zowat de tweede schrijfster is van die boeken. Obama kan zelf ook heel goed schrijven en je kan haar eigen boek op het account AlexHemmingsx vinden. Ook schrijft ze een boek samen met John F. Kennedy, het is een serie van nu al het derde boek! Die kan je vinden op het account ZoeIrwinx

Dus dit hoofdstuk is speciaal voor Obama !

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga updaten, dus voorlopig geen vaste update-dag, als ik er zin in hebt zou ik gewoon wat online zetten.

Dus dan is dit hoofdstuk het eerste weer sinds anderhalve maand? Veel lees plezier!

P.o.v Luke
Wat? Ze is mijn zusje? Dit is toch een grap? 'Je maakt een grapje, toch?' 'Denk je dat ik hier een grapje over maakt?' 'Zou best kunnen, opeens ben je in ons leven. Werk je soms voor de paparazzi? Om te kijken of we normaal zijn? Of we geen verslaafde junks en alcoholisten zijn?! Want tegenwoordig kan alles. Stiekem werk je gewoon voor een redactie en neem je alles op en geef je dat allemaal later af!' 'Ja tuurlijk Luke! Dat doe ik echt! Geloof dat zeker maar!' Zei ze en ik hoorde duidelijk dat het sarcastisch was. Ik stond op en Layla ook, we stonden tegen over elkaar een beetje ruzie te maken. 'Ja dat denk ik inderdaad ja!' Tuurlijk man, als jij dat denkt dan denk je dat toch lekker?' 'Dat doe ik zeker, waarom zou je anders zo opeens in ons leven zijn?' 'Weet ik veel? Misschien omdat ik tegen Michael aanliep en toen met hem afsprak?!' 'Het kan gewoon niet, ik ben de jongste Hemmings.' 'Blijkbaar ben je dat niet.' Zei ze zachtjes. Ugh dit meisje wist ook niet van opgeven ook hé. 'Luke denk nou eens na denk je echt dat ze liegt? Kijk hoe erg jullie op elkaar kijken. Allebei super eigenwijs, dezelfde ogen, de zelfde neus, dezelfde oren.' Zei Ashton. Ik keek goed naar haar en zag toen wat Ashton bedoelde. 'Bewijs het.' 'Bewijs wat?' 'Dat je mijn zusje bent.' 'Michael kan je me naar huis brengen, dan laat ik het hem zien.' Vroeg ze aan Michael 'Ja is goed.' 'Ik ga mee.' Zei ik 'Ik wil ook mee.' Riepen Calum en Ashton tegelijk 'Nou dan gaan we allemaal mee.' Mompelde Layla. We liepen met zijn alle naar de auto en Ashton reed, in Michaels auto, naar Layla haar huis toe. Onderweg zei niemand wat en keek ik maar een beetje naar Layla die boos uit het raam zat te staren. Michael zat naast haar en keek me hoofdschuddend aan.

'Hier zou het moeten zijn.' Zei Ashton na 10 minuten 'Ja klopt dit is mijn huis of tenminste van m'n ouders.' We stapte uit de auto en Layla belde aan. Ze begroette waarschijnlijk haar ouders en broer en liep toen naar boven. Wij begroette haar ouders, die ons verward aankeken en volgde haar naar boven toe. We kwamen toen op, waarschijnlijk, haar kamer uit. Ze schoof een doos onder haar bed aan de zijkant en pakte er een andere doos onder vandaan en maakte hem open. Ze haalde er wat uit en legde dat op een stapeltje, onder haar kussen pakte ze nog wat foto's en legde dit ook op het stapeltje. 'Hier, genoeg bewijs?' Riep ze nog een beetje boos naar me. 'Ik ga ff heel snel omkleden en wil iemand wat te drinken?' Iedereen zei wat maar ik niet. 'Ik help je wel.' Zei Michael 'Help je haar met omkleden of met drinken halen.' Vroeg Ashton die met z'n wenkbrauwen wiebelde. Layla stak haar middelvinger op en pakte een voetbaltenue uit een bak. Samen verlieten ze Layla's kamer 'En is ze je zusje?' Vroeg Calum. Ik pakte de foto's en zag duidelijk mezelf er op staan. Ik knikte met mijn hoofd 'Ja, het klopt allemaal.' 'Dus er is gewoon een vierde Hemmings, waar niemand iets van afwist. Behalve je ouders en die van haar?' Vroeg Ashton 'Ja en ik wist het ook. Kijk dat kleine jongetje ben ik.' Ik gaf hem een foto van Layla en mij samen. 'Jullie zijn wel schattig.' Zei Calum. Maar er was dan 1 ding die ik niet snapte, waarom had mijn moeder dit nooit verteld? Was ze bang of had het een hele andere reden.

He's my what? (Dutch 5SOS fanfiction )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu