Nihal'in değişimden sonra, okula giderken ki kombini.
ARKADAŞLAR 152 OKUYUCUMUZ VAR. AMA HÂLÂ VOTE SAYIMIZ ÇOK DÜŞÜK. HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM...
Bu arada önce ki bölümde söylediğim gibi Nihal' in kombinlerini sizinle paylaşacağım. Bu günden başladım zaten.
İYİ OKUMALAR... :)Değişimimin ardından iki gün geçmişti. Yani bu gün ilk okul günüydü. O kadar heyecanlıyım ki...
İlk karnesini alan çocuk gibi heyecanlıyım. Ayy acaba Toprak ne diyecekti. Bu sorumun cevabını alabilmek için bir an önce okula gitsem iyi olacaktı.
Yeni kıyafetlerimden bir kombin yaptım. Saçlarımı açık bıraktım. (Saçlarımı nasıl açık bıraktım. Ben bile kendime inanamadım. )
Hazırlandıktan sonra Hilal' in yanına gittim. Ve " Ben hazırım " diye bağırarak odasına girdim. Hilal' in ağzı açık kalmıştı resmen. Biraz baktıktan sonra...
"Kime bakmıştınız? "
"Hilal yaa dalga geçme. Nasıl olmuşum ?"
" Nihal ikizim olduğuna ilk defa bu kadar çok sevindim. Gerçekten."
" Hı iyi o zaman hadi çıkalım (!)"
" Tamam. Hadi gidelim :)"
Sonunda yola çıktık. Ben normalde okula yürüyek geliyordum. Ama artık şöför ile gelecektim. Okula gelince şöför kapımızı açtı. Arabadan bir inişimiz vardı. Görmeliydiniz.
***
Sınıfa girdik. Sınıftaki herkes bana bakıyordu. Kendimi bir garip hissettim. Hüsnü'nün yanına geçtim. Ama otururken Hüsnü "Kalkar mısın? Orası arkadaşım yeri. " demezmi.
"Hüsnü knka benim. Nihal."
"Nihal cidden sensin. Ne oldu lan sana?"
"Bundan sonra böyle. Eski Nihal yok artık"
"Zaten belliydi böyle olacağı."
"Hüsnü neden böyle yapıyorsun? Sen benim kardeşim gibisin. Anlam veremiyorum. "
" Kardeş gibi mi? Neyse ya kusura bakma. Bu aralar moralim bozuk."
Hüsnü bunu da söyledikten sonra cevap vermedim. Yüzümü bi döndüm. Toprak yok. Sonra bir baktım karşımda duruyor. Tatlılığı göreceksiniz ama...
Bana gülümseyerek. "Çok güzelsin" dedi. Ben şok tabi. Ne diyeceğimi bilmediğimden bir gülümsemeyle yetindim. Sonra da öğretmen içeri girdi.
Bi baktım. Bana ters ters bakıyor. Ya da yitecek gibi bakıyor desek daha iyi olur.
Yaklaştı yaklaştı. Ağzıma girecek gibi... Bir yandan da gözlüğünü bir indirip bir kaldırıyor."Hocam ne yapıyorsunuz?"
"Haaa (!) Nihal , sen ... Nihal yavrum ne yaptılar sana ?"
" Kimse bir şey yapmadı hocam. Ben yaptım."
Aboooo. kaza geçirdin. Yüzün parçalandı. Yüz nakli yaptılar demii.. Çok geçmiş olsun"
Bu saçma konuşmanın ardından herkesin bize baktığını fark etti galiba hoca. Hemen derse geçti. Allah' ım çok güzelim kahretsin.
Tenefüs çaldı. Toprak yanıma geldi. Beraber yürüyelim mi dedi. Bende kabul ettim tabii ki...
Bahçede dolaşıyoruz. Ama göz göze. Toprak sürekli bana bakıyordu. Bende dayanamayıp bende bakıyordum. O sırada bir çocuk yanımıza geldi. Ve
"Seni çok seviyorum. Benimle çıkar mısın? " demez mi?"Ben tam ağzımı açacakken Toprak atıldı. Elimi tuttu ve " Biz çıkıyoruz zaten. Çabuk git buradan" dedi. Elimi tuttu ya... Ben de mal gibi bi elimize bir Toprak'a bakıp bakıp duruyom.
Sonra Toprak elini yavaşça çekti. Ben de:
"Bunu yapmana gerek yoktu. Ben gereken cevabı verirdim zaten."
" Bundan eminim. Ama bu senden yararlanmak istiyordu. Sen baş edemezdin."
" Nereden biliyorsun ki... "
"Zaten baş edebilecek olsan , ben elini tuttuğumda çekerdin elini. Öyle değil mi?"
" Ne alakası var ya ? Ben olayın şokundan şey ettim bir kere"
Lafım biter bitmsz yine elimi tuttu. Ben yine sap gibi bekliyorum. Sonra Toprak :
"Sen kendinle bile baş edemiyorsun. Ve böyle olmak inan sana çok yakışıyor. "
Bende gülümsedim. Elimi elinden çektim. Sonra da sınıfa gittik zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPÜLER İNEK
HumorBaşrolümüz yani inek kızımızın adı Nihal. Hikayede Nihal'in aşık olduğu çocuk için müthiş bir değişime uğraması anlatılıyor. Bu benim ikinci kitabım. Okumanızı tavsiye ederim...