0.2 I have his number

34 5 3
                                    

Written by @MissMagicWriter

~

Randys POV

De film was afgelopen, en eerlijk ik heb weet niet eens wat er gebeurd is. ' Vonden jullie de film leuk. ' Vroeg ik sarcastisch, en knipoogde richting de jongens. ' Nee, door jullie niet, jullie namen alle aandacht. ' Zei Ashton, en knipoogde. Ik voelde me wangen rood worden, gelukkig was het donker, en het beeld was achter me, aangezien ik en Avery omgedraaid zitten. En toen gebeurde er wat, wat ik niet hoopte, de lichten gingen aan, en als ik bloos, duurt het even voordat het echt weg is. ' Awwwh Ran je bloost. ' Zei Ashton, nu bloosde ik nog meer. ' Je bent echt schattig als je bloost weet je dat. ' Zei Calum, fijn ze vinden me schattig. Echt wat een meisje wilt horen van een jongen, tenminste ik niet, ik ben het niet echt gewend, ik ben altijd one of the guys, omdat ik van voetbal hou en games te spelen, maar ik hou ook van meiden dingen, echt waar, zoals shoppen, welk meisje houd daar niet van.  ' Heb je haar kuiltjes al gezien? ' Vroeg Avery, en begon er in te prikken. ' en dank je wel schat. ' Zei ik, en gaf haar een duwtje. ' He, ik bedoelde het lief hoor. ' Zei ze, en keek me nep boos aan. Waardoor ik moest lachen, en de jongens konden het ook niet meer houden. ' Ik ook! ' Riep ik, en probeerde sirieus te kijken, wat niet lukte. ' Uhh meiden we vinden het niet leuk, maar we moeten gaan, we moeten repeteren. ' Zei Michael, stond op, en deed zijn jas aan. ' Repeteren voor wat ' Zeiden we tegelijk, en moesten lachen. ' Jullie gaan echt lang met elkaar om of niet? ' Vroeg Luke, we schudde onze hoofden. ' Pas een jaartje. ' Zeiden we weer tegelijk, en nou moesten de jongens ook lachen. ' Wil je zeggen dat je niet weet wie we zijn. ' zei Luke, we schudden onze hoofden alweer. ' Ik zou het niet weten, vast een band om zo te horen. ' Zei ik, alle vier knikten ze hun hoofden. ' 5 seconds of summer! ' Riep Avery in één keer, en ze keek naar haar telefoon, vast opgezocht. ' Ja hoe weet, ' begon Ashton ' ow ik zie het al!'. ' Wij kennen alleen One Direction, Little Mix. ' Zei Avery, en deed haar jas ook aan, en ik volgde haar voorbeeld.  ' One Direction zijn onze vrienden, en Little Mix vaag. ' Zei Calum, en liep al naar de uitgang. ' Maar waarom komen jullie in godsnaam hier, in Nederland, en vragen niet om de zaal af te sluiten, zodat jullie veilig alleen zitten, want er zullen vast mensen jullie herkennen, of niet? ' Vroeg ik, en keek hun vragend aan.  ' Mogen we niet als normale mensen leven, of zijn we in een keer aliens! ' Riep Michael, en keek mij vragend aan. ' Nee zo bedoel ik het niet m- ' . ' Ik weet heus wel wat je bedoel hoor, je hoef je echt niet te verontschuldigen. ' Zei Michael lachend, ik gaf hem een klap op zijn arm. ' He! ' Zei hij, en wreef over zijn arm. ' Maar we moeten nu echt gaan, maar ik hou graag contact met jullie, als jullie dat tenminste ook willen. ' Zei Ashton, ik knikte, en gaf mijn mobiel aan hem. Hij tikte zijn nummer in, en gaf mijn mobiel door. ' Waar gaan jullie nu heen? ' Vroeg Avery, en keek de jongens aan. ' Back to Australia! ' Zei Calum, en keek naar ons tweeën. ' Jammer. ' Zei ik, en keek automatisch naar Ashton. Vraag me niet waarom, hij is gewoon, eigenlijk kan ik het niet beschrijven, zo heb ik me nog nooit gevoeld, ook klinkt erg cliché, maar het is de waarheid. ' Ran! ' Riep Avery, en  zwaaide met haar hand voor me ogen. ' Hu wat. ' Zei ik, iederen begon te lachen. Ik stond weer is te dagdromen, Ashton gaf me telefoon terug. ' We houden heus we contact hoor, wees maar niet bang. ' Zei Ashton, en gaf me een knipoog. ' En misschien nodigen we jullie wel uit voor een concert te komen kijken. ' Zei Luke, en keek naar Avery. ' Of gewoon om weer is naar de film te gaan. ' Zei Calum, en gooide popcorn naar ons. ' Weet je het zeker, wil je weer oorlog. ' Zei Avery, en pakte ook al een handje. ' Met jullie altijd. ' Zei Michael, en kreeg telefoon. ' We moeten nu echt gaan, sorry meiden! ' Zei hij, en zwaaide. ' Bye jongens. ' Zeiden Avery en ik tegelijk.

' Oke zo leuk dacht ik ook niet dat het zou worden. ' Zei Avery sarcastisch, en keek me lachend aan. ' En dankje wel! ' Riep ik ' wil je misschien bij mij slapen, het is toch weekend? '. Ze knikte, en zo liepen we arm in arm naar mijn huis. Mijn huis, nou eigenlijk die van me ouders, ligt om de hoek.

Me telefoon ging, ik keek op me wekker hoe laat het was, half 3 's nachts. Wie stuurt iemand een bericht om half 3 's nachts. Ik keek op me telefoon, Ashton.

- Ashton : hi Ran, kan niet slapen, vermaak me.

- Ik : ik lag te slapen, totdat jij me een bericht stuurde, dank je daarvoor!

- Ashton : ow echt sorry, ow ja tijd verschil, sorry.

- ik : hahha geef niet.

' Wie is dat Ran? ' Vroeg Avery, en keek met een slaperig gezicht mij aan. ' Ashton sorry, tijdsverschil. ' Zei ik, ze glimlachte. ' Geeft niet. ' Zei ze, keek op haar mobiel en glimlachte.

Never been in love before ( L.H & A.I )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu