K němu nebo domů...?

330 22 3
                                    

**Po týdnu**

"Acacio můžeme vás pustit domů. Jste zcela zdravá akorát na tu nohu vám dáme ještě ortézu. Nohu tolik nezatěžujte takže ještě radši ležte. Prohlídku budete mít za týden." s těmito slovy doktor opustil pokoj. Těším sw hrozně domů! Dva týdny proležené v nemocnici byly úžasný. Neřekla bych to, ale je to tak. Skoro každý den mě navštěvovala Ann a Harry? Ten tu se mnou byl od rána do večera. Díky němu jsem se tu nenudila...

Měla by pro mě přijet Ann, takže nezbývá nic jiného než čekat. Otočila jsem se k oknu a ponořila se hluboko do svých myšlenek. První na koho jsem myslela byl Harry. Poslední dobou mě to vůbec nepřekvapuje nevím co se se mnou děje, ale každopádně je to divný. Jaký je vztah mezi námi? Co když mě jenom využije? Naletěla jsem mu? Cítí ke mě alespoň něco? Proč vlastně nepřišli rodiče? Cestují? Stalo se jim něco? Otázky, které jsou a možná zůstanou nezodpovězené. Celou dobu jsem byla otočená zády ke dveřím, takže jsem si vůbec nevšimla že někdo vešel do pokoje.

"Acacio" byla jsem tak ponořená ve svých myšlenkách, když promluvil tichý chraplavý hlas. Byl to Harry, ale co tu dělá? Neměla přijít Ann? Cukla jsem sebou když jsem ucítila Harryho dotyk na mém rameni. Opět mě zaplavil pocit horka a husí kůže zároveň.

"C-Co?" vykoktala jsem ze sebe a podívala se do jeho zelených očí.

"Jedeme domů" řekl s úsměvem na tváři.

"Super, ale kde je Ann? Měla pro mě přijet ona." nevypadá že by ho tahle otázka zaskočila.

"N-no...Ona říkala, že pro tebe mám zajet já. Prej jede někam s rodiči." Ta holka je divná. Poslední dobou se chová fakt zvláštně, i když jsme na tom úplně stejně s Ann. Nemůžu jí to vyčítat. Prostě a jednoduše pojedu s Harrym.

"Jasně. Tak jedeme!" vyskočila jsem mírně z postele, ale zapomněla jsem na nohu. Ztratila jsem rovnováhu, ale silné paže mě chytli dřív než jsem spadla.

"Pozor! Prosím tě jedeme nebo se tu ještě zabiješ!" řekl pobaveně a držel mě v náručí.

"Promiň.." usmála jsem se a podívala se opět do jeho krásných očí. Naše oči se střetly. Začal se přibližovat..

"Uhmm..měli by jsme jít." řekla jsem rychle. Jeho chování mě překvapovalo čím dál víc. Harry mě pořád držel v náručí. Vycházeli jsme z pokoje, kolem recepce a už jsme byli u vchodu.

"Harry už mě můžeš pustit, zvládnu to sama." zasmála jsem se.

"To jsem v nemocnici taky viděl." zasmál se a nepustil mě. Šel se mnou až k autu kde mě položil na zem. "Sedni si a dej mi tašku Caco" řekl a já mu podala tašku. Sedla jsem si na místo spolujezdce. Harry oběhl auto, sedl si a jeli jsme.

"Harry víš kde bydlím?" zeptala jsem se a čekala co odpoví.

"Jo vím, ale..no nic." nedokončil větu. Tohle tak nenávidím když někdo nedokončí to co načal!

"Ale co? Já ani nevim jestli jsou rodiče doma, takže budu asi sama." řekla jsem smutně a prohlížela si Harryho obličej z profilu.

"Cože? Já tě doma samotnou nenechám! Ještě by sis zase něco udělala!" řekl mírně naštvaně, ale prozradili ho cukající koutky. Začali jsme se oba smát.

"No tak já si najmu nějakýho sexy pečovatele." mrkla jsem na něj. Viděla jsem jak se mu naply svaly a stiskl pevně volant.

"Harry to byla sranda" zasmála jsem se a on se mnou.

"Acacio?" zeptal se a na chvilku se na mě podíval s úsměvem, který odhalil jeho krásný jamky.

"Ano Harry?" řekla jsem a dívala se dál z okna.

"Víš..napadlo mě, že bych tě vzal k sobě. Nechci abys byla doma sama." ..

Nová!! :D Omlouvám se, že nebyla část včera ale byla jsem celý den pryč :( :D Budu ráda za každý komentář a vote. Vyjádřete se v komentářích a další část bude za 4 votes!;) Bye!xx *D*

He Changed My LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat