13.BÖLÜM

187 26 0
                                    

Nihal ve Hilal temsili
Sabah kalktım. Kalkar kalkmaz ilk işim banyoya girip kendime aynadan bakmak oldu.

Şahsen ben bir erkek olsaydım. Şu anda karşımda duran tipe hayatta bakmazdım. O yüzden Toprak'ın benden hoşlanmamasını anlıyordum.

Okulda yüzlerce muhteşem güzellikte kız varken niye benden hoşlansın ki... Aslında bence ben hepsinden daha güzeldim. Sarı saçlarım , renkli gözlerim , pürüssüz bir cildim, ve baknaya doyulmaz bir fiziğim vardı. Ama giyindiğim salaş bluzler, pantolon hariç herşeye benzeyen pantolonlarımla, sürekli örülü olan saçlarımla kendimi berbat ediyordum.

Aslında karşımdakiler böyle düşünüyordu. Bence gayet güzel giyiniyordum. Bunları düşünürken bir yandan hazırlandım. Çantamı kaptığım gibi aşağı indim.

Babam ve annem iş seyehatilerinden dönmüş ellerinde kahveleri ile sohbet ediyorlardı." Anne sizinle sohbet etmeyi çok özledim. Ama okula geç kalıyorum. O yüzden şimdilik bir öpücükle idare edin olur mu?" Diyip yanaklarına birer öpücük kondurdum.

Babam da "Canım sen okuluna geç kalma gelince bol bol konuşuruz" dedi. Bende "tamam" anlamında başımı sallayarak. Evden çıktım.

Bu arada Hüsnü bana hâlâ nedenini anlamadığım tribine devam ediyordu. Artık bende nedenini anlamaya çalışmıyordum. Çünkü çabalarım boşunaydı.

Ardından Toprak'ın yanına gittim. Naber, nasılsın şeklinde ki konuşmamızı sonlandırdıktan sonra hoca derse girdi. Ben Hüsnü 'nün bana olan tribine rağmen yanında oturuyormaya devam ediyordum. Derste bir yandan Toprak' ı seyrediyor bir yandan da dersi dinliyordum. Eğitim önemli hele de benim için...

Son tenefüste bir kaç kız arkadaşımla beraber gezinirken önüme aniden Toprak'ın eski sevgilisi Buse çıktı. Filmlerdeki kötü karekterler gibi bakıyordu. Birden benimle dalga geçmeye başladı.

" Ezikciğim, inekciğim, en yakın süt arkadaşın Hüsnü seni sattı mı? Tatlı ineğim benim. Kıyamam sana. Hahahah"

"Buse kendine gel. Hüsnü ' beni satmadı. Önce bu düşünceyi kafandan at. Sonra da sakın ne bana ne de Hüsnü'ye lakap takma(!) İnan senin için kötü olur.

"Aa Nihal şimdi ben çok korktum ya... Sen birazdan beni diş tellerinle felan döversin dimi...

"Diş tellerimi okul çıkışında çıkaracam. Ama tellerim yok diye senin canını acıtmayacağım diye bir şey de yok dimi"

Ben bunları söyledikten sonra pis pis sırıtarak yanımdan uzaklaştı. Biz de son derse girdik zaten. Bugün diş tellerimi çıkaracağım. Aslında iki gün önce çıkarmam gerekiyordu da vakit bulamadım işte....

Eve giderken bir dükkanın camından kendime baktım. Yeter artık değişeceğim. Kimsenin beni tanıyamayacağı kadar güzel olacağım. Artık dayanamıyorum.
Bu kararı verdikten sonra yanağımdan süzülen göz yaşımı sildim. Ve hızlı adımlarla eve doğru yürüdüm. Bu değişimde bana yardım edebilecek en iyi kişi Hilal olur. Ocağına düştüm Hilal.

İneğimizin değişme zamanı geldi. Okuyucu sayımızın 55 olmasına rağmen votelerimizin sayısı çok düşük.

Bundan sonraki bölümlerde Nihal'in kombinlerini saç modellerini de sizinle paylaşacağım. Votelerinizi eksik etmeyin...

POPÜLER İNEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin