6. He again

1.9K 120 26
                                    

P.o.v Layla
Brian kwam dichter bij met zijn hoofd en ik boog ook wat meer naar hem toe. Onze lippen raakte elkaar bijna toen 'HEY JULLIE! DAAR GA LEKKER ERGENS ANDERS JULLIE SEKSUELE GEDRAG VERTONEN.' Geschreeuwd  naar ons werd. Voor de tweede keer deze dag schoot ik in de lach om dit idee. Brian en ik een relatie? Dacht het ff niet. Hij is mijn broer!  En dan als nog. Brian? Nee gewoon niet.

Brian en ik liepen naar de kant toe en klommen het water uit. We trokken onze kleren weer aan en liepen naar de oude man die naar ons geschreeuwd had 'Jan, had dat nou niet gedaan. Het zijn ook maar tieners.' Zei de oude mevrouw naast hem 'Bedankt mevrouw, maar wij zijn broer en zus, we hebben niks.' Zei ik tegen de meneer en mevrouw. De man trok zijn wenkbrauwen op 'O, sorry dat ik me er mee bemoeide.' Zei hij met oprecht spijt in zijn stem 'Het geeft niet meneer. U bent niet de enige die dat denkt.' Zei Brian. We stonden zo nog een tijdje te praten over het leven en de liefde maar besloten toen maar om naar huis te gaan 'Fijne dag nog.' Zei ik en we liepen het oude echtpaar voorbij.

Toen we thuis kwamen heb ik gelijk schone en drogen kleren aan gedaan. Ondanks dat ik er niet mee in het water was gegaan waren ze super nat, waarschijnlijk door mijn natte ondergoed. Ik hoorde de deur open gaan en zag daar Brian in zijn sport broekje staan, shirtless 'Film kijken?' Vroeg hij 'Ja is goed.' 'Wat wil je zien?' 'Zoek maar wat uit.' Mompelde ik terwijl ik opzoek ging naar mijn laptop. 'Op je bureau, onder je boeken.' Zei Brian. 'Thanks.' Antwoordde ik kort af.

We hadden de helft van de film gezien en ik had hem op pauzen gezet omdat Brian nodig moest pissen, zijn woorden niet de mijnen. Ik keek hoe laat het was, half 11, viel nog wel mee dus. 'Zo die is ook weer leeg.' 'Bespaar me de details, broertje.' Zei ik en gaf hem een speels klopje op zijn borst. Brian kwam weer naast me zitten en sloeg een arm om mn schouders heen. Ik zette de film weer aan en legde mijn hoofd op zijn schouders en zo viel ik langzaam inslaap.

•NEXT MORNING•

P.o.v Layla
Ik werd wakker met pijn in mijn nek. Voorzichtig keek ik naast me en zag dat Brian naast met zat, oh ja we hadden film gekeken, waarschijnlijk allebei in slaap gevallen. Ik sloot nog eventjes mijn ogen toen ik wakker schrok van mijn vaders luidde stem 'BRIAN LEONARD JONES, wat doe je op de kamer van je zusje! En dan nog wel zonder shirt!' Schreeuwde hij 'Rustig maar pap, we hebben alleen film gekeken en zijn toen beiden inslaap gevallen, meer niet.' Zei ik terwijl ik de slaap uit mijn ogen wreef 'Brian meekomen.' Zei mijn vader, nog steeds boos. Brian kreunde even maar stond toen wel op, hij draaide zich nog 1 keer om en ik zag hem pruilend mijn richting op kijken. Hij draaide zich terug en liep de kamer uit gevolgd door onze mokkende vader. Onze vader was altijd voorzichtig met mij, ik mocht haast helemaal niks, ik had ook weinig jongens vrienden, alleen twee vrienden van mn broer en een jonge uit mijn klas. En Michael dan, maar ik wist niet zo zeker of ik hem nu al een vriend kon noemen, wat ik toch al gedaan had. Dingen die ik niet mag zijn onder anderen zwemmen bijvoorbeeld dus als hij gezien had wat ik gister gedaan had dan had ik waarschijnlijk de rest van mijn leven op mn kamer opgesloten gezeten.

Vandaag was het vrijdag! Dus nog een half dagje naar school en dan weekend! Eindelijk! Zondag zou ik Michael weer zien en zou ik de andere jongens gaan ontmoeten, waar ik nu al erg naar uitkeek. Ik pakte mijn mobiel van het kastje af en zag dat ik een appje had, van Michael.

Michael❤️🎶: Hey, zou je het heel erg vinden om naar Luke zijn huis te gaan zondag, want de moeder van Calum krijgt familie op bezoek en anders zouden we te veel lawaai maken. Nou ja ik hoor het wel! X

Ik stuurde hem gelijk een berichtje terug

Ikkeeh: Uhm nee waarom zou ik dat erg moeten vinden? Jullie moeten zelf weten wat jullie doen en waar dat plaats vind x

He's my what? (Dutch 5SOS fanfiction )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu