Překvapení krásko!

20 2 0
                                    

Běžela jsem po silnici a pokračovala do menšího lesa, co byl poblíž mého domu. To jsem ale netušila, že tam potkám jeho..
Co tady sakra dělá?! Neviděla jsem ho tak dlouho. A teď...
Viděla jsem, jak mě zahlídli jeho pronikavě modré oči a já věděla, že se mu nevyhnu. I tak jsem to zkusila. Běžela jsem dál. Hned vedle mě se přibližovala malá cesta, která by mohla být mojí záchranou od něj. Jeho vysoká, hubená postava, blond s lehkým nádechem zrzavé se mi pomalu ztratila z dohledu. Zahla jsem doprava a přidala do běhu, bylo štěstí, že jsem měla sluchátka. Natož, že mě smůla doprovázela celý můj život se tentokrát neukázala a já se mu opravdu vyhla.
"Díky bohu" povzdechla jsem si úlevou. Doběhla jsem pár bloků a byla jsem doma, otevřela jsem dveře a bleskovitě jsem je za sebou zavřela a udýchaná jsem chtěla vyběhnout i schody nahoru přímo do mého pokoje. Chtěla jsem být sama a přemýšlet.

"Cacio?" (čti: Kejšo) zastavila jsem se, jak jsem byla překvapená. Harry byl tu. Co tady dělá? Jak se dostal dovnitř? Nemožný. "Harry?" odpověděla jsem mu "Co tu děláš?" bez jakéhokoliv čekání jsem se zeptala. Bylo to snad poprvé za tu dobu, co jsem s ním být nechtěla a neměla ani chuť na jeho, nebo přítomnost někoho. "Chtěl jsem tě překvapit, ale zdá se, že si se toho ujmula ty" zasmál se. Usmála jsem se falešným úsměvem. Zřejmě to poznal. Sakra. "Je ti něco?" Posunul se ke mě krok dopředu s ustaraným pohledem. Couvla jsem krok nazpátek, který on udělal dopředu. Nemohla jsem si nevšimnout jeho překvapeného výrazu ve tváři. Vypadalo to, že se ho bojím. "Nic mi není. Jen jsem unavená a chci si jít lehnout" lehce jsem se usmála. "Dobře, tak mi zavolej hned jak se vzbudíš princezno" I když jsem se od něj držela dál, přistoupil ke mně a dal mi letmý polibek. Věnoval mi jeho poslední úsměv, než vyšel z mého domu. Hluboce jsem se nadechla, vydechla a pomalu se sesunula dolů po stěně, co jsem měla za zády. "Sakra" zašeptala jsem. Bylo to, to je jediné co jsem ze sebe momentálně dokázala vydat. Měla jsem v sobě tolik pocitů, které jsem nemohla vyjádřit. Proč se tak cítím? Napadlo mě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 02, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

He Changed My LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat