Zaterdagavond was het dan eindelijk: het concert van 5sos! Ik heb ontzettend genoten van deze avond en als ik er aan terug denk wil ik alleen maar heel erg hard huilen. Dit was de eerste keer dat ik 5sos zag en ook mijn eerste concert. Ik weet nog steeds niet hoe ik deze avond moet beschreven want alleen het woord "geweldig" is niet genoeg. Ik heb heel de avond mee gegild, geschreeuwd en gezongen, dat was dus ook de reden dat m'n stem aardig weg is. Ik had heel mijn mobiel leeg gemaakt en had dus alleen nog maar Apple apps. Ik heb bijna heel het concert gefilmd en ook flink wat foto's gemaakt. De foto hierboven is een van de mooiste en gaafste foto's die ik heb gemaakt, naar mijn mening. Tijdens het concert wist ik weer waarom ik fan was geworden. Ook heb ik die dag veel leuke en bijzonder mensen gemeet en het was het lange wachten helemaal waard! Het voorprogramma, Don Broco, kende ik niet super goed en ik had ze snel even opgezocht toen het bekend was dat hun het voorprogramma waren. Ik vond ze super goed en heb heel de zondag naar hun muziek geluisterd.
Ik had gezegd dat ik zondag zou updaten, maar het is nu inmiddels maandag. Sorry!
Dit was een beetje mijn verhaal over hoe ik het 5sos concert heb ervaren en als je bent geweest laat mij gerust weten wat jij er van vond!
P.o.v Layla
Vandaag zouden we eindelijk de uitslagen van de examens terug krijgen, waar ik wel een aardig goed gevoel over had. Soms was ik zo zenuwachtig geweest tijdens de examens dat ik sommige simpele vragen niet eens kon beantwoorden. Ik heb alsnog overal wel wat in gevuld maar of het goed was is de grote vraag. We waren nu met zijn achten (Djoya, Alexia, Brian, Michael, Luke, Calum, Ashton en ik) op het strand want de jongens vonden dat we niet zenuwachtig binnen mochten zitten tot dat we gebeld werden. Nee we moesten juist iets leuks gaan doen, ter afleiding en ontspanning. Ze hadden besloten om vandaag naar het strand te gaan en we hadden om 11 uur op het strand afgesproken. Michael en ik zouden Djoya en Alexia op halen en hoe de rest er zou komen. I don't know. Normaal sliepen we uit tot ongeveer tien uur en nu moest ik Michael eerder wakker gaan maken. Hoor je me om hulp vragen?Ik had ongeveer een week geleden (een dag nadat we uiteten geweest waren) Djoya en Alexia voorgesteld aan de jongens. Ze hadden eerst heel lang en hard gegild, maar na een tijdje waren ze eindelijk rustig geworden en nu waren ze er langzamerhand aangewend dat Luke mijn broer was en dat ik aardig bevriend was met de rest van de bandleden. Eergisteren mochten Alexia, Djoya en ik mee toen ze gingen oefenen in The Allphones Arena. Wij hadden ons als echte fangirls gedragen, waardoor de jongens zich niet echt konden concentreren en ze steeds moesten lachen. Later werd het zo erg dat ze met water naar elkaar gingen gooien. Er was zoveel water op het podium gekomen dat Adam, hun manager, uitgegleden was. Op zijn billetje en wij konden het niet laten om niet te lachen, dus ja je kon wel raden wat er gebeurde. Wij barstten in een lachbui uit en de jongens gniffelde zachtjes, alleen Adam vond het niet zo leuk. Eerst werd hij rood van schaamte en daarna nog roder van woede. Hij was boos op ons en wij krijgen een hele preek over hoe je respect vol met elkaar om moet gaan en hoe je je hoort te gedragen bij dit soort dingen en Alexia, Djoya en ik moesten weg. Michael en Luke wilde dat niet en als we toch weg moesten zouden ze stoppen met spelen. Niet voor altijd maar voor die ene dag. We moesten ons nettjes en stil gedragen, maar dat ging nog al moeilijk als de jongens steeds gek deden. Adam wist nog helemaal niet dat ik Luke zijn jongere zusje was, hij dacht dat wij fans waren die de jongens van de straat hadden mee genomen. Nou ja we waren ook wel fans, maar het was toch wel raar om fan te zijn van je broer zijn band. Toen de jongens klaar waren met repeteren was het dus al over heel de wereld bekend dat de jongens in The Allphones Arena aan het oefenen waren. Want toen we de Arena uitliepen stonden daar allemaal gillende en huilende fans. We moesten terug naar binnen en daar wachten totdat de bewakers er waren om ons veilig naar de auto's te brengen. Nou ja het was in ieder geval apart om een keer mee te maken. Niemand wist nog dat ik Luke zijn zusje was. Natuurlijk waren er wel veel foto's van mij en de jongens verschenen en er stonden ook wel eens dingen bij van is hij haar broer? Of hebben ze een relatie ? Maar nog nooit was iemand naar ons toe gekomen om te vragen hoe het nu echt zat. Luke had gister aan mij gevraagd dat als ik het goed vind dat hij het dan tegen de fans vertel tijdens hun show in Sydney. Ik vond het goed dus er zou nu nog het een en andere geregeld moeten worden, zoals Adam inlichten en mezelf voorbijreden op haat. Iets wat ik al kreeg maar wat niemand wist, ik trok me er niks van aan want ik wist zelf wel beter.
JE LEEST
He's my what? (Dutch 5SOS fanfiction )
FanfictionJe staat op het punt om je diploma te halen en een tussenjaar te nemen in het zonnige Sydney, waar je net zoals je favoriete band 5 Seconds Of Summer, al je hele leven woont. Wat gebeurt er als je opeens een heel speciaal iemand tegen het lijf loopt...