Written by @MissMagicWriter
~
De bioscoop; de perfecte plek voor een date zou je denken, dat was niet in hun geval. De twee vriendinnen gingen naar de bioscoop voor een gezellige meiden avond, een avond zonder zorgen en juist veel gelach. Maar zij waren niet de enige die er zo over dachten. Een groep jongens, om precies te zijn een groep van vier hadden hetzelfde idee om naar de bioscoop te gaan.
' Welke film? ' Vroeg één van de meiden en keek haar beste vriendin aan. Ze keken allebei naar een lijst vol films waar je er moeilijk een uit kon kiezen. Er was wel één voordeel; ze hielden van de zelfde films. ' The maze runner! ' Zeiden ze tegelijk en begonnen te lachen. Ze kochten de kaartjes en liepen naar binnen waar ze de groep jongens al zagen zitten. De jongens waren kinderachtig bezig, waar ze dachten er nooit op zouden kunnen vallen. Ze waren namelijk bezig met popcorn aan het gooien naar elkaar. Stiekem konden de meiden hier om lachen, maar ja. Ze zijn zeventien, dus konden echt niet thuis komen met zulke jongentjes, laat staan aan je ander vriendinnen laten zien. Dan zouden ze denken dat je met niks beters kan krijgen. Terwijl hun al vier vriendjes hebben gehad, plus hun vriendje nu niet te vergeten. Ze lopen met van alles achter; ze hebben nog nooit verkering gehad, laat staan ooit verliefd geweest, ook hebben ze nog nooit gezoend etc.
' Wat zijn die jongens kinderachtig zeg, kunnen ze zich geen tel naar hun leeftijd gedragen, ' zei één van de meiden en de ander knikte glimlachend. ' Zo zijn jongens, altijd 5 jaar jonger gedragen dan dat ze werkelijk zijn,' zei de ander, door de jongens helemaal af te kraken. ' Ze zijn best cute. Totaal niet serieus maar ze zien er wel leuk uit. ' Zei de eerste terwijl ze ondertussen naar de jongens keken, die net gestopt waren met popcorn te gooien.
Ik begrijp het aan de ene kant wel, jong blijven. Dat wilt tenslotte iedereen, niemand wilt ouder worden. Tegenwoordig is dat voor iedereen een nachtmerrie en geef ze eens ongelijk. Elk meisje hoopt ook zo snel mogelijk haar droomprins te vinden maar tegenwoordig zijn jongens bezig met je op hun lijstje te krijgen. Het is niet meer zoals vroeger, tegenwoordig moet je geluk hebben. Geluk? Ja geluk. Als je geluk hebt vindt je een jongen die echt om je geeft en als je geluk hebt krijg je aandacht van jongens. Dat gebeurd natuurlijk alleen maar wanneer je knap bent. Want de twee meiden hebben veel vriendinnen die gebruikt zijn door hun ex vriendjes waardoor de twee meiden niet echt een relatie aan durven te gaan, daarnaast zijn ze ook nog nooit verliefd geweest. De meiden zijn er ook niet echt bewust mee bezig aangezien ze toch geen aandacht van de jongens krijgen. Ja jullie lezen het goed, de meiden waar dit hele boek over gaat zijn zeventien jaar, en hebben nog nooit verkering gehad.
Er kwam een jongetje van twaalf binnengelopen en liep naar zijn moeder. 'De deuren zijn open van de zaal. ' Zei het jongetje. De moeder knikte en stond vervolgens op. De meiden keken de twee na waar ze heen gingen. Toen ze zagen dat de twee de zaal van The maze Runner binnen liepen, stonden ze zelf ook op en liepen ze naar dezelfde zaal als de moeder en haar zoon, de zaal van The maze Runner. Ze zijn op weg naar een mooie toekomst, al weten ze dat zelf nog niet.
JE LEEST
Never been in love before ( L.H & A.I )
Teen FictionStel je bent zeventien jaar, en je hebt nog nooit een vriendje gehad. Je gaat 's avonds met je beste vriendin naar de bioscoop maar eenmaal binnen zitten er ook nog vier andere jongens. Jullie zitten met z'n zessen in de zaal en het is erg gezellig...