"Harry! To není sranda. Já se fakt bojim!" zakňučela jsem do tmy. Začínala jsem se bát ještě víc. Možná jsem paranoidní nebo něco takového, ale když se koukám na horor, fakt to takhle dopadá. "Udělám cokoliv. Harry já se fakt bojim.." promluvila jsem znova a doufala, že se ukáže. Najednou mě něčí ruce objali zezadu.
"Cokoliv?" zakřičela jsem když jsem Harryho chraplavý hlas slyšela nebezpečně blízko u mého obličeje až mi z toho naskočila husí kůže.
"N-Noo..Jdeme spát? Já jsem fakt unavená." vykroutila jsem se z Harryho obejmutí a podívala se mu do jeho zelených očí.
"Fajn. Tak si lehni do mého pokoje a já budu spát na gauči." Provokuje.
"Fajn no. Ale já spát nebudu!" řekla jsem a otočila jsem se na odchod do pokoje. Harry se nad tím akorát zasmál a zakřičel za mnou "Dobrou. Hezký sny." ironický přízvuk tomu vážně nechyběl.
"Dobrou" zakřičela jsem mu nazpátek a vešla do pokoje.
**
Už jsou 2 hodiny ráno. Nejsem schopná usnout. Debilní horory!
"Harry?" vykulhala jsem pomalu schody ke gauči. Nereaguje.
"Harry spíš?" zkusila jsem to ještě jednou a myslím,že se probral.
"Teď už ne. Co potřebuješ?" potichu se zasmál.
"Je mi to trapný se ptát, ale lehneš si ke mě? Já se vážně bojim.." sklonila jsem hlavu.
"Tak pojď" zasmál se a pomohl mi vstát. Lehli jsme si do postele..(vrr:D)
"Dobrou Harry." prolomila jsem ticho mezi námi a dala mu lehkou pusu na tvář. Nechápu co se mnou je.
"Dobrou Acacio.." vypadal překvapeně. Ani se mu nedivim.
•New!:D Tahle část je vážně o ničem.. Asi pár částí to bude takový, že se to bude rozvíjet atd..:D Pokusím se zítra přidat další, ale jsou prázdniny a já nechci celou dobu prosedět u pc/mobilu tak snad mě chápete:) :D
•Vyjádřete se na část v komentářích a co si myslíte, že by se mohlo/mělo stát :) :D
• Další část bude za 6 votes. *D*