Again.

234 17 3
                                    

"Nech mě ti to vysvětlit! Nevěděl jsem co dělám!" přitáhl si mě za zápěstí, ale já se mu vytrhla. "Nevěděl?! Takže nevíš co děláš ani teď?!" zůstal stát a celé tělo se mu naplo. Otočila jsem se a rychlim krokem šla domů. Nenávidím ho!! Nechci. Ho. NIKDY. Vidět.

****

Přišla jsem domů naštvaná. Cestou mi neukápla ani slza, což se divim. Ale vztek na něj překonal smutek..pro zatím. Třískla jsem dveřmi a běžela nahoru po schodech do pokoje, kde jsem se zamkla a hodila sebou na postel. Zakřičela jsem do matrace, která můj křik naštěstí tlumila. V tu chvíli jsem chtěla aby tohle všechno byl jen zlý sen a já se ráno probudím spokojená. Ale realita byla jiná. Tohle nebyl sen, tohle se skutečně dělo. Co když to celou dobu byla z jeho strany hra? Chodil za tou blondýnou často do baru, nebo to byla jen nějaká náhodná holka? Lhal mi? Nebo všechno co říkal myslel vážně? Chtěl mě dostat do postele a pak odkopnout? Myšlenky.. Až moc myšlenek mi vešlo do hlavy a mě nutilo neustále o tom přemýšlet.

Tolik otázek, ale žádná odpověď.

Po celou dobu přemýšlení jsem brečela. Nedokázala jsem dělat nic jiného. Byla jsem slabá, vyčerpaná, cítila jsem se využitě.. Moje víčka začala slábnout. Chtěla jsem křičet, ale nešlo to. Nad tělem jsem ztrácela kontrolu a má hruď se pod velkým náporem vzlyků zvedala rychle. Nemohla jsem skoro po popadnout dech. Najednou se mi zatmělo před očima a přestala jsem vnímat okolí..

**POHLED PEETONA**

*Minulý čas*

Zrovna jsem jel domů. Když jsem zastavil u domu otevřel jsem kufr a vyndal nákup. Vešel jsem dovnitř, vyložil nákup a naskládal, tam kam patří. Chvilkama jsem slyšel něčí vzlyk, ale tu myšlenku jsem zahnal, jelikož Cacia je někde u kamarádky jak říkala. Vzlyk se ozval poněkolikáté a vycházel ze shora. Vykašlal jsem se na nákup a šel se podívat nahoru. Přišlo mi to skoro jako ta scéna z hororu, nikdo není doma ale stejně se ozývají zvuky. Nakoukl jsem do Acaciina pokoje a viděl jsem ji ležet bez pohybu a jediné známky života. Zpanikařil jsem. Přiběhl jsem rychle k ní a nahmatal tep, ale...

Takže nová část guys! Omlouvám se, že teď nevychází části, ale je škola a nestíhám se věnovat psaní, každopádně něco napíšu a pak k tomu jen připisuju. :/ Dneska fakt krátká část, ale napínavá nemyslíte? :O :D

• Názory ↓ do komentářů!!!;)^

• 4+ votes a bude další část!!^^

× hope you like it! Byee! *D* xx

He Changed My LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat