Nihal ve Toprak' küçüklükleri
Aradan bir ay geçmişti.
Toprak ile bayağı yakınlaşmıştık. Bu bir ay benim için çok iyi gidiyordu. Sabah kalktım. Yüzümde bir gülümsemeyle. Kıyafetlerimi giydim. Hıı bir de okula artık serbest kıyafetlerle gidiyorduk. Benim çok kıyafetim var. Evet ama salaş bi penyenin her renginden almıştım. Giyime hiç önem vermem. Yani bi giydiğimi bir daha giymem kuralı yoktu bende...Her neyse işte bu aralar tabii az da olsa önem veriyordum giyindiklerime. Sonuçta TOPRAK var yani... . Üstüme beyaz bir tişört onun üstüne kot tulumumu giyindim ve belime gömlek bağladım. Bu fikride Hilal bana vermişti. Saçlarıma farklı bir şey yapmadım. Arkadan örüp çıktım. Okula gittim. Artık Hüsnü'nün yanında oturuyordum. Yanına gidip" Naber?? " diye selam verdim. Ama o cevap bile vermedi. Sadece gülümseyerek geçiştirdi. Hüsnü 'nün bu aralar bir sorununun olduğunun farkındaydım. Tam ne olduğunu soracaktım ki öğretmen içeri girdi.
Bu aralar herkeste bir şey vardı. Anlayamıyordum, çözemiyordum. Hilal'de sürekli Toprak 'tan bahsediyor. Ondan uzak durmam gerektiğimi söylüyordu. Bir haftadır bunu neden yaptığını düşünüyordum. Acaba aralarında benim bilmefiğim bir şey mi geçti. Yoksa... Nihal Toprak'tan mı hoşlanıyordu. Hayır... Hayır... kendine gel Nihal. Böyle bir şey olamaz. Hem Toprak Hilal'den hoşlanmıyordu. Ama Hilal platonik aşık da olabilir. İnanmıyorum ya ben bunu nasıl düşünemedim. Off.. off... Ne kadar salağım ya.. Ama ben Toprak' tan ayrılamam. Söz konusu kardeşim bile olsa yapamam. Olamaz. Hem biz Toprak ile çocukluk arkadaşıyız. Onu kimdeye veremem. Böyle bir mallığı yapamam. Toprak'ı kendime iyice aşık etmem lazım. Başka şansım yok. Ben bunları düşünürken. Yanımda " Nihal Nihall" diye bağıran Toprak'a anlamsızca ama aşk dolu gözlerle bir bakış atarak " Dalmışım yaa pardon" dedim. O da bir düre bana baktıktan sonra " Sen bile böyle daldığına göre önemli bir şey düşünüyordun galiba" diyince cevap veremedim nedense. On dakkalık tenefüsün sonuna geldik. Bu sırada. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPÜLER İNEK
HumorBaşrolümüz yani inek kızımızın adı Nihal. Hikayede Nihal'in aşık olduğu çocuk için müthiş bir değişime uğraması anlatılıyor. Bu benim ikinci kitabım. Okumanızı tavsiye ederim...