10.BÖLÜM

179 30 3
                                    

(DÜZENLENMİŞTİR)
uyandım.. uyandığımda  kendimi okulun acil durum odasındaydım. Başımda biricik aşkım Toprak vardı. Ben uyanınca hemen yüzümü okşamaya başladı hop noluyoruz demek istesemde kendimi tutum" Nihal... Nihal... iyi misin? Duyuyor musun beni?" Diye ard arda sorular sordu.abartılacak bişey yok ki Yüzümde masum bir gülümsemeyle" İyiyim... iyiyim... Yalnız gözlüklerimi verirsen net göremiyorum da :( "

Ben gözlüğümü ister istemez narin hareketleriyle gözlüğümü ğ
gözüme yerleştirdi. Ben de " Böyle daha iyi oldu. Teşşekürler " dedim. Yarım saat kadar geçti. Kendime gelmiştim tamamen. Uzandığım yerden kalkıp odadan dışarı çıktım. Ama sınıfa doğru giderken birden durdum. Toprak da durdu. " Nihal gelsene hadi"
" Toprak ben eve gitsem daha iyi olcak galiba. Sen git. Hıı... Bu arada yanımda beklediğin çok teşekkür ederim. Görşürüz sonra" dedim. Halsiz bir surat ifadesiyle. Tam arkamı döndüm ki Toprak " Nihal tek gidemessin. Ben seni bırakırım. Zaten derse girecek havada değilim." Dedi. Bende olur anlamında başımı salladım. Beraber yürüdük. Romantik bir şekilde kapımı açtı diyemiyeceğim. önce  kendisi  bindi.ona kötü kötü baksamda anlamadı öküz Toprak'ın aikesiyle benim ailem ortaklardı. Annemler de çok severlerdi Toprak'ı. Hiç konuşamadan eve gelmiştik. Yine gelip kapımı açtı diyemeyeceğim arabadan  İndim ve ağır adımlarla eve girdik. Evde hizmetlilerden başka kimse yoktu. Annemler herzaman ki gibi yurt dışındalardı. İş seyehatleri dolasıyla çok sık evde durmazlardı.
Toprak ile beraber merdivenlerden yukarı çıktık. Odama geldik. Çantamı bir kenara bıkarak. Toprak'a " otursana" Dedim. O da hemen yanıma oturdu.
- Toprak, okulda neden...

-Nihal o konuyla ilgili konuşmak istemiyorum. Ben o konuyu halledicem. Can yaptığının hesabını verecek. Sen merak etme tamam mı?

- Toprak anlamıyorsun... Ben senden Can'dan intikam almanı. Veya Can'ın hesap vermesini istemiyorum. Ne olur benim için böyle bişey yapma. N'olur.

- Tamam. Madem senin için Can 'a bişey yapmamı istemiyorsun. O zaman söylüyorum. Senin için yapmıyorum. Böyle düşün tamam mı? Unut olanları. Ben halledecem.

- Ama...

Dememe kalmadan. Hilal içeri girdi.
VOTE VE YORUMLAR AZ BİRAZ ARTARSA SEVİRİM
ARKADASLR OKUR SAYİSİ 36 VOTELER BUNA GORE AZ DEYİLMİ

POPÜLER İNEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin