Written by MissMagicWriter
~
Randy POV
Avery en ik liepen het hotel binnen. Meteen vielen onze monden open. Niet dat we nooit een hotel van binnen hebben gezien, het is alleen dat we nooit zo'n duur hotel zijn binnen geweest. 'Ik bel Luke even' zei Avery, die vervolgens bezig was met Luke zijn nummer te vinden. 'Ik wist dat ze beroemd waren, maar dit?' zei ik, draaide vervolgens een rondje.
' Ran, aarde aan Randy ' zei Avery, die voor me stond. ' sorry wat zei je ' vroeg ik, ze schudde haar hoofd en trok me in een lift binnen.
' dus, dit is spannend en eng ' zei ze, ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. ' hoe bedoel je eng ' zei ik, en de liftdeuren gingen open. ' nou we kennen ze amper, maar toch gaan we er heen, misschien hebben ze dit allemaal verzonnen van die band, en zijn ze drugsdealers of erger loverboys ' zei ze, snel achterelkaar en met een bange toon. ' relax ik heb background check gedaan, en heb duizenden filmpjes gezien van concerten die door fans zijn gemaakt tot hun eigen officiële clips ' zei ik, en meteen zag ik dat ze opgelucht was.
We stonden ik de gang, en wisten niet welke kant we op moesten. ' je heb toch wel gevraagd welke kamer toch ' zei ik, kon meteen aflezen dat ze dat niet gedaan had. Typisch Avery, ze vergeet altijd wel wat, gelukkig niet grote dingen, maar wel de kleine. ' zou ik appe ' vroeg ze, ik knikte en liet me zakken tegen de muur. De lift ging weer open en er kwam een koppel uit. Een vrouw met een gigantische trouwjurk en een man in pak. Of te wel pas getrouwde mensen. Toen ging de tweede lift open en kwam er gelach uit. Meteen herkende ik één jongen zijn gelach Ashton. ' kamer 525 zitten ze ' zei ze, ik moest al lachen. ' we kunnen ze ook gewoon volgen ' zei ik, en wees naar de jongens. Ze keek me niet begrijpend aan en keek de richting op waarna ik wees. Het leuke van alles ze zagen ons niet eens. Dus liepen we voor de grap stilletjes achter hun aan en konden elk gesprek dat ze voerde volgen. ' zullen ze er al zijn ' vroeg Luke, en keek Ashton aan. ' ik zou het niet weten ' antwoorden Ashton, en keek op zijn mobiel. ' jongens doe is rustig, ze komen heus wel ' zei Michael geïrriteerd, en deed de deur van hun kamer open. Het duurde niet lang voordat hij ons zag staan en meteen kwam er een glimlach op zijn gezicht. ' waar kijk je naar ' vroeg Calum, en draaide zijn hoofd richting ons.
' olah jongens ' zei ik, en ik moet toegeven met een big smile. ' jullie appte net nog, hoe dan ' vroeg Luke, die naar zijn telefoon wees. ' we stonden hier in de gang, en deze dame vergat te vragen welke kamer ' zei ik, en wees naar Avery. ' sorry, je weet dat ik een warhoofd ben ' zei ze, en gaf me een duw. ' I know, en daarom kan je niet zonder me ' zei ik ' dus jongens, wat hebben jullie gepland '. ' gepland ' vroeg Ashton, en keek ons niet begrijpend aan. ' ja gepland, jullie hebben toch wel iets in gedachten ' zei Avery, en dit was dus ons manier om mensen in de maling te nemen. ' uhhhh, we hebben eigenlijk niets gepland, want zo zijn we niet, als je begrijpt wat ik bedoel ' zei Luke, en het leuke was, alle jongens stond met een mond vol tanden. ' lekker dan, dat word dus een saaie dag in een hotel kamer ' zei ik, liep naar michael toe, pakte de sleutel uit zijn handen en deed de deur open. Vervolgens liet ik hun daar verbaasd staan en Avery volgde me. Ik liet me tas van me schouder zakken op de grond en liet me eigen achterover vallen op de bank. ' dus dan maar een filmpje kijken ' zei Avery, en plofte naast me neer.
Ik keek naar de klok, het was al twaalf uur 's avonds en we zaten, eigenlijk lagen op de bank films te kijken. En nee deze keer geen popcorn gevecht, maar nou ik er zo over denk. Ik zag Calum lekker rustig op zijn mobiel instagram door te bladderen, en op allerlei meiden hun account te kijken. Like serious, die meiden liken acht van de tien keer alleen omdat hij geld heeft. Teminsten dat denk ik want ik weet niet wat ze verdienen. Ik pakte een handje uit de popcorn bak en gooide het naar Calum toe, die meteen overeind schoot. ' wat is dit ' schreeuwde hij, en keek mij en Avery aan. ' wat ' zei Avery, en keek mij aan. Ik haalde me schouders op, en zei ' ik heb niks gedaan '. ' maak dat de kat wijs ' zei Calum, en schudde lachend zijn hoofd. En binnen no time, was er een popcorn gevecht bezig.
' oke zo is het wel genoeg geweest of niet ' zei Ashton, die buiten adem was. ' ik geef me over ' zei Luke, en lag uitgeput op de grond. ' morgen weer terug naar Australië ' zei Michael teleurgesteld, en nam een slok van zij drinken. ' hoe bedoel je ' vroeg ik, en keek de jongens niet begrijpend aan. ' nou zoals Michael het zegt ' zei Calum, en ging naar hem zitten. ' maar jullie zijn er net nog een dag ' zei Avery, en de uitdrukking op haar gezicht kan ik niet eens beschrijven. En dat heb ik tot de dag van vandaag altijd kunnen beschrijven. ' we hebben niet veel keus meiden, dit is de keus van de management, niet die van ons ' zei Luke, en ging naast Avery zitten. ' want als het aan ons lag, dan waren we hier zeker langer dan een dag ' voegde Ashton toe, en gaf me een glas drinken. ' kunnen wij niet mee ' vroeg ik ' mee naar Australië bedoel ik '. ' Ran je weet dat we het geld nog lang niet bij elkaar hebben ' zei Avery geïrriteerd, en zuchtte. Ik snap reactie wel, maar ja. Ze kan mij toch ook begrijpen de jongens zijn hier nog niet eens een dag, en ze moeten nu al weg. ' sorry Ran voor me reactie maar ik wil gewoon dat deze gekke nog een paar dagen langer zouden blijven ' zei Avery, en keek me aan. ' he wie noem je hier nou gek, kijk is lekker in de spiegel, met je popcorn gooien ' zei Calum, en iedereen begon te lachen. ' ik bedoel deze super knappe lieve jongens ' zei ze snel, en de knikte instemmend mee. ' ik dacht dat ik als enige knap was hier ' zei Ashton, en glimlacht trots. Deze jongen heeft totaal geen eigendunk of zo.
JE LEEST
Never been in love before ( L.H & A.I )
Teen FictionStel je bent zeventien jaar, en je hebt nog nooit een vriendje gehad. Je gaat 's avonds met je beste vriendin naar de bioscoop maar eenmaal binnen zitten er ook nog vier andere jongens. Jullie zitten met z'n zessen in de zaal en het is erg gezellig...