Stop

229 15 1
                                    

Hmatal jsem, ale žádný tep. Převládla mě panika. Ještě chvili jsem se snažil nahmatat, nebo najít alespoň jeden náznak toho, že je Acacia naživu..

Pochvíli jsem její tep naštěstí nahmatal..Neskutečně se mi ulevilo, protože by to byl další problém, o kterém Acacia neví a nesmí se ho dozvědět. Ne teď, když vidim jak je zničená. Co se vlastně stalo..?

***ACACII POHLED***

Podívala jsem se ven z okna, byla tma. Chtěla jsem vstát a podívat se kolik je na mobil, který ležel na stole. Ale nešlo to. Bolest hlavy a podlomená kolena mi nedovolili vstát. "Fajn.." povzdechla jsem si a lehla si nazpátek do postele. Snažila jsem se teda usnout, jenže mě zastavil nával myšlenek na včerejší den.. Kdy jsme se s Harrym pohádali kvůli mému zápěstí, krku,nějaký blondýně a rozešli se.. Nevim jestli jsme se rozešli nebo spolu pořád jsme, ale mám pocit, jakoby se moje srdce zlomilo.. Každý nádech mě bolí.. Nechápu Harryho, nechápu proč se to stalo.. Jsem zmatená.. Chci odpovědi na moje otázky! Tohle bylo to poslední na co jsem pomyslela, než jsem se položila do spánku..

Probudila jsem se v 10:54. Tak dlouho jsem snad ještě nikdy nespala, ale pochopila jsem hned proč. Opět se mi vrátila bolest hlavy. Bylo mi tak blbě. Zvedl se mi žaludek, na nic jsem nečekala. Zvedla se z postele a sprintovala do koupelny, pak k záchodu a zvracela. Potom jsem se podívala do zrcadla a málem dostala infarkt. Nejen že moje vlasy byli rozcuchané a trčeli do stran, obličej jsem měla bledý a kruhy pod očima. "Mohla bych hrát v hororu.." Ušklíbla jsem se na sebe do zrcadla. Překvapuje mě, že po tom všem mám ještě tolik humoru. "Musím se sebou něco udělat!" povzdechla jsem si. Sprcha pomůže. Svlékla jsem ze sebe oblečení a stoupla si do sprchového koutu. Horká voda mi dopadala na pokožku a já se aspoň nachvilku cítila volná od myšlenek, stresu a toho všeho.

Vylezla jsem ze sprchy, usušila si vlasy a udělala si turban na hlavě. V ručníku jsem vběhla do pokoje pro oblečení. Vybrala jsem si volnější šedé tepláky, a volné tílko. Vrátila jsem se do koupelny, kde jsem si na sebe vzala oblečení, dosušila vlasy a vyčistila obličej. Když jsem byla hotová bylo 12 hodin. K obědu jsem si objednala pizzu. Peyton nebyl nejspíš doma. Takže jsem si mohla dělat co chci. Zůstala jsem teda v pokoji.

Lehla jsem si na postel a zapla macbook. Než se mi zapnul macbook pípla mi na mobilu sms. Vzala jsem si mobil a podívala jsem se, co mi kdo napsal.

*Přijď ke Starbucks dnes v 15 h.*

"Neznámé číslo?" divila jsem se. Nevím kdo to je. "Nejspíš se někdo spletl" hodila jsem mobil na postel. Vzala si notebook a šla zkontrolovat facebook. Facebook mi naběhnul, nic nového. "Zvláštní" většinou mi chodilo hodně upozornění, no co. Rozhodla jsem si jít dolů udělat kakao.

Jenže, když jsem vešla dolů do kuchyně. Viděla jsem tam..

•Taak guys! Další část.

•Omlouvám se, že vůbec nebyli, ale neměla jsem vůbec nápady.
No teď už mám, takže se můžete těšit!:)

•ZA 4+ VOTES NOVÁ ČÁST! ^-^
with love dann<3

He Changed My LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat