Written by @MissMagicWriter
~
Randys POV
' hoe krijgen we ooit zoveel geld bij elkaar, en ook zo snel mogelijk ' zei ik, en keek Avery aan. ' we kunne onze ouders vragen, maar die gaan echt niet alles betalen ' zei ze, en keek naar haar handen. '' werk zoeken ' zei ze, en ze weet dat ik daar geen zin in heb, dus keek nog steeds naar mijn handen. ' je weet dat ik daar ge- ' ' geen zin in heb, dat weet ik, maar hoe verwacht je anders dat we het geld snel bij elkaar krijgen, door lui te blijven, en video games te spelen ' zei ze, en keek me geïrriteerd aan. ' oké misschien heb je gelijk, maar ik ga nergens anders dan bij Starbucks werken, of bij The sting, dat je dat maar weet ' zei ik, ze knikte en sprong achter de laptop. ' wat ga je doen ' vroeg ik, en keek haar niet begrijpend aan. ' motivatiebrief schrijven en me CV in elkaar zetten ' zei ze, ik trok haar achter de laptop vandaan. ' een goede vriend werk bij Starbucks, door gewoon er heen te gaan, onlogisch I know, maar wie niet waagt niet wint ' zei ik, en trok haar ondertussen de trap af. ' maar Ran, ik wil niet bij Starbucks, ik wil liever bij The sting, ik wil niet koffie schenken, en vervolgens geklaag erover te krijgen dat koffie koud is ' zei Avery, en keek me met een lichte glimlach aan. ' ow, sorry dat ik doordramde, ik ga wel alleen er even heen, ben zo terug ' zei ik, ze knikte, en liep terug naar boven, naar der kamer denk ik.
Wanneer ik me fiets tegen een muurtje zette en op slot deed, hoorde ik me telefoon gaan. Ashton belde me...
Ik : He Ash.
Ashton : Goed dat je opneemt.
En hij hijgde als een hond, die aan het apporteren is, of die ze staart achterna zit.
Ik : Hoezo is het goed dat ik opneem, en vanwaar het gehijg?
Ashton : De jongens en ik komen morgen naar Nederland voor een interview, dus we kunnen jullie zien, we blijven de hele dag in Nederland, en ik hijg omdat ik me telefoon aan het zoeken was, en het hele appartement door aan het rennen was.
Ik kon het niet laten om een vreugde dansje te doen, en te glimlachen. Mensen die langsliepen keken me raar aan, maar hé, hun zouden ook blij zijn als ze wisten wat er aan de hand was.
Ashton : Ran ben je der nog?
Ik : Ow hahaha ja, sorry mensen kijken me hier raar aan. Maar weet je hoe leuk, dan kunnen we afspreken. En wat is er op de achtergrond aan de hand?
Ashton : Hoezo kijken ze je raar aan, en Luke die is met Avery aan het bellen, dus ja. Maar inderdaad maar het is voor maar één dagje.
Ik : Was aan het dansen op straat, en Luke verklaart een hoop. Beter iets dan niet toch, maar ik moet gaan ik ga solliciteren, voor het eerst in me leven, dus ik ga. Laat me wel weten wanneer je in Nederland bent. Bye Ash
Ashton : Bye Ran, succes. Tot morgen.
Ik : Tot morgen.
... En ik hing op. Me dag kon door dit niet meteen niet meer stuk. Ik deed me telefoon in me tasje, en liep richting Starbucks.
Ik liep naar binnen, en keek of me beste vriend er was. Maar bedacht me meteen, dat hij niet op donderdag werkt. Jammer, maar ik moet een baantje hebben, dus liep ik naar een medewerker achter de kassa. ' is de manager in de buurt, ik zou graag even met hem of haar willen praten ' zei ik, ze knikte, liep vervolgens naar achter. Ik herinner me precies de dag nog dat ik meeging op de sollicitatie van me beste vriend, vandaar dat ik wist wat ik moet zeggen.
Na vijf minuten kwam eindelijk de manager, hij gaf me een hand en zei ' hi, ik hoorde dat je me wou spreken '. Ik knikte, en kreeg zenuwen, iets wat ik niet ken, ik ben nooit zenuwachtig.
' alles is in orde dan, dan zie ik je maandag, dan krijg je meteen je polo en vergeet niet een zwarte broek en schoenen aan te doen ' zei me manager, ik knikte, schudde zijn hand, en verliet zijn kantoor.
Ik liep Avery's voortuin binnen, belde aan, meteen werd hij opgedaan door Avery met een big smile op der gezicht. ' de jongens k- ' ' komen morgen naar Nederland ' kapte ik haar af, ze knikte, trok me vervolgens naar binnen. ' maar hoe weet je dat ' ' Ashton belde me ' zei ik, ze maakte een ow mondje. ' dus je was erg enthousiast net zoals Luke ' zei ik lachend, ze keek me niet begrijpend aan. ' hoe weet je dat ' vroeg ze, en we gingen ze zitten op der bed. ' ik hoorde Luke door Ashton en mij gepsrek heen, dus ja ' zei ik, ze schudde lachend haar hoofd. ' hoe was je sollicitatie ' vroeg ze, en pakte me handen. ' ik be- ' ben aangenomen wou ik zeggen, maar werd onderbroken door de telefoon.
JE LEEST
Never been in love before ( L.H & A.I )
Teen FictionStel je bent zeventien jaar, en je hebt nog nooit een vriendje gehad. Je gaat 's avonds met je beste vriendin naar de bioscoop maar eenmaal binnen zitten er ook nog vier andere jongens. Jullie zitten met z'n zessen in de zaal en het is erg gezellig...